Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00647659/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Monitoring i zwalczanie wizona amerykańskiego w Poleskim Parku Narodowym w latach 2025-2026"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poleski Park Narodowy
1.3.) Oddział zamawiającego: Poleski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061360188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 3a
1.5.2.) Miejscowość: Urszulin
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 825713071
1.5.8.) Numer faksu: 825713003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poleskipn@poleskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poleskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0dfdeb21-370b-49c3-bf67-44b31131d1f41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Monitoring i zwalczanie wizona amerykańskiego w Poleskim Parku Narodowym w latach 2025-2026"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dfdeb21-370b-49c3-bf67-44b31131d1f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099625/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Monitoring i zwlaczanie wizona amerykańskiego w Poleskim Parku Narodowym w 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany w ramach umowy o dofinansowanie nr FENX.01.05-IW.01-0009/24 pt. Czynna ochrona ekosystemów wodnych i nieleśnych lądowych Poleskiego Parku Narodowego oraz cennych gatunków flory i fauny w latach 2025-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647659
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NB520-20/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Zwalczanie wizona amerykańskiego - okres: wiosna, jesień, zima 2025 i 2026 r.Zwalczanie wizona amerykańskiego odbywać się będzie w trzech okresach:
- od 1 stycznia 2025 roku do 30 kwietnia 2025 roku (okres zimowo-wiosenny w 2025 roku, łącznie dni pracy = 120, przy czym w I kwartale – 90 dni, w II kwartale – 30 dni), następnie
- od 1 września 2025 roku do 30 kwietnia 2026 roku (okres jesienno-zimowo-wiosennych w latach 2025-2026, łącznie dni pracy = 242, przy czym w: III kwartale 2025 r. – 30 dni, IV kwartale 2025r. – 92 dni, I kwartale 2026 r. – 90 dni, II kwartale 2026 r. – 30 dni), następnie
- od 1 września 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku (okres jesienno-zimowy w 2026 roku, łącznie dni pracy = 122, przy czym w III kwartale – 30 dni, w IV kwartale – 92 dni).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.5.) Wartość części: 84865,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Monitoring wizona amerykańskiego – okres wiosna – lato 2025 i 2026 r.Monitoring wizona amerykańskiego odbywać się będzie w dwóch okresach:
- od 1 maja do 31 sierpnia w 2025 roku (łącznie dni pracy = 18, przy czym w II kwartale – 10 dni, w III kwartale – 8 dni), następnie
- od 1 maja do 31 sierpnia w 2026 roku (łącznie dni pracy = 18, przy czym w II kwartale – 10 dni, w III kwartale – 8 dni).
Zadanie obejmuje: rozwiezienie, montaż, kontrolę i zwiezienie 20 tratewek.
Tratewki winny być zlokalizowane w ustalonych przez Zamawiającego miejscach.
Tratewki winny być rozwiezione przez Wykonawcę nie później niż w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia monitoringu. Tratewki przekaże Wykonawcy Zamawiający ze swojego magazynu nie później niż w terminie 3 dni przed rozpoczęciem monitoringu
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.5.) Wartość części: 25650 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Zbyryt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222593519
7.3.3) Ulica: ul. Sybiraków 9/31
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-204
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-01 do 2026-08-31INNE PRZETARGI URSZULIN
więcej: przetargi URSZULIN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.