Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00039444/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2021/2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Purda 19
1.5.2.) Miejscowość: Purda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne, https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2021/2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e07114b-8017-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039444/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51851,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purdaw sezonie zimowym 2021/2022 w następujących rejonach obejmujących sołectwa:
Część nr 1: Nowa Wieś, Przykop, Nowy Przykop, Łajs, Kopanki, Rykowiec, Wygoda, Bruchwałd, Nowy Ramuk, – łącznie około 40 kilometrów.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji długości. Podanie faktycznej ilości powierzchni zimowego utrzymania w/w dróg w okresie obowiązywania Umowy nie jest możliwe do określenia - związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
W ramach zamówienia Wykonawca wykona usługi polegające na:
- odśnieżaniu dróg,
- usuwaniu i łagodzeniu śliskości zimowej dróg (posypywaniu) przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, mieszanek piaskowo-solnych,
Usługi będą wykonywane w razie potrzeby (tj. w przypadku opadów śniegu, gradu itp.) dla danej części w przypisanych rejonach Gminy Purda, wskazanych przez Zamawiającego. Moc silnika pojazdu/ciągnika do odśnieżania dla danej części nie może być mniejsza niż 80 KM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 29629,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2021/2022 w następujących rejonach obejmujących sołectwa:Część nr 2: Kołpaki, Trękus, Linowo, Szczęsne, Stary Olsztyn – łącznie około 25 kilometrów.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji długości. Podanie faktycznej ilości powierzchni zimowego utrzymania w/w dróg w okresie obowiązywania Umowy nie jest możliwe do określenia - związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
W ramach zamówienia Wykonawca wykona usługi polegające na:
- odśnieżaniu dróg,
- usuwaniu i łagodzeniu śliskości zimowej dróg (posypywaniu) przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, mieszanek piaskowo-solnych,
Usługi będą wykonywane w razie potrzeby (tj. w przypadku opadów śniegu, gradu itp.) dla danej części w przypisanych rejonach Gminy Purda, wskazanych przez Zamawiającego. Moc silnika pojazdu/ciągnika do odśnieżania dla danej części nie może być mniejsza niż 80 KM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 22222,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED-MAX Stefan Reddig
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7391089484
7.3.3) Ulica: Klebark Wielki 63
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-687
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gospodarstwo Rolne Stefan Reddig
jakie przetargi wygrała firma
Gospodarstwo Rolne Stefan Reddig
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED-MAX Stefan Reddig
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7391089484
7.3.3) Ulica: Klebark Wielki 63
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-687
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gospodarstwo Rolne Stefan Reddig
jakie przetargi wygrała firma
Gospodarstwo Rolne Stefan Reddig
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Za wykonanie usług będących przedmiotem niniejszej Umowy, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ustalone zgodnie ze złożoną ofertą w wysokości łącznie 486,00 złotych brutto za godzinę odśnieżania i posypywania, (słownie: czterysta osiemdziesiąt sześć złotych 00/100 złotych za godzinę odśnieżania i posypywania), w tym podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym:
1) za odśnieżanie Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości 486,00 złotych brutto za godzinę usługi (słownie: czterysta osiemdziesiąt sześć złotych 00/100 brutto za godzinę);
2) za posypywanie Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości 486,00 złotych brutto za godzinę usługi (słownie: czterysta osiemdziesiąt sześć złotych 00/100 brutto za godzinę).
Zamawiający oszacował 80 godzin odśnieżania i posypywania.
Część II:
Za wykonanie usług będących przedmiotem niniejszej Umowy, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ustalone zgodnie ze złożoną ofertą w wysokości łącznie 486,00 złotych brutto za godzinę odśnieżania i posypywania, (słownie: czterysta osiemdziesiąt sześć złotych 00/100 złotych za godzinę odśnieżania i posypywania), w tym podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym:
1) za odśnieżanie Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości 486,00 złotych brutto za godzinę usługi (słownie: czterysta osiemdziesiąt sześć złotych 00/100 brutto za godzinę);
2) za posypywanie Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości 486,00 złotych brutto za godzinę usługi (słownie: czterysta osiemdziesiąt sześć złotych 00/100 brutto za godzinę).
Zamawiający oszacował 60 godzin odśnieżania i posypywania.
INNE PRZETARGI PURDA
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Purda
więcej: przetargi PURDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku
- Umowa ramowa na roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje ogólnobudowlane w budynkach i lokalach stanowiących własność osób fiz. lub współwłasność Miasta Łódź i SP
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.