eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej i sieci wodociągowej przeciwpożarowej oraz przebudowie instalacji kanalizacji sanitarnej w Łomnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080876 z dnia 2021-06-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej i sieci wodociągowej przeciwpożarowej oraz przebudowie instalacji kanalizacji sanitarnej w Łomnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430268824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-020

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzilublin.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzilublin.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna MON

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Infrastruktura

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej i sieci wodociągowej przeciwpożarowej oraz przebudowie instalacji kanalizacji sanitarnej w Łomnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cb457ab-ca9d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018143/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ujęć wody ze stacją uzdatniania, sieciami i zbiornikiem w m. Łomna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rzilublin.wp.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Dokumentacja projektowa jawna zawiera informacje wrażliwe więc nie zostanie udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Zostanie ona udostępniona Wykonawcom na zasadach określonych w pkt III ppkt 4 SWZ.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się:
1. za pomocą poczty elektronicznej: rzilublin.zampub@ron.mil.pl - w zakresie przekazywania pytań, podmiotowych środków dowodowych, innych oświadczeń i dokumentów; 2. za pomocą miniPortalu, ePuap - w zakresie złożenia oferty wraz z załącznikami - https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePuap) (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dotyczące RODO są zawarte w pkt I ppkt 7 SWZ i w paragrafie 20 Wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4.009/21/TP1/WIB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie wierconych studni
głębinowych, stacji uzdatniania wody wraz ze zbiornikiem i przepompownią, sieci wodociągowej,
sieci wodociągowej przeciwpożarowej (hydrantowej), instalacji elektrycznej, wewnętrznej drogi
dojazdowej i placów utwardzonych wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, przebudowie
instalacji kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości ciekłe dla
zaopatrzenia w wodę do celów bytowych i ochrony przeciwpożarowej terenu kompleksu
wojskowego w Łomnej. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32400000-7 - Sieci

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie
poniższych kryteriów oceny ofert: Cena oferty - waga 60 %, Termin realizacji - waga 40%. 2. Oferty
będą oceniane w systemie punktowym. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska
największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:P = Pc + Pt gdzie:P – suma punktów przyznana
ofercie, Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cenaPt – liczba punktów przyznana
ofercie w kryterium – termin realizacji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli:

A. Wykonawca wykaże, ze posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli:

A. Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie rurociągu przesyłowego do transportu wody i ścieków wg PKOB 2212 o długości minimum 1000m każdy;
lub
co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie rurociągów sieci wodociągowej rozdzielczej wg PKOB 2222 o długości minimum 1000m;

B. skieruje do realizacji zamówienia publicznego:

a) co najmniej po jednej (1) osobie posiadającej uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w każdej z n/w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej – bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – bez ograniczeń,

zgodnie z art. 14 „ustawy Pb” oraz „rozporządzeniem MIiR” w sprawie funkcji technicznych w budownictwie. Wymagana jest przynależność w/w osoby/osób do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;

b) co najmniej jedną (1) osobę posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji
i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych - zgodnie z art. 43 pkt 1 „ustawy PGiK”.

Osoba ta musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrzeżone”, wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. OŚWIADCZENIE Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania, wskazanych przez Zamawiającego - według wzoru załączonego do SWZ.


2. W przypadku Wykonawcy wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Wykonawca złoży:
 dowód potwierdzający, że Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;

3. W przypadku gdy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawcy złożyli odrębne oferty Wykonawca złoży:
 dowód potwierdzający, że Wykonawcy przygotowali te oferty niezależnie od siebie;

4. Gdy w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji, wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawca złoży:
 dowód potwierdzający, że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy
z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

5. W przypadku Wykonawcy który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3,
 dowód, potwierdzający iż Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od dnia złożenia;

II. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie żąda dokumentów w w/w zakresie.

III. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie żąda dokumentów w w/w zakresie.

IV. zdolności technicznej lub zawodowej:

1. WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane według wzoru załączonego do SWZ;

Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w Wykazie robót dotyczy roboty, o której mowa w pkt XVII ppkt 2.4) lit. A ustawy Pzp.

Każda przedstawiona w w/w wykazie robota budowlana musi odpowiadać swoim rodzajem Przedmiotowi zamówienia, zgodnie z wymaganiami warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej lub zawodowej do wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt XVII ppkt 2.4) lit. A SWZ.

2. DOWODY dotyczące wykonanych robót określające, czy roboty wskazane
w wykazie robót, zostały wykonane należycie.

Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

3. WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, poświadczeń bezpieczeństwa osobowego/upoważnień, zaświadczeń o odbyciu szkoleń z zakresu informacji niejawnych (w przypadku geodety) a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru załączonego do SWZ;

Wykaz osób powinien obejmować wszystkie osoby opisane w pkt XVII ppkt 2.4) lit. B SWZ.

W w/w wykazie należy podać:
- numer, rodzaj i zakres posiadanych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, doświadczenie zawodowe
w kierowaniu robotami budowlanymi w danej specjalności, podstawę dysponowania osobą,
- numer uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji
i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz: numer, rodzaj, datę wydania, termin ważności, organ wydający poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub pisemne upoważnienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wraz z numerem i datą wydania aktualnego zaświadczenia stwierdzającego odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (w przypadku geodety).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. OŚWIADCZENIE, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wstępnie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego na dzień składania ofert - według wzoru załączonego do SWZ – jako załącznik do oferty.
2. PEŁNOMOCNICTWO – do reprezentacji Wykonawcy (lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) w prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu, w szczególności do złożenia oferty, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń
i dokumentów oraz zawarcia umowy (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty.

3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający że Wykonawca realizując zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Dokument ten ma określać w szczególności:
 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia;
 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi/roboty budowalne, których wskazane zdolności dotyczą.

Takim dokumentem może być zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – według wzoru załączonego do SWZ (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty.

4. OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawierające wykaz robót budowlanych, które zostaną wykonane przez poszczególnych Wykonawców (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości:
20 450,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy czterysta pięćdziesiąt 00/100 złotych)

2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572)

3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 58 1010 1339 0043 0113 9120 1000

Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 10.00 dnia 02.07.2021r.

Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie.

4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt XXI ppkt 2 ppkt 2) - 4) SWZ Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej poprzez wczytanie tego pliku na platformie
e- Puap, najpóźniej do godz. 10.00 dnia 02.07.2021r.


Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać:
a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.
b. nieodwołalnie i bezwarunkowo - na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie,
ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wniesione przez jednego
z Wykonawców (jednego z konsorcjantów lub wspólników spółki cywilnej) uważa się za wniesione prawidłowo.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, wniósł je w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub który złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz
z utratą przez niego prawa korzystania ze środków ochrony prawnej,
o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum musi:
a. wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1) i 4) ustawy Pzp,
2. Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału
w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVII ppkt 2.4) lit. A SWZ uzna, iż warunek został spełniony jeżeli:
 przynajmniej jeden z przedsiębiorców wchodzących w skład spółki cywilnej lub konsorcjum wykaże, że wykonał robotę budowlaną,
o której mowa w pkt XVI ppkt 2.4) lit. A SWZ;
 Zamawiający wymaga aby część zamówienia związaną
z warunkiem udziału w postępowaniu została zrealizowana przez tego z przedsiębiorców wchodzącego w skład spółki cywilnej lub konsorcjum, który wykazał się spełnieniem warunku udziału w postępowaniu;
 Przedsiębiorcy wraz z ofertą złożą Oświadczenie, o którym mowa w pkt XVIII Etap 1 ppkt 4 SWZ;
3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia tj.: w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego.
4. Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

5. Wszelka korespondencja dokonywana będą wyłącznie z pełnomocnikiem (lub liderem). Wszelkie rozliczenia (wystawianie faktur, płatności) dokonywane będą z pełnomocnikiem lub liderem wskazanym w ofercie lub innych dokumentach/oświadczeniach złożonych w postępowaniu.
6. Wypełniając ofertę, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę"; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać pełne dane dotyczące wspólników spółki cywilnej lub pełne dane dotyczące lidera i partnera (partnerów) konsorcjum.

7. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
8. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp dołączają do oferty, oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania znajdują się we Wzorze umowy, który stanowi załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Elektroniczna skrzynka podawcza Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie na platformie ePuap

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-02 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nazwa nadana postępowaniu przez Zamawiającego: roboty budowlane polegające na budowie
wierconych studni głębinowych, stacji uzdatniania wody wraz ze zbiornikiem i przepompownią,
sieci wodociągowej, sieci wodociągowej przeciwpożarowej (hydrantowej), instalacji elektrycznej,
wewnętrznej drogi dojazdowej i placów utwardzonych wraz z towarzyszącą infrastrukturą
techniczną, przebudowie instalacji kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym na
nieczystości ciekłe dla zaopatrzenia w wodę do celów bytowych i ochrony przeciwpożarowej
terenu kompleksu wojskowego w Łomnej. W sekcji II pkt 2.3 niniejszego ogłoszenia podano
nazwę skróconą, ze względu na ograniczenie ilości znaków jakie mogą być użyte w w/w pozycji.
2021-06-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.