eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRoboty budowlane w zakresie prac remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych w budynkach i wyznaczonych pomieszczeniach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2025-01-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie prac remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych w budynkach i wyznaczonych pomieszczeniach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rybacka 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie prac remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych w budynkach i wyznaczonych pomieszczeniach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b7f5ca7-1fb3-46e5-87d1-a317494de83f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000471/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Roboty budowlane w zakresie prac remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych w obiektach PUM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego w dniu 31 stycznia 2024 r. Przedmiotowe zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Informacja o zamówieniu podobnym została zamieszczona w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym (ogłoszenie nr 2023/BZP 00542581/01 z dnia 2023-12-11), a wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-240/49/WR/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1226547,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych w zakresie prac remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych, w budynkach i wyodrębnionych pomieszczeniach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie.
2. Zakres prac budowlanych dotyczy remontu, konserwacji, napraw budynków
i pomieszczeń w zakresie robót: rozbiórkowych; tynkarskich; betonowych; ułożenia posadzek; ułożenia okładzin ściennych ceramicznych i wykładzin ściennych PCV; wykonania ścianek działowych z płyt g-k, cegieł ceramicznych, bloczków, pustaków; betonowych; izolacyjnych przeciwwodnych i wilgociowych; ułożenia izolacji cieplnych: sufitów podwieszanych; zabudowy instalacji poziomych i pionowych; malarskich; szklarskich; stolarki budowlanej drzwiowej i okiennej (drewnianej, PCV, aluminiowej, stalowej), murarskich; brukarskich; naprawy i wznoszenia ogrodzeń.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do Zaproszenia, pn.: „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych”.
4. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowi załącznik nr do Zaproszenia.
5. Przedmiotem Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych jest określenie zakresu i sposobu wykonania robót budowlanych, określenie wymagań jakościowych materiałów i wyrobów oraz wszystkich wymagań technicznych dotyczących wykonania i odbioru robót drobnych prac budowlanych i bieżących remontów nie wymagających uzyskania pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych, a w szczególności prac których konieczność wykonania wystąpiła w wyniku nieprzewidzianych okoliczności takich jak:
a) zmiana wyposażenia,
b) zmiana funkcji pomieszczeń,
c) zmiana aranżacji pomieszczeń,
d) zmiany organizacyjne PUM np. przeniesienie jednostek,
e) zalecenia pokontrolne,
f) awarie,
g) konieczność wykonania bieżącej konserwacji,
h) nagłe pogorszenie się stanu technicznego elementu lub części obiektu,
i) inne nieprzewidziane okoliczności.
Przedmiot zamówienia dotyczy wszystkich obiektów i pomieszczeń będących własnością Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie, zgodnie z STWiORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: D.K.M. Fuksa s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362624740

7.3.4) Miejscowość: Bielikowo 1, Kobylanka

7.3.5) Kod pocztowy: 73-108

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.