Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji zastępstwa inwestycyjnego nad przyszłą inwestycją – odbudową (złożeniem) domu H. Grossówny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kujawsko-Pomorskie Centrum Dziedzictwa w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: KPCD w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389096441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czerwona Droga 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 566494599
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@kpcd.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpcd.com.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji zastępstwa inwestycyjnego nad przyszłą inwestycją – odbudową (złożeniem) domu H. Grossówny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a94320b-9358-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalego, Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.5 Rozwój potencjału endogenicznego regionu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032174
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 12 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 12 Pzp. Pod. fakt. zastosowania trybu z wolnej ręki: Warunkiem udzielenia zam. na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 12 pzp. jest np. spełnienie nast. warunków:
–zam. udzielane jest przez zamawiającego os. prawnej,która kontrolowana jest przez podmiot posiadający status zamawiającego publicznego w rozumieniu ustawy na podstawie art. 4 lub 5 ust. 1 pkt 1 pzp., który jednocześnie sprawuje kontrolę nad zamawiającym;
–ponad 90% działalności kontrolowanego zamawiającego dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną os. prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę w taki sam sposób;
–w kontrolowanym zamawiającym i w zamawiającym sprawującym kontrolę nie ma bezpośredniego udziału kapitału pryw.
Z taką sytuacją mamy do czynienia w przedm. sytuacji. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zaproszeniu stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inwestora zastępczego, w tym kompleksowej obsługi realizacji inwestycji, przygotowanie i przeprowadzenie postępowań przetargowych we wskazanym zakresie, organizowania, realizacji i koordynacji prac projektowych (konsultacje) a następnie robót budowlanych, a także obsługi roszczeń wynikających z rękojmi i gwarancji, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i z przypisanymi im zakresami obowiązków i odpowiedzialności przy realizacji zadania inwestycyjnego opisanego w niniejszym zaproszeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
79994000-8 - Usługi zarządzania umowami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Regionalne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382041307
7.3.3) Ulica: pl. Teatralny 2
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168260,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa niejonowego dimerycznego środka kontrastowego
- Dostawa tlenu medycznego
- Dostawa leków (I)
- dostawę dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu
- Dostawa podtlenku azotu medycznego
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektuj i wybuduj - Przebudowa drogi gminnej Librantowa Ubiad w km 0+000-0+1910 w miejscowości Klimkówka i Librantowa
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowań w ciągach dróg wojewódzkich: Część nr 1 - rozbudowa skrzyżowania DW 964 z DP 1419K w m. Wał Ruda
- Przebudowa i modernizacja drogi gminnej w miejscowości Brzeżno
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji ppoż. w Urzędzie Miasta Ustka
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych w Gminie Bielice
- Nadzór inwestorski w zakresie robót drogowych na zadaniu p.n. Remont dwóch dróg gminnych na terenie Gminy Sędziszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.