eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Budowa wiaty zadaszeniowej targowiska miejskiego wraz z montażem paneli fotowoltaicznych w Świdniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty zadaszeniowej targowiska miejskiego wraz z montażem paneli fotowoltaicznych w Świdniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wiaty zadaszeniowej targowiska miejskiego wraz z montażem paneli fotowoltaicznych w Świdniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-802566ed-17ce-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039777/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa wiaty zadaszeniowej targowiska miejskiego wraz z montażem paneli fotowoltaicznych w Świdniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302101/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP-Z.271.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje Budowę wiaty zadaszeniowej targowiska miejskiego wraz z montażem paneli fotowoltaicznych w Świdniku. Realizowane jest w formule „zaprojektuj-wybuduj”.
2. Inwestycja zlokalizowana będzie przy ul. Targowej w Świdniku. Obejmuje działki nr 1159/15, 1159/7, 1157/1, 152/20, 152/17, 1161, 1160/2, 1159/1, 1159/2, 1159/3, 1159/4, 1159/5, 1159/6, 1159/7, 1159/8, 1159/9, 1159/10, 1159/11, 1159/12, 1159/13, 1159/14, w obrębie 0001 Miasto Świdnik, jednostka ewidencyjna 061701_1 Świdnik.
3. Charakterystyczne parametry techniczne określające wielkość obiektu:
Wiaty nad dwoma częściami placu targowego o wymiarach około 48 x 53 m i powierzchni ok 2497 m2 nad placem „A” oraz wiata 7 x 53 m o powierzchni ok 360 m2 nad placem „B”. Dopuszczalna wysokość dachów 7 m. Stanowiska handlowe otwarte z ladami i boksami magazynowymi oraz budynki handlowe zamknięte i budynki pomocnicze jak toalety publiczne, socjalne, techniczne umieszczone pod wspólnym zadaszeniem placu targowego. Powierzchnia wymienianej nawierzchni placu, ciągów komunikacji pieszej, miejsc parkingowych wraz przebudową części ulicy Targowej 6 319,60 m2.
4. Projektuje się stanowiska handlowe i budynki towarzyszące. Stanowiska handlowe otwarte z ladami i boksami magazynowymi oraz budynki handlowe zamknięte i budynki pomocnicze jak toalety publiczne, socjalne, techniczne umieszczone pod wspólnym zadaszeniem placu targowego.
a) Stanowisko handlowe Typ A – sklep z zapleczem socjalnym. Wymiary zewnętrzne stanowiska – 6,0x6,0m. Powierzchnia zajęta przez stanowisko na placu – 36,0m2. Sztuk: 6.
b) Stanowisko handlowe Typ B1 – boks. Wymiary zewnętrzne stanowiska – 3,0x6,0m. Powierzchnia zajęta przez stanowisko na placu – 18,0m2. Sztuk: 15.
c) Stanowisko handlowe Typ B2. Wymiary zewnętrzne stanowiska – 3,0x6,0m. Powierzchnia zajęta przez stanowisko na placu – 18,0m2. Sztuk: 14.
d) Stanowisko handlowe Typ C. Wymiary zewnętrzne stanowiska – 6,0x6,0m. Powierzchnia zajęta przez stanowisko na placu – 36,0m2. Sztuk: 11.
e) Stanowisko handlowe Typ D. Wymiary zewnętrzne stanowiska – 3,0x2,7m. Powierzchnia zajęta przez stanowisko na placu – 8,1m2. Sztuk: 13.
f) Budynek socjalny. Wymiary zewnętrzne budynku – 6,0x12,0m. Powierzchnia zabudowy – 72,0m2. Sztuk: 1.
g) Budynek techniczny. Wymiary zewnętrzne budynku – 9,0x3,0m. Powierzchnia zabudowy – 27,0m2. Sztuk: 1.
5. Zakres robót budowlanych:
a) Wykonanie zadaszenia placu „A” (większego) oraz zadaszenia placu „B” (mniejszego)
b) Na placu „A” zakłada się wyburzenie istniejącego budynku wielofunkcyjnego zawierającego ustępy publiczne oraz pomieszczenia socjalne dla pracowników obsługi placu.
c) Rozbiórce ulegnie posadzka obu części targowiska.
d) Montaż elektromechanicznych słupków drogowych do czasowego blokowania przejazdu na odcinku wzdłuż placu targowego na ul. Targowej
e) Wzdłuż ul. Targowej na działce drogowej nr 1157/1 od strony placu „A” przewidziano miejsca krótkotrwałego postoju samochodów dostawczych na czas wyładunku towaru. Należy wykonać miejsca parkingowe dla samochodów osobowych na działce drogowej nr 1160/1.
f) Rozbiórka budynków wzdłuż ul. Okulickiego na działkach nr 1159/1, 1159/2, 1159/3, 1159/4, 1159/5, 1159/6, 1159/7, 1159/8, 1159/9, 1159/10, 1159/11, 1159/12, 1159/13, 1159/14,
6. Na dzień dzisiejszy Inwestor nie dysponuje pełnym prawem do dysponowania nieruchomością na cele budowlane w zakresie budynków wzdłuż ul. Okulickiego na działkach nr 1159/1, 1159/2, 1159/3, 1159/4, 1159/5, 1159/6, 1159/7, 1159/8, 1159/9, 1159/10, 1159/11, 1159/12, 1159/13, 1159/14. Niemniej jednak Wykonawca sporządzając ofertę przyjmuje założenie, że całość praw do dysponowania zostanie pozyskana. W części rysunkowej obszar ten oznaczono symbolicznie jako zakres B. Jest to część opracowania, której forma może ulec zmianie w przypadku gdy nie uda się Zamawiającemu pozyskać kompletu praw do dysponowania na wszystkie wymienione nieruchomości. W celu umożliwienia Wykonawcy realizację prac projektowych ostateczny zakres inwestycji na przedmiotowych działkach, Inwestor wskaże Wykonawcy w terminie do 31.10.2022r. Inwestor przekaże natomiast Wykonawcy uzyskane w tym zakresie prawo do dysponowania
nieruchomością w terminie do 31.10.2022r.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich czynności przygotowawczych do wykonania dokumentacji projektowej, kompleksowego jej wykonania oraz czynności formalnych zmierzających do jej zatwierdzenia przez właściwe organy.
8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich niezbędnych prac budowlanych oraz dokonania wyposażenia kompleksowo i w sposób zgodny z przepisami oraz dokonanie wszelkich niezbędnych czynności odbiorowych zmierzających do oddania obiektu do użytkowania.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno - użytkowym (załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213141-3 - Roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213140-6 - Roboty budowlane w zakresie targowisk

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.10.2022r. Zamawiający dokonał wyboru oferty złożonej przez LS COMPLEX
Sp z o.o., ul. Niccolo Paganiniego 12/32, 20-850 Lublin, jako oferty najkorzystniejszej. Wybrany Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, uniemożliwiając tym samym jej podpisanie. Zgodnie z treścią powołanego w podstawie prawnej przepisu, postępowanie podlega zatem unieważnieniu (Zamawiający nie korzysta z przysługującego mu na podstawie art.263 uprawnienia do wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14389085,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18324540,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.