eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Budowa monitoringu wizyjnego na terenie miasta Stalowej Woli, skwer wypoczynkowy przy ul. Wolności

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074916 z dnia 2021-06-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa monitoringu wizyjnego na terenie miasta Stalowej Woli, skwer wypoczynkowy przy ul. Wolności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158194710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa monitoringu wizyjnego na terenie miasta Stalowej Woli, skwer wypoczynkowy przy ul. Wolności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7650083-af2c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049007/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.33.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa monitoringu wizyjnego na terenie miasta Stalowej Woli, skwer wypoczynkowy przy ul. Wolności.
2. Prace powinny być wykonane zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi w zakresie:
1) budowy 4 szt. studni kablowych;
2) budowy 65 m kanalizacji teletechnicznej z rur grubościennych HDPE fi 110/6;
3) budowy 80 m kanalizacji teletechnicznej z rur grubościennych HDPE fi 40;
4) budowa 182 m kanalizacji teletechnicznej z rur grubościennych HDPE fi 32;
5) budowy kabla optotelekomunikacyjnego 12 J (358m) oraz 4J (125);
6) montażu kamer, słupów, zasilania oraz innych elementów monitoringu wizyjnego;
3. Teren budowy powinien zostać zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Po zakończeniu prac teren należy uprzątnąć oraz doprowadzić do stanu pierwotnego Na 7 dni przed rozpoczęciem prac należy uzyskać protokół przekazania placu budowy od Zamawiającego.
4. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszym zamówieniem w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z:
1) przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333);
2) przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 roku w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 ze zm.);
3) wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność
i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością.
4) współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32333200-8 - Kamery wideo

32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych (SCUW) zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), zwanej dalej ustawą Pzp informuje o unieważnieniu postępowania prowadzonego pn. Budowa monitoringu wizyjnego na terenie miasta Stalowej Woli, skwer wypoczynkowy przy ul. Wolności na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Centralny Zamawiający w toku prowadzonego postępowania odrzucił ofertę Wykonawcy: COVERNET DAMIAN GIECKO, AL. JANA PAWŁA II 25A, 37-450 STALOWA WOLA, NIP: 8651078579 zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, który jako jedyny złożył ofertę w rzeczonym postępowaniu.
Analiza oferty w/w Wykonawcy złożonej w dniu 22 maja 2021 roku za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty udostępniony przez miniPortal/ePUAP potwierdza, iż została złożona bez opatrzenia jej właściwym podpisem elektronicznym tj. nie została złożona w formie elektronicznej, ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Centralny Zamawiający weryfikował ofertę za pomocą:
- https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER;
- https://weryfikacjapodpisu.pl/;
- za pomocą oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych PEM-HEART Signature.
Wykonawca składając ofertę za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, przekazuje ofertę za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Formularz ten może być przed wysłaniem podpisany za pomocą portalu przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”).
Jednakże podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePUAP, z której mogą, ale nie muszą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na w/w formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Opatrzenie podpisem za pomocą portalu jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada np. złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji).
Wobec powyższego oferta złożona w niniejszym postępowaniu została podpisana
w sposób nieprawidłowy i jest ona tym samym nieważna z mocy obowiązującego prawa i podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-06-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.