Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471654/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa istniejących przyłączy linii nN oraz budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego wraz z budową monitoringu miejskiego w Al. M. Dąbrowskiej w Komorowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa istniejących przyłączy linii nN oraz budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego wraz z budową monitoringu miejskiego w Al. M. Dąbrowskiej w Komorowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97e46b7a-718d-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022724/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Przebudowa oświetlenia ulicznego ul. Al. M. Dąbrowskiej w Komorowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471654/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.74.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1502008,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przyłączy napowietrznych i kablowych istniejącej linii nN oraz budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego wraz z budową monitoringu miejskiego w Al. M. Dąbrowskiej w Komorowie, gmina Michałowice.
2. Przedmiotem zamówienia objęte są:
1) Zadanie 1: polegające na przebudowie 30 szt. przyłączy napowietrznych i 17 szt. przyłączy kablowych oraz układanie kabli na odcinku ok. 1100 m we współpracy z PGE.
2) Zadanie 2: polegające na budowie kablowej linii oświetlenia ulicznego obejmującej m.in. układanie kabla ok. 3500 m, przewodu ok. 630 m i montaż 56 szt. słupów
3) Zadanie 3: polegające na budowie monitoringu miejskiego obejmującego m.in. montaż 6 szt. kamer stacjonarnych, 5 szt. kamer obrotowych i układanie kabli ok. 670 m.
3. W Al. Marii Dąbrowskiej rosną drzewa pomniki przyrody objęte nadzorem Konserwatora Przyrody, w związku z tym Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do wypełnienia postanowień Decyzji WZ.5142.4.2022.PK z dnia 18 05 2022 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w zakresie prac prowadzonych w koronach drzew.
4. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest:
1) dla Zadania 1 w Dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 7 do SWZ,
2) dla Zadania 2 w Dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,
3) dla Zadania 3 w Dokumentacji technicznej, STWiOR i przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
5. Oprócz wykonania zakresu prac określonych powyżej do obowiązków Wykonawcy należało będzie również:
1) organizacja i zagospodarowanie miejsca prac,
2) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.),
3) zagospodarowanie ubytku we własnym zakresie,
4) przestrzeganie przepisów BHP.
6. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).
7. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, okaże niezbędne atesty, świadectwa (certyfikaty) i inne dokumenty stwierdzające jakość zastosowanych urządzeń i materiałów.
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami zawartej umowy na realizacje przedmiotowego zamówienia.
9. Na odcinku prowadzenia prac Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa i krzewy, które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin w uzgodnieniu z Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt (jeżeli będzie taka potrzeba).
11. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiedni sprzęt, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny oraz odpowiednio przystosowany do realizowania zamówienia. Sprzęt powinien posiadać aktualne badania techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych (jeżeli dotyczy).
12. Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania odpowiednią liczbą personelu. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą Umową.
13. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia swoich pracowników i sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację Wykonawcy w czasie prowadzonych prac.
14. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi.
15. Wykonawca realizujący zamówienie przejmie od Zarządcy drogi niezbędny do wykonania robót pas drogowy, składając z wyprzedzeniem odpowiednie dokumenty, pozwalające na wydanie stosownych decyzji.
16. Wykonywane przez Wykonawcę roboty w pasie drogowym nie mogą utrudniać ruchu drogowego.
17. Prowadzone roboty winny być oznakowane zgodnie z instrukcją organizacji ruchu przy robotach remontowych wykonaną przez Wykonawcę na swój koszt.
18. Prace prowadzone muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi bhp, ppoż., i branżowymi, z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, a także wszelkimi z uzgodnieniami dokonanymi z Zamawiającym w trakcie realizacji prac.
19. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, w czasie ich wykonywania odpowiedzialny jest Wykonawca.
20. Wykonawca odpowiedzialny jest za zorganizowanie terenu prowadzonych prac zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia prac.
21. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U z 2022 r. poz. 699 ze zm.).Wykonawca w trakcie realizacji Przedmiotu umowy ma obowiązek poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest to niemożliwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na własny koszt powstałych odpadów do utylizacji. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dokumentów potwierdzających oddanie odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich odbioru i przetwarzania.
22. Obowiązkiem wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na własny koszt.
23. Wymagania dotyczące zatrudnienia (klauzule społeczne) o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej:
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1510) osobę/y wykonującą/e czynności: operatora podnośnika oraz czynności montażu urządzeń elektroenergetycznych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510);
24. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 48 miesięcy od daty odbioru Przedmiotu umowy. Ostateczny okres gwarancji i rękojmi zostanie podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie (stanowi kryterium oceny złożonych ofert).
2) Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty odbioru każdego z zadań wykonanych w trakcie umowy.
3) Szczegółowy opis dotyczący gwarancji i rękojmi znajduje się w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1503949,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1503949,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1503949,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDWEX Mieczysław Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180959927
7.3.3) Ulica: 3 Maja 89
7.3.4) Miejscowość: Truskaw
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDWEX" WASILEWSKI MIECZYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
"BUDWEX" WASILEWSKI MIECZYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1503949,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI REGUŁY
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa doświetlenia przejść dla pieszych przy ul. Mareckiej
- REWITALIZACJA CMENTARZA KOMUNALNEGO W ZIĘBICACH
- Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Rzemieślniczej w Krakowie
- Wymiana nieenergooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Szczecinek
- "Budowa, przebudowa i modernizacja systemu oświetlenia w gminie Pobiedziska"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Przasnysz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.