eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty Budowlane związane z realizacją kolejnych etapów Parku w Łagiewnikach, pomiędzy ul. Turowicza a ul. Fredry, w ramach projektów budżetu obywatelskiego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty Budowlane związane z realizacją kolejnych etapów Parku w Łagiewnikach, pomiędzy ul. Turowicza a ul. Fredry, w ramach projektów budżetu obywatelskiego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty Budowlane związane z realizacją kolejnych etapów Parku w Łagiewnikach, pomiędzy ul. Turowicza a ul. Fredry, w ramach projektów budżetu obywatelskiego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ab8ffd3-9a26-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018518/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Roboty budowlane w zakresie wykonania zadania pn. Park w Łagiewnikach - etap III

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
Pytania i wnioski o zmianę lub wyjaśnienia treści SWZ oraz pozostała korespondencja, jak też wezwania, wyjaśnienia, składanie oświadczeń i dokumentów po otwarciu ofert odbywa się poprzez pocztę elektroniczną Zamawiającego pod adresem: przetargi@zzm.krakow.pl oraz odpowiednimi adresami poczty elektronicznej wskazanej przez Wykonawców.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 8) SWZ: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 39) SWZ: Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NP.26.2.9.22.BT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 864478,53 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją kolejnych etapów Parku w Łagiewnikach, pomiędzy ul. Turowicza a ul. Fredry, w ramach projektów budżetu obywatelskiego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.9.22.BT.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w między innymi roboty ogólnobudowlane wraz z zakupem lub wykonaniem, dostawą i montażem elementów małej architektury, wykonaniem nawierzchni oraz nasadzeniami roślinnymi, przedstawione w treści SWZ i jej załącznikach, w szczególności w załączonej
do SWZ dokumentacji projektowej z załącznikami.
1.3 Miejsce wykonywania robót budowlanych obejmuje działki ewidencyjne
nr 82/94, 82/95, 82/98, 82/99, 235/21, 235/23, 235/24 obręb 47, jednostka ewidencyjna Podgórze.
1.4 Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje prace związane z realizacją kolejnych etapów Parku w Łagiewnikach, tj. budowa „Ogrodu dydaktycznego”, „Magnoliowego Zagajnika” i doposażenie placu zabaw, a w szczególności:
1.4.1 W ramach etapu „OGRODY DYDAKTYCZNE” należy wykonać kompleksowe zagospodarowanie terenu w środkowej części parku, na wschód
od istniejącego placu zabaw zgodne z opracowaną dokumentacją projektową. Zakres prac przewiduje m.in.:
1.4.1.1 Zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury, tj.:
1.4.1.1.1 Dzwonki pionowe – 1 szt.,
1.4.1.1.2 Rury deszczowe – 1 szt.,
1.4.1.1.3 Domki dla owadów – 2 szt.,
1.4.1.1.4 Sadzarka z podglądem korzeni – 1 szt.,
1.4.1.1.5 Peryskop – 1 szt.,
1.4.1.1.6 Lupa – 1 szt.,
1.4.1.1.7 Zegar słoneczny – 1 szt.,
1.4.1.1.8 Koło optyczne – 1 szt.,
1.4.1.1.9 Tablica kredowa – 1 szt.,
1.4.1.1.10 Stół z siedziskami – 1 kpl.,
1.4.1.1.11 Ławka z nadrukiem – 4 szt.,
1.4.1.1.12 Tabliczki informacyjne (nr T9-T12) – 4 szt.,
1.4.1.1.13 Mini tabliczki inf. przy urządzeniach dydaktycznych – 4 szt.
1.4.1.2 Budowę różnego rodzaju nawierzchni, tj.:
1.4.1.2.1 Nawierzchnia żwirowa ścieżki parkowej z obrzeżem z dwóch rzędów kostki granitowej,
1.4.1.2.2 Nawierzchnia ścieżek z płyt betonowych imitujących naturalny kamień,
1.4.1.2.3 Nawierzchnia ścieżki sensorycznej z obrzeżem w postaci kłód drewnianych,
1.4.1.2.4 Nawierzchnia trawiasta wokół nasadzeń i jako nawierzchnia bezpieczna wokół urządzeń zabawowych (edukacyjnych).
1.4.1.3 Roboty rozbiórkowe oraz utylizacja gruzu:
1.4.1.4 Rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych, wywóz i utylizacja rozebranych elementów.
1.4.1.5 Nasadzenia:
1.4.1.5.1 Krzewy okrywowe i soliterowe (dereń kanadyjski Cornus canadensis, budleja Dawida ‘Santana’ Budleja davidii ‘Santana’, dereń biały ‘Auera’ Cornus alba ‘Aurea’, trzmielina pospolita ‘Red Cascade’ Euonymus europaeus ‘Red Cascade’),
1.4.1.5.2 Rabata B1 – mieszanka roślin dla owadów w tym roślin cebulowych,
1.4.1.5.3 Rabata B2 – mieszanka traw ozdobnych i bylin w strefie dźwięku,
1.4.1.5.4 Rabata B3 – mieszanka bylin i roślin cebulowych przy klasie plenerowej,
1.4.1.5.5 Krzewy okrywowe w ogrodzie doświadczeń - D1 i D2,
1.4.1.5.6 Byliny i trawy ozdobne w ogrodzie doświadczeń – D3, D4, D5, D6, D7, D8,
1.4.1.5.7 Rabata R1 – mieszanka traw ozdobnych i bylin w strefie dźwięku,
1.4.1.5.8 Rabata R2 – mieszanka bylin i roślin cebulowych przy klasie plenerowej,
1.4.1.6 Przygotowanie terenu pod nasadzenia oraz wyłożenie kory pod nowymi nasadzeniami.
Uwaga: Przedmiot zamówienia nie uwzględnia zakupu i montażu ulu miejskiego (1 szt.) oznaczonego na planszy zagospodarowania terenu symbolem D oraz obrzeża ekobord od strony istniejącego ciągu pieszego po stronie południowej ogrodu dydaktycznego. W ramach nasadzeń w obrębie „Ogrodu doświadczeń” należy uwzględnić rabaty oznaczone symbolem R1 i R2 (odrębna plansza pn. „Projekt zieleni – Rewizja 01”), na planszy pn. „S1 – schemat etapowania zieleni” rabaty R1 i R2 oznaczone są one kolorem fioletowym).
1.4.2 W ramach doposażenia placu zabaw zakres prac przewiduje w szczególności.:
1.4.2.1 Zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury, tj.:
1.4.2.1.1 Huśtawka bocianie gniazdo (nr 12) – 1 szt.,
1.4.2.1.2 Trampolina (nr 13) – 3 szt.,
1.4.2.1.3 Ścianka wspinaczkowa (nr 14) – 1 szt.,
1.4.2.1.4 Karuzela (nr 15) – 1 szt.,
1.4.2.1.5 Zestaw Kentucky (nr 18) – szt. 1,
1.4.2.1.6 Tablica kółko i krzyżyk (nr 22) – 1 szt.,
1.4.2.1.7 Tablica wyścigi (nr 23) – 1 szt.,
1.4.2.1.8 Tablica pary (nr 24) – 1 szt.,
1.4.2.1.9 Tablica z regulaminem (nr 42) – 1 szt.,
1.4.2.1.10 Stojaki na rowery (nr 41) – 4szt.
1.4.2.1.11 Zjazd linowy (nr 33) – 1 szt.
1.4.2.2 Budowę różnego rodzaju nawierzchni, tj.:
1.4.2.2.1 Nawierzchnia bezpieczna z piasku z obrzeżem gumowym SBR pod urządzeniami nr 14 i 15, a także zjazdem linowym,
1.4.2.2.2 Nawierzchnia trawiasta,
1.4.2.2.3 Nawierzchnia z geokrat pod stojakami rowerowymi i istniejącymi ławkami na terenie wygrodzonego placu zabaw.
1.4.2.3 Roboty rozbiórkowe:
1.4.2.3.1 Rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych, wywóz
i utylizacja rozebranych elementów,
1.4.2.3.2 Demontaż tablicy regulaminowej i wywóz jej do magazynu ZZM.
1.4.2.4 Nasadzenia:
1.4.2.4.1 Drzewa (klon czerwony ‘Scanlon’ Acer rubrum ‘Scanlon’ i klon polny ‘Elsrijk’ Acer campestre ‘Elsrijk’) - łącznie 29 szt.,
1.4.2.4.2 Krzewy soliterowe (leszczyna pospolita ‘Aurea’ Corylus avellana ‘Aurea’) – 4 szt. przy „Ogrodzie dydaktycznym”
1.4.2.5 Przygotowanie terenu pod nasadzenia oraz wyłożenie kory pod nowymi nasadzeniami.
Uwaga: Przedmiot zamówienia nie uwzględnia wymiany urządzeń siłowych wraz z nawierzchnią wokół nich, ławek i koszy na śmieci oraz budowy pozostałych urządzeń zabawowych niewymienionych powyżej a ujętych w projekcie budowlanym. Dodatkowo Zamawiający zrezygnował z nasadzeń krzewów (tj. lilak Meyera ‘Palibin’ Syringa meyeri ‘Palibin’ – 187 szt.) na terenie wygrodzonego placu zbaw.
W ramach doposażenia placu zabaw należy uwzględnić budowę zjazdu linowego wraz z budową nawierzchni bezpiecznej (zamiast żwiru należy zastosować jako nawierzchnię bezpieczną piasek płukany) – obiekt znajduje się poza wygrodzonym placem zabaw.
1.4.3 W ramach etapu „MAGNOLIOWEGO ZAGAJNIKA” należy wykonać kompleksowe zagospodarowanie terenu zgodnie z opracowaną dla tej części dokumentacją projektową. Zakres prac przewiduje w szczególności.:
1.4.3.1 Zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury, tj.:
1.4.3.1.1 Ławka z oparciem – 4 szt.,
1.4.3.1.2 Huśtawko-ławka – 1 szt.,
1.4.3.1.3 Kosz na śmieci – 2 szt.,
1.4.3.1.4 Stojaki rowerowe – 3 szt.,
1.4.3.1.5 Tabliczka informacyjna nr T8 – 1 szt.
1.4.3.2 Budowę różnego rodzaju nawierzchni, tj.:
1.4.3.2.1 Nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej z obrzeżem betonowym (dojście do dz. nr 82/37 P-47) z dowiązaniem do istniejących ciągów komunikacyjnych,
1.4.3.2.2 Nawierzchnia ścieżki z płyt betonowych/ kamiennych przerośniętych trawą,
1.4.3.2.3 Nawierzchnia z geokrat pod ławkami z oparciem, huśtawko-ławką i stojakami rowerowymi,
1.4.3.2.4 Nawierzchnia trawiasta,
1.4.3.3 Roboty rozbiórkowe:
1.4.3.3.1 Demontaż i wywóz ławek do magazynu ZZM,
1.4.3.3.2 Demontaż i wywóz kosza na śmieci do magazynu ZZM.
1.4.3.4 Instancje elektryczne:
1.4.3.4.1 Demontaż dwóch nieczynnych, żelbetowych słupów instalacji elektrycznej wraz z przewodami linii niskiego napięcia i zabezpieczeniem instalacji w ziemi po demontażu,
1.4.3.4.2 Montaż fundamentów prefabrykowanych (3 szt.) dla słupów oświetleniowych,
1.4.3.4.3 Wykonanie peszli dla kabli i przewodów oświetleniowych wzdłuż istniejącego ciągu pieszego z kostki brukowej, ułożenie folii i słupków oznaczeniowych.
1.4.3.5 Nasadzenia:
1.4.3.5.1 Drzewa (magnolia Soulange’a Magnolia x soulangeana i lipa drobnolistna ‘Rancho’ Tilia cordata ‘Rancho’) - łącznie 9 szt.,
1.4.3.5.2 Krzewy (róże, magnolie, jaśminowce likaki),
1.4.3.5.3 Rabaty bylinowe z trawami ozdobnymi, rośliny cebulowe.
1.4.3.6 Przygotowanie terenu pod nasadzenia oraz wyłożenie kory pod nowymi nasadzeniami.
Uwaga: Projekt tabliczki informacyjnej nr T8 jest uwzględniony w dokumentacji dot. całego Parku w Łagiewnikach. Przedmiot zamówienia nie uwzględnia agrowłókniny pod roślinami. W trakcie wykonywania prac należy uważać na istniejący ciąg pieszy z kostki betonowej.
1.4.4 Po zakończonych pracach teren należy uporządkować i opracować kompleksową dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją geodezyjną, w wersji umożliwiającej import do aplikacji GreenSpaces.
1.4.5 Każdą cześć powstałej inwestycji należy oznaczyć tabliczką z dibondu
(4 szt.) z informacją o realizacji projektów ze środków budżetu obywatelskiego. Instrukcja wykonania projektu tabliczki znajduje się w Załączniku do SWZ. Zatwierdzoną przez Zamawiającego tabliczkę należy umiejscowić przy wejściach na przedmiotowe strefy parku (np. na ogrodzeniu placu zabaw lub niezależnych konstrukcjach metalowych). Oznakowanie należy wliczyć do ceny oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45451000-3 - Dekorowanie

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, albo na innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania robót budowlanych w zakresie powtórzenia realizacji podobnych robót budowlanych, w tym w aspekcie budowy nawierzchni, elementów i urządzeń małej architektury, zagospodarowania i rekultywacji terenu, wraz z nasadzeniami zieleni oraz jej pielęgnacją.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na całość zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia na całość zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w pkt 15) SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
2.3.1 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto),
2.3.2 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 1.000.000,00 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych brutto).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
2.4.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, czyli:
2.4.1.1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień
oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/remontu obiektów budowlanych wraz elementami małej architektury
i zagospodarowaniem terenu, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,
2.4.1.2 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót ogrodniczych, posiadającą wykształcenie wyższe w specjalności architekt krajobrazu, ogrodnictwo lub sztuka ogrodowa lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie, a także posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej dwoma zakończonymi pracami w zakresie zagospodarowania terenów zieleni w przestrzeni publicznej w zakresie odpowiadającym posiadanemu wykształceniu w zakresie zagospodarowania terenów zieleni.
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. między innymi w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r. poz. 220, z późn. zm.) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 1117 z późn. zm.).
2.4.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował dwie roboty budowlane w zakresie budowy/przebudowy/remontu obiektów budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym budowę urządzeń zabawowych i nasadzenia zieleni o łącznej wartości wykazanych dwóch robót nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ
oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1.1 oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
1.2 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
1.3 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
1.4 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
1.5 dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, a wraz z ofertą musi złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
4.1 foldery lub karty katalogowe lub karty produktowe lub karty charakterystyki lub karty materiałowe lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp.
wraz z zwymiarowanymi rysunkami technicznymi, kolorowymi zdjęciami lub wizualizacjami, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia,
w odniesieniu do typowych (produkowanych seryjnie) urządzeń i elementów,
tj. dzwonki pionowe, rury deszczowe, domki dla owadów, sadzarka z podglądem korzeni, peryskop, lupa, zegar słoneczny, koło optyczne tablica kredowa, stół
z siedziskami, ławka z nadrukiem, tabliczki informacyjne (nr T8-T12), mini tabliczki informacyjne przy urządzeniach dydaktycznych, huśtawka bocianie gniazdo (nr 12), trampolina (nr 13), ścianka wspinaczkowa (nr 14), karuzela
(nr 15), zestaw Kentucky (nr 18), tablica kółko i krzyżyk (nr 22), tablica wyścigi
(nr 23), tablica pary (nr 24), tablica z regulaminem (nr 42), stojaki na rowery
(nr 41), zjazd linowy (nr 33), ławka z oparciem, huśtawko-ławka, kosz na śmieci, spełnia wymagania opisane w SWZ (w szczególności techniczne, funkcjonalne, technologiczne, architektoniczne, użytkowe, estetyczne, materiałowe, kolorystyczne, konstrukcyjne, dotyczące bezpieczeństwa itp.), wraz
z jednoznacznym podaniem marki/typu/modelu/ symbolu itp. oraz producenta/ów pozwalających na jednoznaczną identyfikację oferowanych poszczególnych urządzeń i elementów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

5. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
3.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia – odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,
3.2 przedmiotowe środki dowodowe, tj. foldery lub karty katalogowe lub karty produktowe lub karty charakterystyki lub karty materiałowe lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp. wraz z zwymiarowanymi rysunkami technicznymi, kolorowymi zdjęciami lub wizualizacjami, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia, w odniesieniu do typowych (produkowanych seryjnie) urządzeń i elementów, tj. dzwonki pionowe, rury deszczowe, domki dla owadów, sadzarka z podglądem korzeni, peryskop, lupa, zegar słoneczny, koło optyczne tablica kredowa, stół z siedziskami, ławka z nadrukiem, tabliczki informacyjne (nr T8-T12), mini tabliczki informacyjne przy urządzeniach dydaktycznych, huśtawka bocianie gniazdo (nr 12), trampolina (nr 13), ścianka wspinaczkowa (nr 14), karuzela (nr 15), zestaw Kentucky (nr 18), tablica kółko i krzyżyk (nr 22), tablica wyścigi (nr 23), tablica pary (nr 24), tablica z regulaminem (nr 42), stojaki na rowery (nr 41), zjazd linowy (nr 33), ławka z oparciem, huśtawko-ławka, kosz na śmieci, spełnia wymagania opisane w SWZ (w szczególności techniczne, funkcjonalne, technologiczne, architektoniczne, użytkowe, estetyczne, materiałowe, kolorystyczne, konstrukcyjne, dotyczące bezpieczeństwa itp.), wraz z jednoznacznym podaniem marki/typu/modelu/ symbolu itp. oraz producenta/ów pozwalających na jednoznaczną identyfikację oferowanych poszczególnych urządzeń i elementów,
3.3 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy – odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
3.4 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy – odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ,
3.5 dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji),
3.6 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium. Zgodnie z zapisami
ujętymi SWZ: w pkt 29) Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający przewiduje
obowiązek wniesienia wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami pkt. 12) SWZ: Opis sposobu przygotowywania oferty

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

7. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 442 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość udzielenia zaliczek na poczet wykonania umowy, natomiast zaznacza, iż wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 442 ust. 3 ustawy Pzp bez względu na jej wartość. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia zaliczki, jeżeli przewidywana wartość zaliczek przekracza 20% wysokości wynagrodzenia Wykonawcy przewidzianego w umowie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji umowy.
8. Zaliczka może zostać udzielona na wniosek Wykonawcy, który występuje
do Zamawiającego informując o chęci otrzymania zaliczki. We wniosku Wykonawca musi określić wysokość zaliczki wraz ze wskazaniem prac wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego, przy czym zaznaczyć należy, iż w przypadku zmiany harmonogramu po udzieleniu zaliczki, czynnikiem determinującym do jej rozliczenia jest termin wskazany przez Wykonawcę we wniosku o zaliczkę. Wskazane prace muszą wynikać z harmonogramu rzeczowo-finansowego wynikającego z danego roku kalendarzowego. Po pozytywnym rozpatrzeniu przez Zamawiającego wniosku, Wykonawca składa Zamawiającemu fakturę zaliczkową. W przypadku, w którym zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego dotyczą zakresu prac, na które pobrana została zaliczka, Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego wystąpienia do Zamawiającego
o wyrażenie zgody na zmianę terminu jej rozliczenia wraz z podaniem przyczyny zmiany, przy czym stosowne pismo powinno być złożone przed upływem terminu zakończenia prac, na które została udzielona zaliczka.
9. Zamawiający może udzielić kolejnych zaliczek, pod warunkiem,
że Wykonawca wykaże, że wykonał przedmiot umowy w zakresie wartości poprzednio udzielonych zaliczek. W przypadku żądania wniesienia zabezpieczenia zaliczki do form zabezpieczenia zaliczki, wysokości zabezpieczenia oraz sposobu wniesienia i zwrotu zabezpieczenia stosuje się przepisy § 12 niniejszej umowy.
10. Zaliczka lub kolejna zaliczka zostanie zapłacona na podstawie stosownej faktury, przy czym w przypadku gdy wartość danej zaliczki lub nierozliczonych zaliczek wyniesie co najmniej 20% wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z umowy, to zaliczka zostanie wypłacona dopiero po dostarczeniu bezwarunkowej, nieodwołalnej gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, ważnej co najmniej przez okres dłuższy niż 30 dni liczonych od daty końcowej wykonania zamówienia wskazanej w umowie lub ważnej do rozliczenia zaliczki w całości w ramach wykonanego określonego zakresu zamówienia. Zapisy gwarancji muszą stosownie do okoliczności odpowiadać treści dotyczących wymagań związanych z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy, opisanych w SWZ. Wszelkie koszty gwarancji bankowej
lub gwarancji ubezpieczeniowej związanej z zaliczką ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza wypłacenie Wykonawcy zaliczki do końca III kwartału danego roku kalendarzowego. Jeżeli zachodzi potrzeba wypłaty zaliczki w IV kwartale za wyjątkiem miesiąca grudnia danego roku kalendarzowego, Wykonawca jest zobligowany złożyć zabezpieczenie na pełną wartość wypłacanej zaliczki przed jej otrzymaniem. Niedochowanie wymagań opisanych
w zdaniach poprzednich spowoduje nieprzyjęcie lub odesłanie danej faktury zaliczkowej przez Zamawiającego, a tym samym niedokonanie ewentualnej płatności z tym związanej.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określa treść projektowanych postanowień umowy, w szczególności § 15, przedstawionych w
pkt 7) SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Adres skrzynki ePUAP: /ZZMKrakow/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.