eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby szkolenia "Instruktor kajakarstwa" w ramach projektu "Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072637 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby szkolenia „Instruktor kajakarstwa”
w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431956

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.zanko@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Szkoła Wyższa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby szkolenia „Instruktor kajakarstwa”
w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a21c806-bd19-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr umowy o dofinansowanie projektu POWR.03.05.00-00-Z107/17-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063636/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.290.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 66203,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowo-gastronomicznej na potrzeby szkolenia „Instruktor kajakarstwa”.
2. Przedmiot zamówienia jest opisany następującymi kodami Wspólnego Słownika 3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby szkolenia „Instruktor kajakarstwa”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) 6 x nocleg ze śniadaniem:
w terminie 21-27 czerwca 2021 r. - 30 osoby,
w terminie 19 - 25 lipca 2021 r. - 30 osoby.
łącznie 60 osób w dwóch terminach.
Usługa winna być świadczona w obiekcie o kategorii pensjonatu lub hotelu z trzema gwiazdkami z co najmniej 15 pokojami 2-osobowymi (zgodnie z procedurą bezpieczeństwa w świetle Covid-19), w odległości od siedziby Uczelni do 60 km. Obiekt winien być wyposażony w węzeł sanitarny, posiadać bezpłatny dostęp do Internetu, a każdy z pokoi powinien posiadać odbiornik telewizyjny oraz dwa oddzielne łóżka. Miejsce pobytu winno być usytuowane w odległości do 500 m od rzeki, gdzie będzie się odbywał równoległe kurs na instruktora kajakarstwa.
Zamawiający informuje iż liczba uczestników może ulec zmianie.
2) Wyżywienie dla 60 osób (2 grupy) przez 7 dni w w/w terminach.
obiad – zupa, II danie - danie mięsne lub rybne, kompot lub woda
kolacja – kolacja jako stół szwedzki, składający się z jednego dania gorącego (mięso, ryba lub warzywa), wędlin, serów, pieczywa, kawy, herbaty, soków i wody.
Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania posiłków dla faktycznej liczny uczestników szkolenia
Menu zostanie ustalone miedzy stronami na 3 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia obiektu przed rozpoczęciem świadczenia usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji o którym mowa w art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.; zwana dalej: PZP), do terminu składania ofert tj. 02.06.2021 r. do godz. 9.00 wpłynęła jedna oferta Wykonawcy MARKOS Barbara Kosińska, ul. Jana z Drohiczyna 3, 17-312 Drohiczyn. Oferta została w dniu 02.06.2021 r. odrzucona z postępowania na podstawie Art. 226 ust 1 pkt 3) PZP.
Zamawiający informuje, że o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia zostaniecie Państwo poinformowani osobnym pismem.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61200,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61200,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.