eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakresie administrowania i zarządzania budżetami Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych przez IAM



Ogłoszenie z dnia 2021-06-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081129 z dnia 2021-06-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Świadczenie usług w zakresie administrowania i zarządzania budżetami Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych przez IAM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Instytut Adama Mickiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 140470071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Mokotowska 25

1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜00-560

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜hzonko@iam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.iam.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://iam.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


˜Państwowa Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Świadczenie usług w zakresie administrowania i zarządzania budżetami Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych przez IAM

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-b57165e2-ae70-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00014522/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Świadczenie usług w zakresie administrowania budżetem Wydziału Programowania i Relacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00047906/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜5/IAM/2021/04

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 64600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie administrowania i zarządzania budżetami Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów obejmujących, w szczególności:1) tworzenie kosztorysów i zarządzanie budżetami Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych w IAM;2) prowadzenie dokumentacji projektowej, nadzorowanie obiegu dokumentów projektowych i rozliczeniowych;3) administrowanie i monitorowanie stopnia realizacji budżetu we współpracy ze wskazanymi osobami;4) monitorowanie i inicjowanie obiegu wniosków, umów i rozliczeń w budżetach Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych w IAM ;5) przygotowanie i realizacja rozliczeń finansowych, weryfikacja umów i faktur oraz innej dokumentacji projektowej pod kątem zgodności wydatków z obowiązującymi w IAM procedurami;6) przygotowywanie i monitorowanie umów cywilnoprawnych zawieranych w ramach wskazanych projektów;7) prowadzenie wymaganej dokumentacji działań związanych z realizacją budżetów Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych w IAM , w tym sprawozdań;8) wsparcie w realizacji dystrybucji materiałów i wydawnictw IAM w ramach sekcji wizyt studyjnych i relacji;9) opracowywanie zakresu usług/dostaw do planu zamówień publicznych dotyczących wskazanych budżetów Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych w IAM ;10) monitorowanie postępu realizacji projektów i opracowywanie zestawień do ewaluacji (sprawozdania, raporty) w porozumieniu ze wskazanymi osobami;11) nadzór nad rozliczeniami delegacji i zaproszeń pokrywanych z kosztów budżetów Wydziałów i/lub wskazanych projektów i/lub Megaprojektów realizowanych w IAM;12) realizację obiegu dokumentacji zgodnie z postanowieniami Instrukcji kancelaryjnej.- zgodnie z obowiązującymi w IAM procedurami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62400

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62400

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Weronika Bonik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜PESEL 90061213945

7.3.3) Ulica: ˜ul. Jasnodworska 3c

7.3.4) Miejscowość: ˜Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: ˜01-745

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62400

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

2021-06-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.