Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00026183/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach obejmujących budynki komunalne oraz tereny zewnętrzne wchodzące w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Pruszków z zarządzane przez TBS ZM Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.tbszm.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z.o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach obejmujących budynki komunalne oraz tereny zewnętrzne wchodzące w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Pruszków z zarządzane przez TBS ZM Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-151e7e54-792a-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026183/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TBS.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKRES CZYNNOŚCI:
1) Usługi sprzątania w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków, stanowiących własność Zamawiającego, polegające na stałym utrzymywaniu czystości i porządku w częściach budynków mieszkalnych, przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców, garażach podziemnych i na terenach zewnętrznych przyległych
do tych budynków,
2) Usługi w budynkach mieszkalnych w zakresie:
a) wywieszania flag narodowych na budynkach mieszkalnych z okazji świąt państwowych i uroczystości lokalnych oraz zdejmowanie flag, w terminach wskazanych przez Zamawiającego,
b) doręczania najemcom lokali pism i innej korespondencji od Zamawiającego,
c) wywieszania obwieszczeń i zawiadomień w budynkach mieszkalnych oraz zdejmowanie obwieszczeń i zawiadomień po
upływie okresu, na który zostały wywieszone, a także ogłoszeń wywieszonych bez zgody Zamawiającego.
3) Utrzymanie czystości i usuwanie skutków zimy na terenie nieruchomości i przyległym do nieruchomości w zakresie wynikającym z nałożenia na właścicieli/zarządców nieruchomości przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r.
o lokalnym utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. 2021.888).
4) Odśnieżanie chodników, schodów, podestów, pochylni, przejść, dojść do wiat śmietnikowych, wjazdów do garaży oraz wejść do klatek;
5) Posypywanie w okresie zimowym mieszanką piaskowo-solną chodników, schodów, podestów, pochylni, przejść, dojść do wiat śmietnikowych; wejść do klatek, wjazdów do garaży. Usuwanie sopli lodu
z daszków nad klatkami, wejściami do budynków, garażami oraz wejściami do wiat śmietnikowych.
6) Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie, pomieszczenie gospodarcze (do przechowywania środków czystości
i drobnych narzędzi pracy w każdym z obiektów realizacji usług sprzątania).
7) Na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać nieodpłatnie z wody i energii elektrycznej Zamawiającego.
8) Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie wyposażony przez Wykonawcę w telefon komórkowy oraz będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu i środków czystości itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom sprzątającym uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
9) Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługi sprzątania przy użyciu sprzętu ręcznego i mechanicznego odpowiedniego do rodzaju sprzątanych powierzchni.
10) Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług sprzątania do zapewnienia należytego ładu i porządku, zabezpieczenia miejsc wykonywania usług. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego spowodowane działaniem Wykonawcy podczas wykonywania czynności sprzątania.
11) Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę, wykonujące czynności sprzątania nieruchomości Zamawiającego obowiązuje zakaz:
a/ picia alkoholu, spożywania narkotyków i innych środków odurzających na terenie budynków i posesji Zamawiającego,
b/ stawienia się do miejsca świadczenia usług sprzątania (budynków, posesji) w stanie po spożyciu alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 603228,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603228,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 603228,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANITOR Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342643962
7.3.3) Ulica: Helenowska 8/31
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 603228,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Wykonanie nasadzeń roślin na terenie zieleni miejskiej w Pruszkowie
- Dostawa systemu informatycznego ERP wraz z wdrożeniem, na potrzeby MSCZ
- Dostawa jednej sztuki samochodu 7 lub 8 osobowego specjalnego w wersji oznakowanej, przystosowanej do potrzeb Straży Miejskiej w Pruszkowie. Pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2024 roku
- Rozbudowa ul. Wańkowicza w Pruszkowie
- Wykonanie remontu poboczy przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
- "Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie".
- Wykonanie kompleksowych usług sprzątania, w budynkach i na terenie zewnętrznym, odśnieżania przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS w Chrzanowie Sp. z o.o. w okresie: 24 miesięcy.
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra oraz podległych mu Placówkach Terenowych w Nowej Soli i Świebodzinie.
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2024-2025
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.04.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.