Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00305528/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie usługi oceny merytorycznej biznesplanu oraz oceny formalnej i merytorycznej wniosku o udzielenie wsparcia pomostowego dla uczestników projektu „Dotacje na start!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020795886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-326
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 607074405
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agata.janicka@dpin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/dpin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pozostała działalność naukowo-techniczna gdzie indziej niesklasyfikowana
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie usługi oceny merytorycznej biznesplanu oraz oceny formalnej i merytorycznej wniosku o udzielenie wsparcia pomostowego dla uczestników projektu „Dotacje na start!”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cea1a86-581b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dotacje na start!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020, Działanie 8.3 Samozatrudnienie, przedsiębiorczość oraz tworzenie nowych miejsc pracy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305528/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/ZP/8.3/DPIN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi oceny merytorycznej biznesplanu oraz oceny formalnej i merytorycznej wniosku o udzielenie wsparcia pomostowego dla uczestników projektu „Dotacje na start!”. Zamawiający przewiduje zorganizowanie oceny merytorycznej dla około 200 biznesplanów oraz oceny formalnej i merytorycznej dla około 200 wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego wraz z ewentualnym rozpatrzeniem odwołań i ponowną oceną biznesplanów i wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego. Docelowa liczba uczestników zostanie ustalona z wyłonionym Wykonawcą przed realizacją danej części zamówienia.
2. Wymogi dotyczące usługi
2.1. Przewidywany czas poświęcony przez jednego oceniającego na ocenę merytoryczną jednego biznesplanu to 3h, zaś na ocenę formalną i merytoryczną jednego wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego – 1h.
2.2. W wyniku przeprowadzonego postępowania zakłada się wyłonienie docelowo jednego Wykonawcy dysponującego minimalnie 6 osobową kadrą ekspertów, którzy wejdą w skład Komisji Oceny Wniosków.
2.3. Pojedynczy biznesplan jest oceniany przez dwóch członków Komisji Oceny Wniosków, a pojedynczy wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego jest oceniany przez jednego członka Komisji Oceny Wniosków.
2.4. Liczba przekazanych Wykonawcy do oceny biznesplanów/wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego oraz wniosków odwoławczych będzie zależała od decyzji Zamawiającego. Przydział biznesplanów/wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego następuje w drodze losowania pośród członków Komisji Oceny Wniosków biorących udział w danym losowaniu przed daną turą oceny. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia związane z przekazaniem do oceny/rozpatrzenia odwołania i ponownej oceny mniejszej lub większej liczby biznesplanów/wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego. Wynagrodzenie będzie należne wyłącznie za faktyczną i prawidłowo udokumentowaną ocenę biznesplanu/wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego.
2.5. Jeśli w wyniku odwołania się uczestnika projektu, biznesplan/wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego trafi do ponownej oceny, biznesplan jest oceniany przez dwóch członków Komisji Oceny Wniosków nie biorących udziału w ocenie pierwotnej, a wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego jest oceniany przez jednego członka Komisji Oceny Wniosków nieuczestniczącego
w ocenie pierwotnej.
2.6. Oceny biznesplanu nie może dokonywać osoba biorąca udział w przygotowywaniu biznesplanu.
2.7. Ocena biznesplanów oraz wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego odbywać się będzie zgodnie z kryteriami zawartymi w Regulaminie rekrutacji i przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz założeniami wniosku o dofinansowanie projektu w oparciu o Kartę oceny merytorycznej Wniosku o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości wraz z biznesplanem oraz Kartę oceny formalnej i merytorycznej Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzór Wniosku o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości wraz z biznesplanem, Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego, Regulamin rekrutacji i przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz Kartę oceny merytorycznej Wniosku o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości wraz z biznesplanem oraz Kartę oceny formalnej i merytorycznej Wniosku o przyznanie wsparcia pomostowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168756,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Business Balance Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443541488
7.3.3) Ulica: Klonowa 12
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-218
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-050/2024, Remont Domu Studenckiego T-9 Politechniki Wrocławskie przy ul. Powstańców Śląskich 137 we Wrocławiu
- KOMPLEKSOWA WYMIANA ROZDZIELNICY GŁÓWNEJ NN W CZYNNYM OBIEKCIE OCHRONY ZDROWIA WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZENIA ROZDZIELNI
- Naprawa i malowanie elewacji od strony dziedzińca z częściową wymianą okien w budynku UMWD we Wrocławiu przy Wyb. J. Słowackiego 12-14
- Roboty budowlane, sanitarne i elektryczne w ramach zadania pn. "Budowa myjni i malarni w kompleksie wojskowym nr 2925 w Składzie Jastrzębie".
- Modernizacja obiektu UMW, ul. Strzegomska 148, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian przyziemia oraz instalacji poziomów kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z pracami wykończeniowymi.
- Obsługa ratownicza w sezonie letnim 2024 roku ogólnodostępnych płatnych i nieodpłatnych kąpielisk oraz strefy rekreacyjnej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.