eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Purda › Usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2021/2022.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2021/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Purda 19

1.5.2.) Miejscowość: Purda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne, https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2021/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e07114b-8017-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039444/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51851,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda
w sezonie zimowym 2021/2022 w następujących rejonach obejmujących sołectwa:
Część nr 1: Nowa Wieś, Przykop, Nowy Przykop, Łajs, Kopanki, Rykowiec, Wygoda, Bruchwałd, Nowy Ramuk, – łącznie około 40 kilometrów.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji długości. Podanie faktycznej ilości powierzchni zimowego utrzymania w/w dróg w okresie obowiązywania Umowy nie jest możliwe do określenia - związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
W ramach zamówienia Wykonawca wykona usługi polegające na:
- odśnieżaniu dróg,
- usuwaniu i łagodzeniu śliskości zimowej dróg (posypywaniu) przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, mieszanek piaskowo-solnych,
Usługi będą wykonywane w razie potrzeby (tj. w przypadku opadów śniegu, gradu itp.) dla danej części w przypisanych rejonach Gminy Purda, wskazanych przez Zamawiającego. Moc silnika pojazdu/ciągnika do odśnieżania dla danej części nie może być mniejsza niż 80 KM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 29629,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2021/2022 w następujących rejonach obejmujących sołectwa:
Część nr 2: Kołpaki, Trękus, Linowo, Szczęsne, Stary Olsztyn – łącznie około 25 kilometrów.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji długości. Podanie faktycznej ilości powierzchni zimowego utrzymania w/w dróg w okresie obowiązywania Umowy nie jest możliwe do określenia - związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
W ramach zamówienia Wykonawca wykona usługi polegające na:
- odśnieżaniu dróg,
- usuwaniu i łagodzeniu śliskości zimowej dróg (posypywaniu) przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, mieszanek piaskowo-solnych,
Usługi będą wykonywane w razie potrzeby (tj. w przypadku opadów śniegu, gradu itp.) dla danej części w przypisanych rejonach Gminy Purda, wskazanych przez Zamawiającego. Moc silnika pojazdu/ciągnika do odśnieżania dla danej części nie może być mniejsza niż 80 KM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 22222,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED-MAX Stefan Reddig

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7391089484

7.3.3) Ulica: Klebark Wielki 63

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-687

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED-MAX Stefan Reddig

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7391089484

7.3.3) Ulica: Klebark Wielki 63

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-687

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część I:
Za wykonanie usług będących przedmiotem niniejszej Umowy, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ustalone zgodnie ze złożoną ofertą w wysokości łącznie 486,00 złotych brutto za godzinę odśnieżania i posypywania, (słownie: czterysta osiemdziesiąt sześć złotych 00/100 złotych za godzinę odśnieżania i posypywania), w tym podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym:
1) za odśnieżanie Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości 486,00 złotych brutto za godzinę usługi (słownie: czterysta osiemdziesiąt sześć złotych 00/100 brutto za godzinę);
2) za posypywanie Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości 486,00 złotych brutto za godzinę usługi (słownie: czterysta osiemdziesiąt sześć złotych 00/100 brutto za godzinę).
Zamawiający oszacował 80 godzin odśnieżania i posypywania.

Część II:
Za wykonanie usług będących przedmiotem niniejszej Umowy, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ustalone zgodnie ze złożoną ofertą w wysokości łącznie 486,00 złotych brutto za godzinę odśnieżania i posypywania, (słownie: czterysta osiemdziesiąt sześć złotych 00/100 złotych za godzinę odśnieżania i posypywania), w tym podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym:
1) za odśnieżanie Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości 486,00 złotych brutto za godzinę usługi (słownie: czterysta osiemdziesiąt sześć złotych 00/100 brutto za godzinę);
2) za posypywanie Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości 486,00 złotych brutto za godzinę usługi (słownie: czterysta osiemdziesiąt sześć złotych 00/100 brutto za godzinę).
Zamawiający oszacował 60 godzin odśnieżania i posypywania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.