eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liszki › "Budowa Sali gimnastycznej oraz dwóch oddziałów przedszkolnych wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Piekarach".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Sali gimnastycznej oraz dwóch oddziałów przedszkolnych wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Piekarach”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Liszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mały Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Liszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa Sali gimnastycznej oraz dwóch oddziałów przedszkolnych wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Piekarach”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb1aab50-6a68-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00075284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032618/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa Sali gimnastycznej oraz dwóch oddziałów przedszkolnych wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Piekarach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457352/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Sali gimnastycznej oraz dwóch oddziałów przedszkolnych wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Piekarach” w formule „zaprojektuj i wybuduj” poprzez:
1) zaprojektowanie, na działkach nr 887/1, 887/2, 1303/3 obręb Piekary, budynku sali gimnastycznej oraz dwóch oddziałów przedszkolnych wraz zagospodarowaniem terenu i małą infrastrukturą przy Szkole Podstawowej w Piekarach, Gmina Liszki, a także łącznika pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły podstawowej, a projektowaną salą gimnastyczną;
2) następnie wykonanie jako generalny wykonawca robót budowlanych w zakresie budowy sali gimnastycznej, dwóch oddziałów przedszkolnych wraz zagospodarowaniem terenu, małej infrastruktury przy Szkole Podstawowej w Piekarach, a także łącznika pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły podstawowej, a projektowaną salą gimnastyczną, dostawa pierwszego wyposażenia sali i przedszkola oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
2. Szczegółowy zakres oraz zasady wykonania zamówienia zostały określone w Koncepcji architektoniczno-urbanistycznej, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ oraz w załączonym do niej Programie Funkcjonalno-Użytkowym;
3. Na przedmiot zamówienia, określony w ust. 2 i 3 powyżej, składa się w szczególności:
1) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, a także innych dokumentów niezbędnych do wykonania robót budowlanych w zakresie określonym w Koncepcji architektoniczno-urbanistycznej oraz projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ;
2) uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji administracyjnych, uzgodnień, pozwoleń, dokonanie zgłoszeń oraz uzyskanie ostatecznych pozwoleń na użytkowanie, badań, aprobat, licencji, atestów, a także wszelkich innych dokumentów – niezbędnych do wykonania robót budowlanych i oddania do użytkowania obiektu budowlanego objętego przedmiotem zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. z poz. 2351 z późn. zm.);
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej i zgodnie z uzgodnieniami w zakresie budowy sali gimnastycznej, dwóch oddziałów przedszkolnych wraz zagospodarowaniem terenu, małej infrastruktury przy Szkole Podstawowej w Piekarach, a także łącznika pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły podstawowej, a projektowaną salą gimnastyczną, dostawa pierwszego wyposażenia sali i przedszkola oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
4) wyposażenie wykonanych obiektów w urządzenia, meble oraz inne wyposażenie wskazane w Koncepcji lub w PFU;
5) przeprowadzenie szkoleń pracowników wskazanych przez Zamawiającego;
6) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi i konserwacji oraz instrukcji eksploatacji urządzeń;
7) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej;
8) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych;
9) świadczenie w okresie gwarancji obsługi gwarancyjnej i serwisowej w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do projektu umowy.
4. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w dwóch częściach:
1) Część I – opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie uzgodnień wymaganych przed rozpoczęciem i do rozpoczęcia robót budowlanych, potwierdzone dokonaniem przez Zamawiającego odbioru dokumentacji projektowej;
2) Część II – wykonanie robót budowlanych, dostawa pierwszego wyposażenia sali i przedszkola, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz wszelkich innych uzgodnień, a także wykonanie czynności określonych w ust. 4 pkt 4-9 projektu umowy.
5. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10492000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16249227,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10492000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Crea Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961545644

7.3.3) Ulica: ul. Ołtaszyńska 92c/6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-034

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- Prace projektowe 3Xa Sp. z o.o., al.Kasprowicza 63/1, 51-136 Wrocław;
- Roboty ziemne, roboty brukarskie - podwykonawca nieznany ;
- Montaż stolarki okiennej i drzwiowej - podwykonawca nieznany;
- Montaż instalacji elektrycznych i sanitarnych - podwykonawca nieznany;


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10492000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.