eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania "Budowa Szkoły Podstawowej na Winnej Górze w Środzie Śląskiej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania
„Budowa Szkoły Podstawowej na Winnej Górze w Środzie Śląskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Środa Śląska https://srodaslaska.logintrade.net/rejestracja

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania
„Budowa Szkoły Podstawowej na Winnej Górze w Środzie Śląskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f5c0be7-778d-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002626/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa Szkoły Podstawowej na Winnej Górze w Środzie Śląskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022367/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-6/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego związanego z „Budową Szkoły Podstawowej na Winnej Górze w Środzie Śląskiej”, które będzie realizowane w latach 2022 – 2023 (przewidziany w umowie termin uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie przypada na 15.07.2023).

Podpisana z Wykonawcą prac budowlanych umowa zakłada zamówienie podstawowe, tj. budowę szkoły podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu i zamówienie opcjonalne, tj. budowę sali gimnastycznej. Niniejsze zamówienie dotyczące pełnienia nadzoru inwestorskiego przewiduje nadzór nad przebiegiem inwestycji związanej z zakresem podstawowym.

2.2. Obowiązki i upoważnienie Zleceniobiorcy oraz sposób realizacji zamierzenia

1. Do obowiązków Zleceniobiorcy jako Inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności i obowiązków przypisanych Inspektorowi nadzoru inwestorskiego w odnośnych przepisach Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
2. Do obowiązków Zleceniobiorcy należą między innymi:
1) Zapewnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia budowlane:
a) Inspektor nadzoru inwestorskiego ( koordynator zespołu ), posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) Inspektor nadzoru branży sanitarnej – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) Inspektor nadzoru branży elektrycznej – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
d) Inspektor nadzoru branży drogowej – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie,
e) Inspektor nadzoru branży telekomunikacyjnej (teletechnicznej) – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie,
f) Kosztorysanci branżowi – celem co kwartalnych weryfikacji możliwych wniosków waloryzacyjnych Wykonawcy lub weryfikacji spełnienia przesłanek ewentualnej waloryzacji na zlecenie Zamawiającego.
2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie należytej kontroli prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem budowlanym, wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej;
3) Reprezentowanie Zamawiającego przed instytucjami i urzędami, w przypadku kiedy w toku zadania inwestycyjnego zajdzie taka potrzeba,
4) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności w celu zapobiegania zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
5) Zatwierdzanie materiałów do wbudowania w obiekcie;
6) Wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części, które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego w umowie na wykonanie zadania oraz sporządzanie wraz z Kierownikiem budowy protokołów konieczności na okoliczność wykonania zamówień uzupełniających, zamówień dodatkowych, zaniechania wykonania robót, określonych Dokumentacją projektową, oraz wykonania robót zamiennych i przedstawianie protokołów konieczności do zaakceptowania Zamawiającemu;
7) Weryfikowanie zaproponowanych przez Wykonawcę robót zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części,
8) Sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i montowanych urządzeń technicznych; kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających będzie odbywało się poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia ich do odbioru wpisem Wykonawcy robót do dziennika budowy.
9) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP.
10) Sprawdzanie czy kierownictwo budowy/robót i Podwykonawcy posiadają akceptację Zamawiającego do realizacji zadania.
11) Uczestniczenie przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inspektorów branżowych w naradach technicznych i radach budowy zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę Robót oraz sporządzanie notatek z narad technicznych i rad budowy.
12) Zapewnienie pobytu na budowie inspektora nadzoru inwestorskiego co najmniej dwa razy w tygodniu lub częściej w miarę potrzeb oraz pobytu inspektorów branżowych w miarę potrzeb wynikających z harmonogramu robót.
13) Uczestniczenie w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym - potwierdzenie gotowości robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów.
14) Kontrolowanie i potwierdzanie ilości faktycznie wykonanych robót.
15) Potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym robót.
16) Sprawowanie kontroli co miesięcznych lub co dwutygodniowych rozliczeń Wykonawcy robót i potwierdzanie należnego mu wynagrodzenia na Zestawieniu wartości wykonanych robót w powiązaniu z harmonogramem rzeczowo finansowym budowy.
17) Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji. Składanie Zamawiającemu comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania robót oraz występujących trudnościach i ryzykach w realizacji umowy na wykonanie robót w terminie do 10-go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni.
18) Rozliczenie umowy na wykonanie robót w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę Robót w terminie 14 dni roboczych od sporządzenia protokołu inwentaryzacji zadania.
19) Przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu raportu końcowego z realizacji robót w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
20) Zawiadamianie organów nadzoru budowlanego o przypadkach naruszenia przepisów: Prawa budowlanego.
21) Weryfikacja wniosków waloryzacyjnych Wykonawcy oraz weryfikacja spełnienia przesłanek ewentualnej waloryzacji na zlecenie Zamawiającego.
22) Wszystkie ważne informacje i decyzje niezbędne do realizacji projektu przekazywane między Inspektorem nadzoru, a Wykonawcą robót budowlanych oraz usług niezbędnych do realizacji inwestycji wymagają formy pisemnej. Wszystkie pisma do Wykonawcy winny być w kopii przekazywane do wiadomości Zamawiającemu.
3. Zleceniobiorca jest w granicach upoważnienia nadanego niniejszą umową, przedstawicielem Zamawiającego w zakresie czynności faktycznych związanych z realizacją umowy zawartej z wykonawcą robót dla projektu wymienionego w § 1 umowy.
4. Zleceniobiorca, pełniąc funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego działa w imieniu własnym i na rzecz Zamawiającego, przy czym nie dysponuje środkami przeznaczonymi przez Zamawiającego na sfinansowanie projektu wymienionego w § 1 umowy.
5. Zleceniobiorca nie jest upoważniony do:
1) Zwolnienia wykonawcy inwestycji wymienionej w § 1 umowy z jakichkolwiek jego zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane. Nie może także powierzyć lub wyrazić w imieniu Zamawiającego zgody na wykonywanie nadzorowanych robót budowlanych przez wykonawców, lub podwykonawców niezgłoszonych Zamawiającemu;
2) Żądania od wykonawcy robót wykonania robót dodatkowych lub zamiennych. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub podjęcia decyzji w sprawie zaniechania wykonania części robót objętych umową o roboty budowlane, Zleceniobiorca zobowiązany jest niezwłocznie (ale nie później niż w ciągu trzech dni roboczych), poinformować o tym Zamawiającego.
6. Zleceniobiorca będzie wykonywał powierzone czynności w wymiarze czasu zapewniającym skuteczny nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, przy czym w ciągu tygodnia dokona minimum dwukrotnej wizyty na budowie, potwierdzonej wpisem do dziennika budowy.
7. Stosownie do art. 8b ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę strony ustalają, że Zleceniobiorca będzie prowadził w formie pisemnej rejestr czasu pracy przeznaczonego na świadczenie usług objętych niniejszą umową. Z końcem każdego miesiąca obowiązywania umowy, Zleceniobiorca przedłoży ten rejestr Zamawiającemu celem potwierdzenia przez liczby godzin poświęconych na świadczenie usług w danym miesiącu.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo - kosztorysowej stanowiącej załącznik do SWZ, w skład której wchodzi: projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzja pozwolenia na budowę, warunki techniczne i uzgodnienia przyłączenia do sieci zewnętrznej, inne decyzje i uzgodnienia zawarte w dokumentacji projektowej i przetargowej oraz decyzje i wytyczne Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, przedmiar robót oraz wzór umowy. Ponadto jako załącznik do SWZ zostaną udostępnione pytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego, które zostały opublikowane w ramach postępowania na wyłonienie Wykonawcy budowy Szkoły Podstawowej na Winnej Górze oraz wzór umowy Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Zakład Projektowania i Usług Inwestycyjnych Probudex ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990001757

7.3.3) Ulica: ul. Kusztelana 6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-021

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.