Og³oszenie z dnia 2023-02-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00118686/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-02
- 2023/BZP 00118138/01 - Wynik z dnia 2023-03-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony mienia na rzecz ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017222233
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Batalionów Ch³opskich 3/7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - ¯yrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dor@szpitalsochaczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalsochaczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony mienia na rzecz ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-96c1e928-a38d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00079035
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00078271/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Ochrona mienia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EK-ZZ/ZP.261.01.U.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony mienia na rzecz ZOZ „Szpitala Powiatowego” w Sochaczewie.
Kod CPV – 79710000-4
1. Realizacja przedmiotu zamówienia
1. Posterunek sta³y nr 1 w budynku g³ównym A w godz. 7:00-7:00 – koordynator – zapewniaj±cy ca³odobow± obsadê - Wej¶cie g³ówne (w holu parteru bloku C)
2. Monitorowanie sygnalizacji alarmowej budynku B – reagowanie na sygna³y alarmowe przez grupê interwencyjn±.; poprzez fizyczne sprawdzenie obiektu i poinformowanie o wynikach na nr tel: 501 870 254 lub 501 945 162
3. Posterunek pieszy w godzinach od 22:00-6:00 w okresie od 1 kwietnia do 30 wrze¶nia i od 19:00-7:00 w okresie od 1 pa¼dziernika do 31 marca – zgodnie z marszrut± ustalon± z Zamawiaj±cym.
4. Grupa interwencyjna musi posiadaæ wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
5. Dojazd grupy interwencyjnej nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 10 minut od zg³oszenia.
6. W przypadku wyst±pienia zagro¿enia bezpieczeñstwa ( informacja o pod³o¿eniu ³adunku, po¿ar, itp.) na terenie Szpitala ( w budynkach oraz na zewn±trz) po otrzymaniu informacji od Dyrekcji Szpitala lub osoby upowa¿nionej, we wskazany rejon skierowany bêdzie patrol (grupa) interwencyjna, celem wzmocnienia ochrony i izolowania zagro¿onego terenu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ulga PFRON
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym; (wpis do rejestru jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania)
b) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej – koncesja MSWiA na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodni z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z pó¿n.zm) o ochronie osób i mienia - warunek w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców posiada uprawnienia i zrealizuje us³ugê do realizacji której te uprawnienia s± wymagane)
c) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. (kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie, potencja³ techniczny:
– Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia potwierdzaj±ce zdolno¶æ przedsiêbiorcy ochrony informacji „poufnych” z wy³±czeniem mo¿liwo¶ci ich przetwarzania; ; - Aktualne ¶wiadectwo bezpieczeñstwa przemys³owego III stopnia o klauzuli „poufne”
- Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do u¿ywania radiowych urz±dzeñ nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, pracuj±cych na wydzielonym pa¶mie radiowym w s³u¿bie radiokomunikacyjnej ruchomej l±dowej typu dyspozytorskiego;
- Wykonawca musi dysponowaæ :
1. stacj± monitorowania alarmów,
2. liczb± min. 3 radiotelefonów o mocy do 1W,
3.min. 2 pojazdami, przeznaczonymi do dzia³ania grupy interwencyjnej/patrolu interwencyjnego.
- Wykonawca wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert 2 us³ugi ochrony mienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 600.000,00 z³ brutto ka¿da
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 7.512,00 z³otych2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r, o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami projektu umowy stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-14 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- DOPOSA¯ENIE PLACU ZABAW PRZY UL. CHABROWEJ W SOCHACZEWIE - INTEGRACJA RÓ¯NYCH ¦RODOWISK SPO£ECZNYCH ORAZ PROMOCJA TRZE¬WO¦CI I WCZESNA PROFILAKTYKA W ¦RODOWISKU
- Usuwanie i przechowywanie pojazdów usuniêtych z dróg na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym z terenu Powiatu Sochaczewskiego w latach 2023 - 2024
- Dostawa betonu kruszonego o frakcji 0-63 mm do wzmocnienia i utwardzenia dróg na terenie Gminy Sochaczew
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3825W ul. In¿ynierskiej w Sochaczewie na odcinku o d³. ok. 950 m
wiêcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Regionalnym w Kutnie
- kompleksow± us³ugê w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia na okres 12 miesiêcy
- 23/ZP/2023 ¦wiadczenie us³ug ochrony Terenowej Stacji Przyrodniczej Uniwersytetu £ódzkiego w Spale
- ¦wiadczenie us³ugi bezpo¶redniej, ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Dzieciêcego w Krakowie
- Wykonywanie us³ug ochrony w obiektach Akademii Sztuk Piêknych w Katowicach
- Ca³odobowa us³uga ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach COS-OPO DUSZNIKI-ZDRÓJ wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.