Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00060336/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00110031/01 - Wynik z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu "Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym w obszarze rewitalizacji".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu "Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym w obszarze rewitalizacji".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b64682-8fcf-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037971/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi psychologiczne w ramach projektu "Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka w tym w obszarze rewitalizacji".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Reintegracja społeczna mieszkańców Włocławka, w tym w obszarze rewitalizacji” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kuj. – Pom. na lata 2014 – 2020 (Oś Priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, 9.2 Włączenie społeczne, 9.2.1 Aktywne włączenie społeczne)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060336/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 253025,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76860 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualna Ścieżka Reintegracji - Opracowanie diagnozy kompetencji społecznych w ramach 1sesji-1h (przez godzinę rozumie się 60 minut) x100os. ( II edycja - 50 osób, III edycja - 50 osób) w celu przygotowania w formie pisemnej Indywidualnej Ścieżki Reintegracji (IŚR) – diagnozy kompetencji społecznych – umiejętności, które przyczynią się do skutecznejinterakcji z otoczeniem. IŚR to osobisty program aktywności społeczno – zawodowej uczestnika, skoncentrowany na możliwościach, umiejętnościach, predyspozycjach, preferencjach i potrzebach uczestnika. Efektem podjętych działań w IŚR jest określenie ilości i charakteru poszczególnych form wsparcia, a więc opracowanie diagnozy doradczej (preferencji i
predyspozycji uczestników Projektu). IŚR stanowić będzie podstawę zapisu kontraktu socjalnego pomiędzy uczestnikiem a MOPR.
harmonogram zajęć:
II edycja – 50 osób (1h x 50 osób = 50 h) – IV-V 2022r.
III edycja – 50 osób (1h x 50 osób = 50 h) – IX-X 2022r.
Do zadań psychologa (dotyczy części I, II, III) oprócz świadczenia w/w usług będzie należało przygotowanie materiałów dydaktycznych, harmonogramów realizowanych zajęć, prowadzenie dokumentacji projektowej (tj.: listy obecności, arkuszy przebiegu zajęć, dziennika zajęć,
miesięcznej karty pracy zleceniobiorcy – protokołu) oraz informowania go o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach. Ww. usługi (dot. części I, II, III) prowadzone będą zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym 8:00-15:30, 5 dni w tygodniu w dniach
od poniedziałku do piątku, średnio 4 godziny dziennie. Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów. Miejsce świadczenia usług: Miejscem świadczenia usług psychologicznych jest budynek przy ulicy Okrzei 61 we Włocławku i/lub budynek przy ul. Ogniowej8/10 we Włocławku (dostosowane
do potrzeb osób niepełnosprawnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupowe warsztaty psychologiczne - zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów grupowych, w wymiarze 24 h w każdej z 12 grup samopomocowych. W ramach projektu zrealizowanychzostanie 288 h (przez godzinę rozumie się 45 minut) wsparcia psychologicznego, tj.: 24 h x 4 GS = 96 h w I edycja GS, 24 h x 4 GS = 96 h w II edycji i 24 h x 4 GS = 96 h w III edycji. Celem zajęć jest wzmocnienie i zwiększenie kompetencji społecznych, budowanie poprawnych relacji
społecznych, technik asertywności i radzenia sobie ze stresem, zarówno w relacjach interpersonalnych, jak i na rynku pracy. Bloki tematyczne zajęć: asertywność, komunikacja społeczna, rozwiązywanie konfliktów, negocjowanie i mediacja, radzenie sobie ze stresem, podejmowania decyzji - stawianie celów i sposób ich realizacji, pełnienie podstawowych ról
społecznych. Do zadań psychologa (dotyczy części I, II, III) oprócz świadczenia w/w usług będzie należało przygotowanie materiałów dydaktycznych, harmonogramów realizowanych zajęć, prowadzenie dokumentacji projektowej (tj.: listy obecności, arkuszy przebiegu zajęć, dziennika zajęć,
miesięcznej karty pracy zleceniobiorcy – protokołu) oraz informowania go o przypadkach nieobecności uczestnika na zajęciach.
Miejsce świadczenia usług: Miejscem świadczenia usług psychologicznych jest budynek przy ulicy Okrzei 61 we Włocławku i/lub budynek przy ul. Ogniowej8/10 we Włocławku (dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych). – dot. części I, II, III.
Harmonogram zajęć:
I edycja – 4 grupy x 10 osób (4 grupy x 24 h = 96 h) – od dnia podpisania umowy do V 2022r.
II edycja – 4 grupy x 10 osób (4 grupy x 24 h = 96 h) – V-VII 2022r.
III edycja - 4 grupy x 10 osób (4 grupy x 24 h = 96 h) – X-XII 2022r.
Ww. usługi (dot. części I, II, III) prowadzone będą zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym 8:00-15:30, 5 dni w tygodniu w dniach od poniedziałku do piątku, średnio 4 godziny dziennie. Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 25560,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne poradnictwo psychologiczne - zajęcia prowadzone będą w formie indywidualnego wsparcia, w wymiarze 4 h dla każdego uczestnika projektu. W ramach proj. zrealizowaneuczestników, tj. 4 h x 40 os. = 160 h w I edycja, 4 h x 40 os. = 160 h w II edycji i 4 h x 40 os. = 160 h w III edycji. Celem jest uzyskanie profesjonalnej pomocy psychologicznej w formie indywidualnych konsultacji. Celem spotkań jest uzyskanie profesjonalnej pomocy w radzeniu sobie z problemami, których osoba doświadcza. Indywidualne konsultacje z psychologiem przyczynią się do lepszego zrozumienia problemu, zidentyfikowania poziomu motywacji do
zmian oraz określenia możliwych sposobów postępowania dla przezwyciężenia przeżywanych trudności, zdiagnozowania indywidualnych barier psychologicznych, utrudniających uczestnikowi efektywne funkcjonowanie społeczne. Indywidualne spotkania z psychologiem przyczynią się do zwiększenia w uczestniku wiary w siebie, wypracowanie efektywnego planu działania, mającego na celu poprawę funkcjonowania jednostki i całej rodziny.
Do zadań psychologa (dotyczy części I, II, III) oprócz świadczenia w/w usług będzie należało przygotowanie materiałów dydaktycznych, harmonogramów realizowanych zajęć, prowadzenie dokumentacji projektowej (tj.: listy obecności, arkuszy przebiegu zajęć, dziennika zajęć, miesięcznej karty pracy zleceniobiorcy – protokołu) oraz informowania go o przypadkach
nieobecności uczestnika na zajęciach. Miejsce świadczenia usług: Miejscem świadczenia usług psychologicznych jest budynek przy ulicy Okrzei 61 we Włocławku i/lub budynek przy ul. Ogniowej8/10 we Włocławku (dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych). – dot. części I, II, III.
Harmonogram zajęć:
I edycja – 40 osób (4h x 40 osób = 160 h) – od dnia podpisania umowy do IV 2022r.
II edycja – 40 osób (4h x 40 osób = 160 h) –V-VII 2022r.
III edycja – 40 osób (4h x 40 osób = 160 h) – X-XII 2022r.
Ww. usługi (dot. części I, II, III) prowadzone będą zgodnie z ustaleniami Zamawiającego w przedziale godzinowym 8:00-15:30, 5 dni w tygodniu w dniach od poniedziałku do piątku, średnio 4 godziny dziennie. Szczegółowe plany harmonogramów spotkań zostaną uzgodnione z
Wykonawcą po podpisaniu umowy/umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 42600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części II postępowania złożono 2 oferty. Obie oferty zostały odrzucone.
Oferta nr 2 nie została podpisana w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021r, poz. 1129 ze zm.), ze względu na niezgodność oferty z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku niniejszego postępowania, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami miała odbywać się za pośrednictwem miniPortal/ePUAP i przekazanie oferty miało nastąpić za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Jak większość formularzy udostępnianych przez miniPortal/ePUAP, również i ten formularz może być przed wysłaniem podpisany przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”). Podnieść należy, że podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty, co uczynił właśnie Wykonawca. Co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePUAP, z której mogą, ale nie muszą skorzystać wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Opatrzenie właściwym podpisem jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji)”.
Oferta nr 3 została złożona niepoprawnie. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021r, poz. 1129 ze zm.), ponieważ nie została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych przez Zamawiającego. Wykonawca złożył ofertę przez terminem składania ofert, jednakże złożył ją na adres mailowy zamawiającego. Wykonawca powinien złożyć ofertę za pośrednictwem „Formularza do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Budowa sceny letniej wraz z zagospodarowaniem terenu przy boisku sportowym w miejscowości Kruszyn
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - II postępowanie.
- "Muzeum Etnograficzne roboty dostosowawcze do zgodności z przepisami p.poż. (budowlane i instalacyjne)"
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa - Budowa żłobka przy ul. Celulozowej we Włocławku.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja budynków oświatowych z podziałem na 2 zadania".
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa psychologiczna dla rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze.
- Usługa psychologiczna wspierająca rozwój i kompensująca opóźnienia dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej.
- "Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem-12 części"
- Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Prowadzenie zajęć z wczesnego wspomagania rozwoju dzieci niepełnosprawnych lub zagrożonych niepełnosprawnością w okresie od 0 roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz dla ich rodziców (4)
- Świadczenie usług psychologa w celu przeprowadzenia pogłębionej diagnozy u dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.