Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00085028/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Czerniakowski sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011026815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stępińska 19/25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-739
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22)3186359
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalczerniakowski.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalczerniakowski.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc9a8d4e-a15b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalczerniakowski.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalczerniakowski.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składania ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między zamawiającym lub wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z zapisami Działu XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Działu XXIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami Działu XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 08/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – Świadczenie usług transportu medycznego karetką typu S z zespołem specjalistycznym oraz transportu medycznego karetką typu P z zespołem podstawowym
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie odrzuconych ne podstawie kryteriów
oceny ofert, zgodnie z zapisami XII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów karetką typu T transportową.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie odrzuconych ne podstawie kryteriów
oceny ofert, zgodnie z zapisami XII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie może się ubiegać Wykonawca zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, który nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający zgodnie z art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej polegające na:
a)posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2022 r., poz. 633) prowadzonego przez właściwego Wojewodę;
b)posiadaniu zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 12 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988) – dotyczy Pakietu nr 1;
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a)posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia dla równowartości kwoty 75 000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia oraz 350 000 euro w odniesieniu do wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC podmiotu leczniczego, o którym mowa w art. 4 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej, wykonującego działalność leczniczą, o której mowa w art. 8 pkt 1 lit. b i pkt 2 ustawy oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia OC podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2019 r., poz. 866).
4)zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a)posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu:
w zakresie Pakietu nr 1:
•co najmniej 1 usługi polegającej na świadczeniu usługi transportu medycznego karetką typu S trwającej nieprzerwanie przez okres min. 12 miesięcy;
•co najmniej 1 usługi polegającej na świadczeniu usługi transportu medycznego karetką typu P trwającej nieprzerwanie przez okres min. 12 miesięcy o wartości min. 70 000,00 zł brutto;
w zakresie Pakietu nr 2:
•co najmniej 1 usługi polegającej na świadczeniu usługi transportu sanitarnego karetką typu T trwającej nieprzerwanie przez okres min. 12 miesięcy o wartości min. 300 000,00 zł brutto,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) posiada niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne w niżej wymienionym zakresie, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia odpowiednimi środkami transportu przystosowanym do transportu sanitarnego, w tym w zakresie minimalnej wymaganej liczby pojazdów, tj.:
w zakresie Pakietu nr 1:
•co najmniej 2 pojazdami - karetki specjalistyczne typu „S”, zgodne z „Opisem przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
•co najmniej 2 pojazdami - karetki podstawowe typu „P”, zgodne z „Opisem przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
w zakresie Pakietu nr 2:
•co najmniej 2 pojazdami - karetki podstawowe typu „T, zgodne z „Opisem przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
wraz z podaniem: ich marki, modelu, roku produkcji, numeru rejestracyjnego, daty ważności przeglądu, daty ważności polisy ubezpieczeniowej oraz posiadania zaświadczenia spełnienia przez wykazane karetki sanitarne wymogów normy PN EN 1789 – „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie” dla każdej z wymaganych karetek, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi karetkami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty będzie żądał od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.1.1wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy o działalności leczniczej prowadzonego przez właściwego Wojewodę;
1.1.2zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego – dotyczy Pakietu nr 1;
1.1.3dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
1.1.4wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;
1.1.5wykaz wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego (środków transportu przystosowanych do transportu sanitarnego), wraz z podaniem: marki, modelu, roku produkcji, numeru rejestracyjnego, daty ważności przeglądu, daty ważności polisy ubezpieczeniowej oraz posiadania zaświadczenia spełnienia przez wykazane karetki sanitarne wymogów normy PN EN 1789 – „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie” dla każdej z wymaganych karetek, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1,składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdz IX ust. 3 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie
warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień Umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zamawiający zgodnie z art. 454-455ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie w § 12 załącznika nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta musi zosać złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://szpitalczerniakowski.ezamawiajacy.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-11
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- DOSTOSOWANIE POMIESZCZENIA NR 209 W BUDYNKU NR 100 DO NOWYCH STRUKTUR ORGANIZACYJNYCH
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 580 w zakresie budowy oświetlenia drogowego oraz znaków aktywnych" - nr postępowania 067/23
- Zakup zasilaczy UPS wraz z wymianą i uruchomieniem dla Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. Jana Bogdanowicza SP ZOZ w Warszawie.
- Przeprowadzenie szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych, zgodnie z klasyfikacją ESCO dla uczestników projektu "Aktywni górą!" realizowanego przez LWK OHP w Zielonej Górze
- Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w m. Stargard (2 lokale), Choszczno (2 lokale), Kołobrzeg (2 lokale), Koszalin (1 lokal), Świdwin (1 lokal) i Szczecin (1 lokal).
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całodobowe wykonywanie usług w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu
- Świadczenie usług transportu medycznego, sanitarnego oraz krwi i materiału biologicznego.
- Przewóz zwłok lub szczątków ludzkich z miejsc niepublicznych oraz ich przechowywanie w chłodni, a także udostępnianie sali sekcyjnej na potrzeby prokuratur okręgu elbląskiego"
- Usługa transportowa, świadczona w ramach projektu pn.: "Dzienny Dom Pobytu i Klub Seniora w Gminie Aleksandrów Kujawski"
- Dowóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kolnie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.