eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W DOLINIE GÓRNEJ WISŁY ORAZ W REJONIE ZATORA w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075324 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W DOLINIE GÓRNEJ WISŁY ORAZ W REJONIE ZATORA w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241051947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 8-10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-127

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 06 801

1.5.8.) Numer faksu: 32 42 06 884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.katowice@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-katowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gov.pl/web/rdos-katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W DOLINIE GÓRNEJ WISŁY ORAZ W REJONIE ZATORA w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a75d53b8-b495-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006108/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kanalizacja ruchu turystycznego w ramach projektu LIFE.VISTULA.PL (C4)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

LIFE16 NAT/PL/000766 Ochrona siedlisk ptaków wodno-błotnych w Dolinie Górnej Wisły (LIFE.VISTULA.PL)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055187/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPN.261.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 565076,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia
Kanalizacja ruchu turystycznego w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 Ochrona siedlisk ptaków wodno-błotnych w Dolinie Górnej Wisły (LIFE.VISTULA.PL)” BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W DOLINIE GÓRNEJ WISŁY ORAZ W REJONIE ZATORA w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W DOLINIE GÓRNEJ WISŁY ORAZ W REJONIE ZATORA w formule zaprojektuj i wybuduj
w ramach zadania pn.: Kanalizacja ruchu turystycznego w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 Ochrona siedlisk ptaków wodno-błotnych w Dolinie Górnej Wisły (LIFE.VISTULA.PL) w formule zaprojektuj i wybuduj, polegającego w szczególności na:
 wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego,
 wykonaniu robót budowlanych,
 wykonaniu dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ.
Głównym celem projektu jest ochrona i poprawa stanu siedlisk i populacji ptaków wodno-błotnych ślepowrona Nycticorax nycticorax i rybitwy rzecznej Sterna hirundo, w 4 obszarach Natura 2000: Dolina Górnej Wisły PLB240001, Dolina Dolnej Soły PLB120004, Dolina Dolnej Skawy.

Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320):
1) Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego, osoby które będą świadczyły pracę na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), zatrudnione były na podstawie umowy
o pracę. Wymaganie powyższe dotyczy pracowników wykonujących czynności polegające na pracy fizycznej na placu budowy, którego dotyczy niniejsza umowa
z wyłączeniem przypadków w których rodzaj pracy może być wykonywany na podstawie innych przepisów prawa;
2) wymóg określony w ust. 1 nie dotyczy projektantów, osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych oraz osób posiadających samodzielną funkcję techniczną w budownictwie oraz posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru;
3) wykonawca utrzyma wymagany stan zatrudnienia przez cały okres realizacji zamówienia; w wyjątkowych sytuacjach spowodowanych chorobą, urlopem lub zdarzeniami losowymi,
w celu zapewnienia odpowiedniej liczby osób niezbędnych do należytego wykonania zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia osób na innej podstawie prawnej, z zastrzeżeniem zagwarantowania stawek minimalnych określonych
w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020r., poz. 2207 ze zm.);

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu złożono 1 ofertę (799 500,00 zł brutto).
Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (700 000,00 zł brutto). Zamawiający nie przewiduje możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799500,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799500,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.