eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czudec › Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Czudec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Czudec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czudec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Starowiejska 6

1.5.2.) Miejscowość: Czudec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czudec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Czudec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79579e46-63d2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009576/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Czudec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329118/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w następujących lokalizacjach:
- Babica „Serpentyny” – należy wykonać dwa odcinki sieci wodociągowej od węzła „i55” i „i79” o łącznej długości około 2,62 km wraz przyłączami oraz studnią redukcyjną SR-B1. Wodomierze sieciowe i przyłączy należy wyposażyć w system zdalnego monitoringu pracy, kompatybilny z obecnie stosowanym przez ZWK Czudec.
- Wyżne „Rzeki etap II” – należy wykonać odcinek sieci wodociągowej od węzła "i25" o długości około 1,18 km wraz z przyłączami. Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż kontenera z zestawem hydroforowym ZH10 zlokalizowanego w miejscowości Wyżne na działce nr 1402/2 wraz z utwardzeniem terenu wokół budynku hydroforni i budowę przyłącza elektrycznego policznikowego. Zestaw hydroforowy oraz wodomierze sieciowe i przyłączy należy wyposażyć w system zdalnego monitoringu pracy, kompatybilny z obecnie stosowanym przez ZWK Czudec.
- Czudec ul. Leśna - należy wykonać odcinek sieci wodociągowej od węzła W14 o długości około 0,5 km wraz przyłączami. Wodomierze należy wyposażyć w system zdalnego monitoringu pracy, kompatybilny z obecnie stosowanym przez ZWK Czudec
Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony graficznie kolorem czerwonym na planie zagospodarowania terenu – załącznik nr 12a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1194200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w następujących lokalizacjach:
- Nowa Wieś „Łazy”- Pstrągowa „Skrzynówki” – należy wykonać dwa odcinki sieci wodociągowej od węzła „W2” i węzła „W3” o łącznej długości około 2,83 km wraz z przyłączami. Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż kontenera z zestawem hydroforowym ZH2 zlokalizowanego w miejscowości Pstrągowa na działce nr 3754/12 wraz z budową zjazdu, zagospodarowaniem terenu wokół budynku hydroforni i budowę przyłącza elektrycznego policznikowego oraz studnią wodomierzową w punkcie „a1”. Zestaw hydroforowy oraz wodomierze sieciowe i przyłączy należy wyposażyć w system zdalnego monitoringu pracy, kompatybilny z obecnie stosowanym przez ZWK Czudec
- Nowa Wieś – należy wykonać odcinki sieci wodociągowej od węzłów ”W6”, „W7”, „W24” i „W25 o łącznej długości około 0,50 km wraz z przyłączami. Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż kontenera z zestawem hydroforowym ZH4 zlokalizowanego w miejscowości Nowa Wieś na działce nr 440 wraz z budową zjazdu, zagospodarowaniem terenu wokół budynku hydroforni i budowę przyłącza elektrycznego policznikowego oraz montaż 2 sztuk studni wodomierzowej na istniejącej sieci. Zestaw hydroforowy oraz wodomierze sieciowe i przyłączy należy wyposażyć w system zdalnego monitoringu pracy, kompatybilny z obecnie stosowanym przez ZWK Czudec.
Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony graficznie kolorem czerwonym na planie zagospodarowania terenu – załącznik nr 12b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1608300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w następujących lokalizacjach:
- Zaborów „Olszyny” – należy wykonać odcinek sieci wodociągowej od węzła „W31” o długości około 0,50 km wraz z przyłączami. Wodomierze należy wyposażyć w system zdalnego monitoringu pracy, kompatybilny z obecnie stosowanym przez ZWK Czudec.
- Zaborów SP-DS – należy wykonać odcinek sieci wodociągowej od węzła „392” o długości około 0,60 km wraz z przyłączami. Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż kontenera z zestawem hydroforowym ZH1 zlokalizowanego w miejscowości Zaborów na działce nr 282/7 i 282/6 wraz z budową zjazdu, zagospodarowaniem terenu wokół budynku hydroforni i budowę przyłącza elektrycznego policznikowego. Zestaw hydroforowy oraz wodomierze na przyłączach należy wyposażyć w system zdalnego monitoringu pracy, kompatybilny z obecnie stosowanym przez ZWK Czudec.
- Zaborów „Łopuszka” – należy wykonać odcinek sieci wodociągowej od zasuwy za węzłem „W641” o długości około 2,56 km wraz z przyłączami. Wodomierze należy wyposażyć w system zdalnego monitoringu pracy, kompatybilny z obecnie stosowanym przez ZWK Czudec.
Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony graficznie kolorem czerwonym na planie zagospodarowania terenu – załącznik nr 12c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1297500 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w następujących lokalizacjach:
- Wyżne „Przylasek” – należy wykonać odcinek sieci kanalizacji sanitarnej od istniejącej sieci o długości około 3,2 km wraz z przyłączami. Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż pompowni ścieków PW1, PW2 i PW3 zlokalizowanego w miejscowości Wyżne na działkach nr 893/1, 927 i 938 wraz z budową zjazdu, zagospodarowaniem terenu wokół budynku hydroforni i budowę przyłącza elektrycznego policznikowego. Pompownie ścieków należy wyposażyć w system zdalnego monitoringu pracy, kompatybilny obecnie stosowanym przez ZWK Czudec. Do wykonania odcinków kolektora grawitacyjnego kanalizacji sanitarnej zamiast rur PP należy zastosować rury PVC SN8 o fi 160 minimalna grubość ścianki 4,7 mm i fi 200 minimalna grubość ścianki 5,9 mm, łączone na wcisk, z wyjątkiem odcinków kolektora wykonywanego metodą przewiertu. Pozostałe materiały zgodne z dokumentacją projektową i STWiOR.
Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony graficznie kolorem czerwonym na planie zagospodarowania terenu – załącznik nr 12d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1900000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1103303,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2168297,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1103303,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno-Budowlany Edward Kwiek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191004590

7.3.3) Ulica: ul. Rzeszowska 60

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1103303,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1300515,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1947177,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1300515,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno-Budowlany Edward Kwiek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191004590

7.3.3) Ulica: ul. Rzeszowska 60

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1300515,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1260000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1753133,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1260000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno-Budowlany LISBUD Paweł Lisowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191482800

7.3.3) Ulica: Pstrągowa 340

7.3.4) Miejscowość: Pstrągowa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-121

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1260000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1869600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2821350,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1869600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Sanitarnych Adam Niedziałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191004578

7.3.3) Ulica: ul. Św. Jana 4

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1869600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.