eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błaszki › Sukcesywna dostawa kruszywa do remontów dróg na terenie Gminy Błaszki w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa kruszywa do remontów dróg
na terenie Gminy Błaszki w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BŁASZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934358

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 13

1.5.2.) Miejscowość: Błaszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-235

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438290931

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@blaszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blaszki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa kruszywa do remontów dróg
na terenie Gminy Błaszki w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9bd774c-7f42-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011462/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa kruszywa do remontów dróg na terenie Gminy Błaszki w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036974/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.1.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 0 – 31,5 mm (z wykluczeniem skał osadowych) do remontu dróg na terenie gminy Błaszki w przewidywanej ilości 6500 ton oraz dostawa kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 0 – 63,00 mm (z wykluczeniem skał osadowych) do remontu dróg na terenie gminy Błaszki w przewidywanej ilości 3500 ton. Jakość kruszywa powinna być zgodna z wymogami normy PN-EN 13242 , PN- B 11112 lub równoważnych, klasy I - kruszywo łamane do nawierzchni drogowych. Krzywa uziarnienia kruszywa, zgodna z normą PN-B-06714/15 lub równoważnej. Zamawiający żąda kruszyw naturalnych czyli: kruszywo pochodzenia mineralnego, które poza obróbką mechaniczną nie zostało poddane żadnej innej obróbce. Zamawiający nie dopuszcza mieszania kruszywa z tzw. niesortem. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie norm wraz z fakturami i na każde żądanie Zamawiającego. W przypadku przedstawienia dokumentu w postaci aprobaty, Zamawiający dopuszcza tylko aprobaty wydane przez uprawnione jednostki.
5.2. Dostawy kruszywa następować będą sukcesywnie od dnia podpisania umowy w terminie 9 miesięcy. Dostawa wraz z transportem i rozładowaniem kruszywa do poszczególnych miejscowości Gminy Błaszki nastąpi zgodnie z dyspozycją telefoniczną lub mailową wydaną każdorazowo przez Zamawiającego. Dyspozycja powinna być zrealizowana nie później niż w ciągu 5 dni od jej przekazania stosownie do potrzeb Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy (faksem, e-mailem, telefonicznie).
5.3. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości zakupywanego kruszywa, do wysokości 20% ogólnej ilości określonej w zamówieniu pierwotnym. W takim przypadku rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw przy cenie kruszywa zaoferowanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
5.4. Zamawiający zastrzega prawo do kontroli jakości i ilości dostarczanego kruszywa poprzez jego badanie i ważenie. W przypadku niezgodności koszty badania i ważenia ponosi Wykonawca.
5.5. Dostawy należy realizować w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1500 w terminach uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego.
5.6. Na każdy kurs dostarczonego kruszywa Wykonawca wystawi w dwóch egzemplarzach dowód dostawy, w którym określona będzie ilość kruszywa. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Zamawiającego. Jeden egzemplarz należy pozostawić u Zamawiającego, a drugi będzie załącznikiem do faktury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212200-2 - Kruszywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700792,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 947100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700792,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,TRANSDRÓG" - HANDEL I USŁUGI TRANSPORTOWE ANDRZEJ CENDLEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761088532

7.3.3) Ulica: Kolczyn 3

7.3.4) Miejscowość: Gozdowo

7.3.5) Kod pocztowy: 09-213

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700792,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.