Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00025537/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
- 2022/BZP 00037706/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana podłogi w sali gimnastycznej w budynku MOK w Józefowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Józefów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 37
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@ejozefow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ejozefow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umjozefow.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana podłogi w sali gimnastycznej w budynku MOK w Józefowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b1122b9-7916-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002897/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana podłogi w sali gimnastycznej budynku MOK w Józefowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025537/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.2022.RC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana podłogi w Sali gimnastycznej w budynku Mok w Józefowie
5.1.1. Główne parametry oraz zakres prac:
1.1 Kalkulacja indywidualna: Przegląd i ewentualna wymiana uszkodzonych elementów rusztu drewnianego (szacunkowa wymiana w ilości 10% z 382 m2)
1.2 KNRW 202/1121/1. Warstwa wyrównawcza z płyt osb gr. 10 mm, wodoodpornych. 382 m2- pierwsza warstwa
1.3 KNRW 202/1121/1. Warstwa wyrównawcza z płyt osb gr. 10 mm, wodoodpornych.- druga warstwa 382 m2
1.4 KNR 202/607/1. Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej, izolacja pozioma pod posadzkowa z folii PE 0.2 mm 382,00 m2
1.5 KNR 202/1112/1. Posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych o gr. min. 8 mm
382,00 m2
1.6 KNR 202/1113/8. Listwy przyścienne z drewna iglastego-systemowe wentylacyjne, 80,50m
1.7 Malowanie linii boisk 1,00 kpl
1.8 Kalkulacja indywidualna: dostawa i montaż bramek do piłki ręcznej 2 szt
1.9 Kalkulacja indywidualna: dostawa i montaż listew progowych drzwiowych 6 mb
2.0 Kalkulacja indywidualna: Montaż drabinek gimnastycznych o wymiarach (180cmx300cm-8 szt., 90cmx300cm-1szt.) znajdujących się w posiadaniu zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FOX Jolanta Marcinowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771216049
7.3.3) Ulica: ul. Nowe Osiedle 41
7.3.4) Miejscowość: Kicin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-004
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "FOX" Jolanta Marcinowska
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "FOX" Jolanta Marcinowska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134070 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (dalej: decyzji ZRID) rozbudowy dróg gminnych (3 części) - powtórzenie
- Modernizacja pasa drogowego ulic (3 części)
- Przebudowa pasa drogowego czterech dróg:
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.