Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00457846/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki przy Szkole Podstawowej im.
św. Jana Kantego w Wojniczu, Przedszkola Publicznego w Wojniczu oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wielkiej Wsi (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ŚW. JANA KANTEGO W WOJNICZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000718460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 10
1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.wojnicz@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jkanty.wixsite.com/spwojnicz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/f0ee71e9-aa30-419f-91ab-c4d65dd84f151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne w Wojniczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 852487726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywa 18
1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole_wojnicz@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkole.wojnicz.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielkiej Wsi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 852719349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wielka Wieś 210
1.5.2.) Miejscowość: Wielka Wieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspigww@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zspwielkawies.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki przy Szkole Podstawowej im.św. Jana Kantego w Wojniczu, Przedszkola Publicznego w Wojniczu oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wielkiej Wsi (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af5ac29-6bf4-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033402/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457846/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Artykuły spożywcze (różne)4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 152529,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Mięso, drób, przetwory mięsne i wędliny4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 166594,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Warzywa i owoce świeże, kiszonki. Jaja4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 142839,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Ryby mrożone, lody, mrożonki owocowe i warzywne4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 73657,84 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Produkty gastronomiczne4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 42116,76 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 42301,44 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Mleko i produkty mleczarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 106220,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146099,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146099,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146099,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP „AGA” Stanisław Stanosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731005364
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146099,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170962,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170962,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170962,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mięsa –Wędliny Art. Spożywcze Barbara Kupczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731664888
7.3.4) Miejscowość: Wojnicz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170962,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142539,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142539,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142539,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU. ZZ S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342830085
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142539,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81982,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119862,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81982,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Widan Polska Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952012233
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81982,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 PZP unieważnia postępowanie w zakresie części nr 5, z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty w zakresie części nr 5 niniejszego postępowania.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33190 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42282,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33190 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARTUR KOBEL ZAKŁAD PIEKARNICZY "STARÓWKA" A.KOBEL I A.KOBEL S.C
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ANETA KOBEL ZAKŁAD PIEKARNICZY "STARÓWKA" A.KOBEL I A.KOBEL s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733180893
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33190,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116026,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116026,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP „AGA” STANISŁAW STANOSZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731005364
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116026,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W zakresie części 1 podpisane zostały trzy umowy o wartości:
60 610,38 zł – Szkoła Podstawowa im. św. Jana Kantego w Wojniczu
37 696,03 zł – Przedszkole Publiczne w Wojniczu
47 792,99 zł – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielkiej Wsi
W zakresie części 2 podpisane zostały trzy umowy o wartości:
70 994,00 zł – Szkoła Podstawowa im. św. Jana Kantego w Wojniczu;
38 015,00 zł – Przedszkole Publiczne w Wojniczu;
61 953,70 zł – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielkiej Wsi.
W zakresie części 3 podpisane zostały trzy umowy o wartości:
68 186,00 zł – Szkoła Podstawowa im. św. Jana Kantego w Wojniczu;
32 939,00 zł – Przedszkole Publiczne w Wojniczu;
41 414,00 zł – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielkiej Wsi.
W zakresie części 4 podpisane zostały trzy umowy o wartości:
30 599,55 zł – Szkoła Podstawowa im. św. Jana Kantego w Wojniczu;
23 869,50 zł – Przedszkole Publiczne w Wojniczu;
27 513,13 zł – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielkiej Wsi.
W zakresie części 6 podpisane zostały trzy umowy o wartości:
12 384,00 zł – Szkoła Podstawowa im. św. Jana Kantego w Wojniczu;
12 789,00 zł – Przedszkole Publiczne w Wojniczu;
8 017,00 zł – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielkiej Wsi.
W zakresie części 7 podpisane zostały trzy umowy o wartości:
60 591,10 zł – Szkoła Podstawowa im. św. Jana Kantego w Wojniczu;
34 440,90 zł – Przedszkole Publiczne w Wojniczu;
20 994,45 zł – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielkiej Wsi.
INNE PRZETARGI WOJNICZ
- Zakup i dostawa serwerów danych oraz macierzy na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wojniczu w ramach projektu grantowego - Cyfrowa Gmina
- Remont drogi gminnej 203267K w km od 0+000 do 0+690 w miejscowości Łukanowice - Gmina Wojnicz
- Remont drogi gminnej (byłej drogi krajowej nr 94 w ciągu ulicy Krakowskiej w Wojniczu) w km od 0+000 do 0+800 w miejscowości Wojnicz - Gmina Wojnicz
- Przebudowa boiska wraz z budową bieżni - skoczni w dal przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wielkiej Wsi - działka nr 683, 681/6 - dokończenie zadania
więcej: przetargi WOJNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nabiału
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej i przedszkolnej w Zespole Szkół Samorządowych w Rzykach
- Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb kuchni szpitalnej
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Oławie w okresie od 01.04.2023r. do 30.06.2023r." (mięso, drób, wędlina)
- Dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku 2023 III
- Dostawa artykułów spożywczych, jaj i wody mineralnej dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.