Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00021391/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00033149/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Psychiatrii i Neurologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariolak@ipin.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ipin.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Psychiatrii i Neurologii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94fbf0ef-7779-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021391/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/7/50/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Usługa konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych typu split, central wentylacyjnych, agregatów chłodu, wentylatorów, nawilżaczy parowych, osuszaczy oraz rekupatora w obiektach Instytutu Psychiatrii i Neurologii zgodnie z załącznikiem „ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH I WENTYLACYJNYCH NA TERENIE INSTYTUTU PSYCHIATRII I NEUROLOGII W WARSZAWIE.”.
2. Zakres przeglądu klimatyzatorów obejmuje następujące czynności:
• sprawdzenie poprawności działania funkcji klimatyzatora - kontrola podstawowych parametrów urządzenia,
• sprawdzanie połączeń elektrycznych,
• czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych,
• czyszczenie, mycie i dezynfekcja (odkażanie przeciwgrzybiczne) jednostek wewnętrznych,
• czyszczenie i mycie ciśnieniowe skraplaczy jednostek zewnętrznych oraz obudów,
• sprawdzenie szczelności urządzeń i instalacji chłodniczej wraz z ewentualnym uzupełnieniem ubytków eksploatacyjnych czynnika chłodniczego,
• sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny,
• sprawdzenie stanu konstrukcji i mocowania urządzeń,
• sprawdzenie funkcjonowania klimatyzacji w rożnych trybach pracy oraz jej regulacja,
• w razie konieczności wymiana drobnych elementów urządzenia (przewodów elektrycznych, uszczelek, zacisków, drobnych elementów sygnalizacyjnych, żarówek, diod, bezpieczników itp.).
3. Koszt wykonania w/w czynności konserwacyjnych tj. dojazdu do siedziby Zamawiającego, materiałów niezbędnych do wykonania konserwacji urządzeń (czynnik chłodniczy, filtry, płyn bakteriobójczy, oleje, smary, powietrze sprężone) oraz związane z wymianą drobnych elementów (przewodów elektrycznych, uszczelek, zacisków, drobnych elementów sygnalizacyjnych, żarówek, diod, bezpieczników itp.) Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej za konserwację.
4. Zakres prac stanowi załącznik „ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH I WENTYLACYJNYCH NA TERENIE INSTYTUTU PSYCHIATRII I NEUROLOGII W WARSZAWIE.”
5. Prace będą dokonywane 1 raz w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
6. Wykonawca zobowiązany jest do napraw uszkodzonych urządzeń. Czas reakcji na zgłoszenie nie może być dłuższy niż 2 godziny od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę awarii.
7. Wykonawca po zakończonej konserwacji w przypadku stwierdzenia uszkodzenia urządzenia sporządzi szczegółowy kosztorys jego ewentualnej naprawy.
8. Po przedstawieniu przez Wykonawcę kosztorysu ewentualnych napraw Zamawiający podejmie decyzję, czy zleci naprawę Wykonawcy.
9. W ramach umowy konserwacyjnej Zamawiający przewiduje osobną pule pieniężną na ewentualne naprawy.
10. Zabiegi konserwacyjne urządzeń wymienionych w załączniku „ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH I WENTYLACYJNYCH NA TERENIE INSTYTUTU PSYCHIATRII I NEUROLOGII W WARSZAWIE” winny być dokonywane przez wykwalifikowanych pracowników Wykonawcy, posiadających uprawnienia/kwalifikacje z zakresu chłodnictwa i elektryki wymagane przepisami prawa, a także przeszkolone w zakresie przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz wyposażone w odpowiedni sprzęt i narzędzia.
11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za wszelkie szkody wynikłe w związku z prowadzonymi pracami, zarówno na terenie objętym pracami, jak i przyległym, w tym również za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z realizacją zamówienia.
12. Prace związane z realizacją usługi Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, Polskimi Normami oraz z zachowaniem warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
13. Wykonawca będzie stosował przy przeglądach oraz konserwacji urządzeń części zamienne, które posiadają wymagane prawem polskim i europejskim świadectwa jakości, certyfikaty, w tym bezpieczeństwa oraz spełniające odpowiednie normy techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351583,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1153936,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351583,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B B Technic Łukasz Bazyl
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251604374
7.3.3) Ulica: Koński Jar 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-785
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351583,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są sukcesywne dostawy oprogramowania producenta Autodesk, w ramach Zamówienia Podstawowego oraz w ramach Zamówień Dodatkowych wraz ze wsparciem producenta
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji sanitarnych w obiektach Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100A
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji i Centrum Offshore UMG - powtórne
- "Wykonanie usługi kontroli systemu wentylacji - 3 części w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT"
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.