Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00012902/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "REGIONALNY ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302017142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staroprzygodzka 121
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzzo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzzo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.rzzo.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51406b28-7232-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012902/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZZO/DA/2021/17
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Ochrona osób obejmuje wszelkie działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa, życia, zdrowia i nietykalności cielesnej,
2) Ochrona mienia obejmuje działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, a w szczególności:
a) ochronę przed zniszczeniem i kradzieżą, ochronę przekazanego terenu chronionego przed działaniem osób,
b) sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń w tym sprawdzanie, zamknięcia drzwi i okien oraz oświetlenia, sprawności urządzeń sanitarnych, sprawdzanie czy nie wydobywają się podejrzane zapachy typu swąd spalenizny, dym, gaz itp., po opuszczeniu chronionego terenu przez pracowników zamawiającego,
3) Do zadań wykonawcy należy m.in.
a) zgłaszanie na bieżąco wyznaczonemu w umowie przedstawicielowi zamawiającego wszystkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia,
b) zapewnianie spokoju i porządku na chronionym terenie w czasie wolnym od pracy zakładu
c) ustalanie przez pracownika ochrony uprawnień osób do przebywania na chronionym terenie oraz legitymowanie osób w celu ustalenia ich tożsamości
d) wzywanie osób do opuszczenia terenu chronionego w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na nim, albo stwierdzenia zakłócenia porządku,
e) natychmiastowe powiadamianie Policji o pojawieniu się na terenie chronionym osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia, a także dla chronionego mienia
4) Wykonawca zapewni grupę interwencyjną rozumianą jako patrol składający się z dwóch wykwalifikowanych pracowników firmy ochroniarskiej, którzy są w stanie przeprowadzić skuteczną interwencję.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 oraz we wzorze umowy (załącznik nr 7). Mapkę obszaru określa załącznik nr 9.
3. POZOSTAŁE WYMAGANIA I INFORMACJE.
1) Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł,
2) Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy zatrudnione były osoby pracujące na wyznaczonym posterunku.
3) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji.
5) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ze względu na niepodzielność przedmiotu zamówienia.
6) Przewiduje się udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług łącznie do 100 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp,
7) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę przedmiotu zamówienia, z wyjątkiem czynności zastrzeżonych dla grupy interwencyjnej, które mogą, ale nie muszą być wykonane przez podwykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204505,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262905,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204505,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Biuro Ochrony Kłys Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AM Ochrona Zbigniew Kłys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272315851
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
podjazd grupy interwencyjnej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204505,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Usługa przeprowadzenia kompleksowych diagnoz dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Rozbudowa ulicy Krakowskiej w Ostrowie Wielkopolskim na odcinku od ul. Kujawskiej do ul. Grunwaldzkiej - chodnik
- Wykonanie prac geodezyjnych związanych z założeniem bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 z podziałem na zadania
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Sp. z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej położonych w Warszawie przy ul. Dorodnej 16 i przy ul. Na Krańcu 3 przez 24 miesiące w okresie V.2024-IV.2026
- "Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Nadleśniczówki , Szklarki ul. Ceglana 4A
- "Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie obiektu wraz z ogrodzonym terenem należącym do Szkoły Podstawowej Nr 51 im. Ludwika Zamenhofa w Białymstoku przy ul. J. K. Kluka 11 A"
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego i pożarowego w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- Usługa ochrony obiektu, osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Piasecznie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.