eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Budowa budynku biurowo-administracyjnego dla Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Mickiewicza w Legionowie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku biurowo-administracyjnego dla Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Mickiewicza w Legionowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227663491

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku biurowo-administracyjnego dla Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Mickiewicza w Legionowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-045ad3a2-7dd5-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001598/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa budynku biurowo-administracyjnego dla Ośrodka Pomocy Społecznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowo-administracyjnego dla Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Mickiewicza w Legionowie.
2. Lokalizacja inwestycji – działki ew nr 23/3, 23/4, 25 obręb 38 Legionowo.
3. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:
1) roboty przygotowawcze – rozbiórki istniejących obiektów, wycinka drzew, roboty ziemne,
2) branża budowlana:
a) fundamenty, konstrukcje żelbetowe, stalowe,
b) roboty murowe, stolarka okienna i drzwiowa,
c) roboty wykończeniowe wewnętrzne,
d) roboty wykończeniowe zewnętrzne,
e) elewacje, dach, balkon, daszki,
f) wyposażenie ruchome pomieszczeń,
g) zagospodarowanie terenu, utwardzenia, obiekty małej architektury,
h) roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, nasadzenia drzew;
3) branża sanitarna:
a) roboty ziemne,
b) budowa przyłączy: wodociągowego, sanitarnego, deszczowego, roboty montażowe,
c) przebudowa wodociągu,
d) roboty instalacyjne wewnętrzne – instalacja centralnego ogrzewania, instalacja cieplej i zimnej wody użytkowej, wentylacja, klimatyzacja;
4) branża elektryczna:
a) roboty ziemne,
b) przebudowa kolizji – linii napowietrznej nN,
c) roboty montażowe,
d) roboty instalacyjne wewnętrzne;
5) branża teletechniczna – oświetlenie i zasilanie:
a) roboty ziemne,
b) budowa kanalizacji do budynku,
c) roboty instalacyjne wewnętrzne.
4. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie:
1) projektu budowlanego,
2) projektu rozbiórki,
3) inwentaryzacji i gospodarki zielenią istniejącą,
4) projektu wykonawczego – architektura,
5) projektu wykonawczego – konstrukcje,
6) projektu wykonawczego przyłącze wod.-kan,
7) projektu wykonawczego kanalizacji deszczowej,
8) projektu przebudowy wodociągu,
9) projektu budowy kanalizacji teletechnicznej do budynku,
10) projektu przebudowy linii napowietrznej nN,
11) projektu wewnętrznych instalacji elektrycznych,
12) projektu wewnętrznych instalacji teletechnicznych,
13) projektu instalacji wod-kan,
14) projektu instalacji centralnego ogrzewania,
15) projektu wentylacji i klimatyzacji,
16) projektu aranżacji wnętrz i wyposażenia,
17) projektu drogowego – ciągi komunikacyjne i ukształtowanie terenu,
18) projektu zagospodarowania terenu,
19) specyfikacji technicznej – wymagania ogólne,
20) specyfikacji technicznej– roboty ziemne,
21) specyfikacji technicznej izolacje przeciwwilgociowe,
22) specyfikacji technicznej – roboty konstrukcyjno-budowlane,
23) specyfikacji technicznej– przyłącze wody + instalacje zewnętrzne kanalizacji sanitarnej,
24) specyfikacji technicznej– przyłącze kanalizacji deszczowej
25) specyfikacji technicznej– instalacje sanitarne,
26) specyfikacji technicznej– instalacje elektryczne,
27) specyfikacji technicznej – instalacje teletechniczne,
28) specyfikacji technicznej– roboty wykończeniowe,
29) specyfikacji technicznej – docieplenie ścian zewnętrznych
30) specyfikacji technicznej – drogi i ukształtowanie terenu
31) specyfikacji technicznej– wentylacja i klimatyzacja
32) specyfikacji technicznej– kształtowanie terenów zielonych,
33) specyfikacji technicznej– przebudowa wodociągu
34) przedmiaru robót – architektura, konstrukcje budowlane, zagospodarowanie terenu
35) przedmiaru robót – instalacje wod.-kan.
36) przedmiaru robót – kanalizacja deszczowa
37) przedmiaru robót – przyłącza wody i instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej
38) przedmiaru robót – wentylacja i klimatyzacja
39) przedmiaru robót – instalacje CO
40) przedmiaru robót – instalacje elektryczne
41) przedmiaru robót – instalacje teletechniczne
42) przedmiaru robót – drogi, ukształtowanie terenu
43) przedmiaru robót – aranżacja wnętrz
44) przedmiaru robót – kanalizacja telekomunikacyjna do budynku
45) przedmiaru robót – przebudowa wodociągu
46) przedmiaru robót – skablowanie linii napowietrznej
47) przedmiaru robót – wycinka drzew.
5. Zamawiający określa w § 25 SWZ wymagania (zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”
zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy:
- podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy,
- odpłatność wykonywanej pracy,
- praca wykonywana jest osobiście przez pracownika,
- powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych,
- ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego,
- praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę.
6. Wykonawca jest zobowiązany na mocy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, do zapewnienia nie mniejszego niż 10% udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu przedmiotu umowy. Udział pojazdów, o którym mowa, oblicza się, stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7502023,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9450315,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7502023,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.H.U. ROB-BUD Robert Laskowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TEL-BUD Sławomir Borkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1251047755

7.3.3) Ulica: ul. Kartograficzna 73B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7502023,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.