Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00022350/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa SP nr 2 w Trzebnicy o nowe skrzydło dydaktyczne, budowa łącznika do hali sportowej oraz budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem przy SP w Kuźniczysku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa SP nr 2 w Trzebnicy o nowe skrzydło dydaktyczne, budowa łącznika do hali sportowej oraz budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem przy SP w Kuźniczysku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adc94471-776a-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022350/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa SP nr 2 w Trzebnicy o nowe skrzydło dydaktyczne, budowa łącznika do hali sportowej oraz budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem przy SP w Kuźniczysku”, zwana dalej „Inwestycją”, na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez: a. VITARO sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 30, 00-116 Warszawa, oddział: Dziepółć 3, 97-500 Radomsko, b. Pracownię Architektoniczno-Konstrukcyjną „FULLBET” J. i R. Szota s.c., 40-081 Katowice, ul. Dąbrówki 15/10, zwanymi dalej Jednostkami projektowania. 2. W zakres rozbudowy SP nr 2 w Trzebnicy o nowe skrzydło dydaktyczne, budowy łącznika do hali sportowej wchodzi wykonanie między innymi: a. robót budowlanych, w tym: i. robót przygotowawczych i ziemnych, ii. pali SDP, fundamentów i ich izolacji, iii. robót żelbetowych, iv. ścian murowanych, v. stropów gęstożebrowych, vi. izolacji przeciwwodnych oraz paroizolacji, vii. pokrycia dachowego, viii. robót dociepleniowych i elewacji, ix. robót wykończeniowych - tynkarskich i malarskich, x. ścian wewnętrznych, posadzek, okładzin ścian i sufitów, xi. montażu stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, xii. oznakowanie ppoż. budynku i montaż gaśnic, xiii. dostawa i montaż wyposażenia. b. instalacji elektrycznych, w tym: i. oświetlenia, ii. gniazd wtykowych, iii. logicznej, iv. odgromowej, v. połączeń wyrównawczych, c. instalacji sanitarnych, w tym: i. wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, ii. kanalizacji sanitarnej,
iii. gazowej, iv. centralnego ogrzewania, v. wentylacji mechanicznej, vi. technologii kotłowni. d. przebudowa infrastruktury zewnętrznej, w tym wykonanie: i. demontażu urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw, ii. demontażu fragmentu ogrodzenia panelowego i bramy wjazdowej przesuwnej, iii. demontażu istniejących stojaków rowerowych, iv. rozbiórki nawierzchni poliuretanowej i drewnianego ogrodzenia placu zabaw, v. rozbiórki fragmentu opaski z kruszywa i studni betonowej okna piwnicznego, vi. rozbiórki fragmentów istniejących chodników oraz drogi wewnętrznej i zjazdu z drogi gminnej, vii. rozbiórki umocnienia skarpy z płyt ażurowych i wycinkę fragmentu szpaleru żywotników, viii. budowy zjazdu z drogi gminnej, drogi wewnętrznej pożarowej i chodników, ix. odbudowy drogi gminnej, x. budowy placu zabaw o nawierzchni piaskowej i montaż urządzeń zabawowych i pochodzących z demontażu, xi. budowy ogrodzenia placu zabaw i trejażu drewnianego, xii. montażu zdemontowanego ogrodzenia panelowego i bramy wjazdowej przesuwnej, xiii. montażu stojaków rowerowych xiv. usunięcia kolizji dla sieci el-en. oraz przebudowa oświetlenia terenu, xv. przyłącza wodociągowego, xvi. przebudowy sieci wodociągowej Ø200, xvii. przebudowy zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej z wpięciem do istniejących kanalizacji, xviii. przebudowy przyłącza gazowego, UWAGA!!! Niżej wymienione materiały pochodzące z rozbiórki a nadające się jeszcze do wbudowania należy przekazać za pokwitowaniem Zamawiającemu: - drewniane ogrodzenie placu zabaw, - płyty ażurowe z zabudowy skarpy, - kostka betonowa, obrzeża i krawężniki betonowe. 3. W zakres budowy sali gimnastycznej wraz z łącznikiem przy SP w Kuźniczysku wchodzi wykonanie między innymi: a. sali gimnastycznej w tym: i. robót ziemnych i fundamentów - rys.1/B-3/B, ii. docieplenia ścian poniżej terenu, iii. ram żelbetowych 2.2/B w osiach 1, 2, 3, 4, 5, 6 - rys.6/B i rys.7/B, iv. słupów stalowych - rys.8/B, v. stropu żelbetowego nad salą - rys.4/B+5/B i elementów żelbetowych - rys.9/B, vi. więźby dachowej - rys.10/B, vii. podestu na poddaszu - rys.21/B, viii. barierki przy otworze montażowym – rys.22/B, ix. ścian murowanych, x. podłoży i posadzek - przekrój 7, xi. izolacji na stropie - przekrój 8, xii. okien na sali i drzwi zewnętrznych aluminiowych, xiii. elementów ślusarskich, xiv. wykończenie stropu i ścian, xv. obudowa z płyt G-K pom. 2.01 na poddaszu, xvi. pokrycia dachowego - przekrój 10, xvii. tynków mineralnych na wełnie gr. 21 cm. - przekrój 1 i cokołu, xviii. dostawa wyposażenia sportowego, tj.: 1. 2 boisk do koszykówki 2. boisk do siatkówki i piłki ręcznej, 3. drabinek i drążków gimnastycznych, 4. liny, drabiny sznurowej i siatki ochronnej na okna, 5. osłon niebezpiecznych krawędzi i wykładziny ochronnej. b. łącznika między salą gimnastyczną a budynkiem szkoły, w tym wykonanie: i. robót ziemnych i fundamentów - rys.12/B-15B, ii. posadzki - rys.16B i stropu - rys.17/B-18/B, iii. belek, nadproży i słupów - rys.19/B, iv. ściany żelbetowej w osi A - rys.23/B, v. ścian i ścianek działowych, vi. prac remontowych w istniejącym budynku, vii. podłoży i posadzek - przekrój 6, viii. okien i drzwi drewnianych oraz aluminiowych, ix. wykończenia stropów i ścian, x. elementów ślusarskich, xi. pokrycia dachowego - przekrój 10, xii. tynków mineralnych na wełnie gr. 21 cm. - przekrój 1 i cokołu. c. zagospodarowania terenu, w tym: i. schodów zewnętrznych, chodników, obrzeży i opaski żwirowej, ii. rozbiórki salki. d. wykonanie robót elektrycznych, w tym: i. tablicy bezpiecznikowej TPS, kasety sterowniczej Ww, i szafy sterowniczej, ii. rozbudowa tablicy TRK w kotłowni, iii. montaż opraw oświetleniowych i oświetlenia ewakuacyjnego, iv. montaż kabli, przewodów i osprzętu instalacyjnego, v. instalacji odgromowej i uziemiającej, vi. wykonanie pomiarów. e. wykonanie robót instalacyjnych - sanitarnych, w tym: i. wewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z montażem armatury i przyborów, ii. wewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z montażem armatury i przyborów, iii. wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem grzejników, iv. instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem urządzeń, v. rozbudowy kotłowni na potrzeby ogrzewania, wentylacji mechanicznej i przygotowania c.w.u. dla projektowanej sali gimnastycznej, vi. zewnętrznej kanalizacji sanitarnej.
UWAGA!
Na potrzeby dokonania wypłaty wynagrodzenia w dwóch transzach, zgodnie z zasadami Programu Rządowego Funduszu Polski Ład, Inwestycja zostaje podzielona na następujące etapy: ETAP I – termin wykonania do 7 miesięcy od daty zawarcia umowy; ETAP II – termin wykonania do 8 miesięcy od daty zakończenia etapu I (t.j. do 15 miesięcy od daty zawarcia umowy). Zakres prac wchodzących w skład każdego z etapów oznaczono w tabeli ryczałtowej w §3 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ poprzez odpowiednie oznaczenie w kolumnie nr 3. Wykonawca przy kalkulacji ceny ofertowej musi uwzględnić koszty Wykonawcy wynikające ze sposobu wypłaty wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu (wynagrodzenie będzie wypłacone w dwóch transzach). Wykonawca składając ofertę oświadcza, że akceptuje warunki płatności określone we wzorze umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, w tym dokumentacja projektowa (projekt + STWiORB). Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262210-6 - Fundamentowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16918589,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16918589,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16918589,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKBiK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951010462
7.3.3) Ulica: Wagonowa 6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Część robót ogólnobudowlanych,
2. Instalacje sanitarne zewnętrzne i wewnętrzne,
3. Instalacje elektryczne i teletechniczne zewnętrzne i wewnętrzne,
4. Zagospodarowanie terenu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16918589,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- "Sukcesywne dostawy rękawic medycznych"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.