eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Psychiatrii i Neurologii

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Psychiatrii i Neurologii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariolak@ipin.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ipin.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Psychiatrii i Neurologii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94fbf0ef-7779-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021391/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/7/50/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Zakres przedmiotu zamówienia:

1. Usługa konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych typu split, central wentylacyjnych, agregatów chłodu, wentylatorów, nawilżaczy parowych, osuszaczy oraz rekupatora w obiektach Instytutu Psychiatrii i Neurologii zgodnie z załącznikiem „ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH I WENTYLACYJNYCH NA TERENIE INSTYTUTU PSYCHIATRII I NEUROLOGII W WARSZAWIE.”.
2. Zakres przeglądu klimatyzatorów obejmuje następujące czynności:
• sprawdzenie poprawności działania funkcji klimatyzatora - kontrola podstawowych parametrów urządzenia,
• sprawdzanie połączeń elektrycznych,
• czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych,
• czyszczenie, mycie i dezynfekcja (odkażanie przeciwgrzybiczne) jednostek wewnętrznych,
• czyszczenie i mycie ciśnieniowe skraplaczy jednostek zewnętrznych oraz obudów,
• sprawdzenie szczelności urządzeń i instalacji chłodniczej wraz z ewentualnym uzupełnieniem ubytków eksploatacyjnych czynnika chłodniczego,
• sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny,
• sprawdzenie stanu konstrukcji i mocowania urządzeń,
• sprawdzenie funkcjonowania klimatyzacji w rożnych trybach pracy oraz jej regulacja,
• w razie konieczności wymiana drobnych elementów urządzenia (przewodów elektrycznych, uszczelek, zacisków, drobnych elementów sygnalizacyjnych, żarówek, diod, bezpieczników itp.).
3. Koszt wykonania w/w czynności konserwacyjnych tj. dojazdu do siedziby Zamawiającego, materiałów niezbędnych do wykonania konserwacji urządzeń (czynnik chłodniczy, filtry, płyn bakteriobójczy, oleje, smary, powietrze sprężone) oraz związane z wymianą drobnych elementów (przewodów elektrycznych, uszczelek, zacisków, drobnych elementów sygnalizacyjnych, żarówek, diod, bezpieczników itp.) Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej za konserwację.
4. Zakres prac stanowi załącznik „ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH I WENTYLACYJNYCH NA TERENIE INSTYTUTU PSYCHIATRII I NEUROLOGII W WARSZAWIE.”
5. Prace będą dokonywane 1 raz w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
6. Wykonawca zobowiązany jest do napraw uszkodzonych urządzeń. Czas reakcji na zgłoszenie nie może być dłuższy niż 2 godziny od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę awarii.
7. Wykonawca po zakończonej konserwacji w przypadku stwierdzenia uszkodzenia urządzenia sporządzi szczegółowy kosztorys jego ewentualnej naprawy.
8. Po przedstawieniu przez Wykonawcę kosztorysu ewentualnych napraw Zamawiający podejmie decyzję, czy zleci naprawę Wykonawcy.
9. W ramach umowy konserwacyjnej Zamawiający przewiduje osobną pule pieniężną na ewentualne naprawy.
10. Zabiegi konserwacyjne urządzeń wymienionych w załączniku „ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH I WENTYLACYJNYCH NA TERENIE INSTYTUTU PSYCHIATRII I NEUROLOGII W WARSZAWIE” winny być dokonywane przez wykwalifikowanych pracowników Wykonawcy, posiadających uprawnienia/kwalifikacje z zakresu chłodnictwa i elektryki wymagane przepisami prawa, a także przeszkolone w zakresie przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz wyposażone w odpowiedni sprzęt i narzędzia.
11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za wszelkie szkody wynikłe w związku z prowadzonymi pracami, zarówno na terenie objętym pracami, jak i przyległym, w tym również za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z realizacją zamówienia.
12. Prace związane z realizacją usługi Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, Polskimi Normami oraz z zachowaniem warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
13. Wykonawca będzie stosował przy przeglądach oraz konserwacji urządzeń części zamienne, które posiadają wymagane prawem polskim i europejskim świadectwa jakości, certyfikaty, w tym bezpieczeństwa oraz spełniające odpowiednie normy techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351583,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1153936,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351583,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B B Technic Łukasz Bazyl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251604374

7.3.3) Ulica: Koński Jar 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-785

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351583,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.