eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Busko-Zdrój -etap I: miejscowości Kawczyce, Olganów"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Busko-Zdrój -etap I: miejscowości Kawczyce, Olganów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: tel.: (+48) 41 370-52-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Busko-Zdrój -etap I: miejscowości Kawczyce, Olganów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ce5216d-9e42-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00069316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025337/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Busko-Zdrój - etap I: miejscowości Kawczyce, Olganów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ce5216d-9e42-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument
z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju.
 Inspektorem ochrony danych osobowych jest: Pani Katarzyna Irla-Sztefko, kontakt: iod@umig.busko.pl, tel. 41 370 52 60* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RSID.271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Busko-Zdrój -etap I: miejscowości Kawczyce, Olganów”. W ramach inwestycji przewidziano do wykonania kanalizację sanitarną z przyłączami w miejscowości Kawczyce – etap II oraz w miejscowości Olganów, dla ok. 300 mieszkańców. Wykonane zostanie ok. 7100 mb kanalizacji. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części opisane poniżej:
1) Część nr 1 Budowa kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym wraz z dwoma sieciowymi tłoczniami ścieków w miejscowości Olganów w południowej części Gminy Busko-Zdrój.
Zaprojektowana kanalizacja sanitarna uporządkuje gospodarkę wodno-ściekową na tym terenie, ścieki sanitarne będą prowadzone wybudowanymi odcinkami sieci kanalizacji sanitarnej i docelowo trafiać będą do oczyszczalni ścieków w Siesławicach.
Niniejszy opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa wraz z erratą, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót szczegółowo określają zadanie objęte zamówieniem, w szczególności w zakresie warunków wykonania, wymaganych metod i technik budowy, zastosowania materiałów i ich cech, warunków testowania, kontroli, odbioru obiektu budowlanego oraz wszelkich pozostałych warunków technicznych.
Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje:
a) budowę kanałów sanitarnych wraz przykanalikami:
 Kanały sanitarne grawitacyjne Dz 200 lite klasy S. SN8 SDR34 o łącznej długości 2453m.
 Rurociągi tłoczne Dz 160mm PE100 SDR26 PN10: o łącznej długości 262 m
 Rurociągi tłoczne Dz 110mm PE100 SDR26 PN10 o łącznej długości 156 m
 Przykanaliki Dz160 litą klasy S. SN8 SDR34 o łącznej długości 415 m.
 Rurociągi ciśnieniowe Dz 50 mm PE100 SDR11 PN10 o łącznej długości 291 m
b) tłocznie ścieków - 2 szt.
c) pompownie przydomowe - 16szt.
d) studzienki kanalizacyjne - 125szt

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień powtarzających
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót/usług podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót/usług stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót/usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą to prace z zakresu:
Część 1:
− Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków;
− Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne;
− Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków;
− Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków;
Część nr 2:
− Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków;
− Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne;
− Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków;
− Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków;
Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót/usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót/usług, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym
na obiekcie objętym przedmiotem zamówienia lub podobnym będącym w posiadaniu Zamawiającego.
5) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót/usług wskazanych w pkt. 2.
6) Do wyceny zakresu robót będą stosowane czynniki cenotwórcze z wyceny przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania, a ceny materiałów i robocizny będą odpowiadały średnim cenom z ostatniego kwartału przed udzieleniem zamówienia dla rynku województwa realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o udokumentowane cenniki branżowe np.; SEKOCENBUD
lub udokumentowane ceny z trzech hurtowni branżowych zaakceptowanych przez Zamawiającego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 Budowa kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym wraz z sieciową pompownią ścieków w miejscowości Kawczyce w południowej części Gminy Busko-Zdrój.
Ze względu na to, iż kolektor sanitarny będzie prowadzony drogą, która stanowi granicę trzech obrębów geodezyjnych tj.: Kawczyc, Radzanowa i Zbludowic, do kolektora kanalizacji sanitarnej dodatkowo będą wpięci zlokalizowani na jego trasie mieszkańcy miejscowości Radzanów i Zbludowice.
Zaprojektowana kanalizacja sanitarna uporządkuje gospodarkę wodno-ściekową na tym terenie, ścieki sanitarne będą prowadzone wybudowanymi odcinkami sieci kanalizacji sanitarnej i docelowo trafiać będą do oczyszczalni ścieków w Siesławicach.
Niniejszy opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa wraz z erratą, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót szczegółowo określają zadanie objęte zamówieniem, w szczególności w zakresie warunków wykonania, wymaganych metod i technik budowy, zastosowania materiałów i ich cech, warunków testowania, kontroli, odbioru obiektu budowlanego oraz wszelkich pozostałych warunków technicznych.
Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje:
a) budowę kanałów sanitarnych wraz przykanalikami:
- Kanały sanitarne grawitacyjne Dz 200 lite klasy S. SN8 SDR34 o łącznej długości 2855m.
- Rurociągi tłoczne Dz 90 mm PE100 SDR26 PN10: o łącznej długości 540 m
- Przykanaliki kanalizacyjne Dz160 lite klasy S. SN8 SDR34 o łącznej długości 145 m
- Rurociągi ciśnieniowe Dz 50 mm PE100 SDR11 PN10 o łącznej długości 146 m
b) sieciową pompownię ścieków -1 szt.
c) pompownie przydomowe - 3szt.
d) studzienki kanalizacyjne - 73szt.
UWAGA!
1. Zamawiający informuje, że w zakresie wykonania odcinków projektowanej grawitacyjnej sieć kanalizacji sanitarnej PCV200 w Kawczycach – Cześć 6 i 7 (Rysunek „Zagospodarowanie terenu Kawczyce Część 6 i 7”) - przekaże Wykonawcy robót wymagane prawem decyzje/potwierdzenia zgłoszenia robót na w/w zakres, po ich uzyskaniu.
2. Opisany w pkt. 1 zakres robót, Wykonawca winien uwzględnić w harmonogramie rzeczowo- finansowym do wykonanie w końcowej fazie realizacji zadania.

Wymagania wspólne dla części 1 i 2
1) Wykonawca umieści w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym tablicę informacyjną o źródłach współfinansowania zadania, wykonaną zgodnie z wytycznymi dot. materiałów promocyjnych Rządowego Funduszu Polski Ład dla woj. świętokrzyskiego: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21610.
2) Odtworzenie dróg
Trasa kanałów sanitarnych prowadzona jest częściowo w pasie drogowym dróg gminnych, dróg wewnętrznych oraz dróg powiatowych. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie jednostkowej wszystkie koszty niezbędne do wykonania całego zakresu robót, również opłaty za zajęcie pasa drogowego i umieszczenie urządzeń do czasu odbioru zadania przez Zamawiającego.
Drogi powiatowe - Kanalizację sanitarną w pasie drogowym drogi powiatowej należy wykonać z zachowaniem warunków określonych przez administratora drogi zgodnie z wydaną w tej sprawie decyzją Zarządu Dróg Powiatowych w Busku – Zdroju.
Drogi gminne - Kanalizację sanitarną w pasie drogowym dróg gminnych należy wykonać z zachowaniem warunków określonych przez administratora dróg zgodnie z wydaną w tej sprawie decyzją Burmistrza Miasta i Gminy Busko-Zdrój.
3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z jego uzgodnieniem, który będzie dostosowany do jego harmonogramu realizacji i organizacji robót.
4) Do realizacji przedmiotu umowy należy wykorzystać pojazdy o odpowiedniej nośności tak, aby istniejąca infrastruktura drogowa nie uległa uszkodzeniu. W przypadku zniszczenia infrastruktury drogowej, po której poruszają się pojazdy budowy należy przywrócić ją do stanu pierwotnego. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie na terenie budowy oraz na drogach dojazdowych należytego porządku, czystości. Wykonawca jest zobowiązany do systematycznego i bieżącego usuwania powstałych zanieczyszczeń np. błota, ziemi, gruzu itp.
5) Wykonawca wykona prace towarzyszące i roboty tymczasowe oraz inne usługi, które należy uwzględnić w cenie ofertowej, w tym m.in.:
a) wykonanie Programu BiOZ,
b) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu celem prowadzenia robót wraz z właściwym i czytelnym zabezpieczeniem placu budowy,
c) zorganizowanie zaplecza budowy i jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich,
d) wykonanie inwentaryzacji fotograficznej stanu technicznego dróg, budynków oraz budowli przyległych do terenu budowy lub będących w strefie oddziaływania budowy przed realizacją zadania wraz z ewentualnym podpisaniem dwustronnych protokołów z ich właścicielami...,
e) obsługa geodezyjna budowy tj.: wykonanie pomiarów na każdym etapie prac, pomiarów przed odbiorami poszczególnych etapów robót oraz obecności geodety na budowie na żądanie Zamawiającego i Inspektor Nadzoru,
f) wznowienie geodezyjne znaków granicznych w przypadku ich naruszenia w trakcie prowadzenia robót,
g) odtworzenie na swój koszt terenów objętych przedmiotem zamówienia oraz wszelkiej infrastruktury podziemnej tj. drenów, niezinwentaryzowanych kanałów deszczowych itp.,
h) zapewnienie poboru wody i energii elektrycznej do celów budowy,
i) opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. W oparciu o państwową osnowę geodezyjną i osnowę realizacyjną należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą sieci uzbrojenia terenu i wszystkich obiektów wraz z naniesieniem zmian na mapę zasadniczą uzyskując potwierdzenie Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach kompletną dokumentację powykonawczą (odbiorową) wraz z mapą geodezyjną powykonawczą i potwierdzeniem Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej o jej zgłoszeniu celem wpisania do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnej i kartograficznego. Wykonawca dostarczy także Zamawiającemu mapę geodezyjną powykonawczą w wersji elektronicznej jako pliki dwg lub dxf.
j) przeprowadzenie inspekcji telewizyjnej zrealizowanej sieci kanalizacji sanitarnej,
k) sporządzenie dokumentacji fotograficznej dla wszystkich prowadzonych robót, w szczególności robót zanikających,
l) wszelkie koszty nadzorów, opinii i sporządnia dokumentacji wymaganych przez właścicieli sieci lub urządzeń, nadzory właścicieli infrastruktury nadziemnej i podziemnej przy prowadzeniu robót i usuwaniu kolizji,
m) dokonanie ewentualnych uzgodnień terenu w związku z prowadzeniem robót w pasie drogowym i pasie działek prywatnych po terenie których przebiega zaprojektowana sieć, łącznie z opłata za zajęcia terenu,
n) opłaty za zajęcie pasa drogowego,
o) wszelkie innych dodatkowe koszty poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione.
6) Pracownicy wykonujący prace budowlane związane z przedmiotem zmówienia powinni posiadać ubranie umożliwiające ich poprawną identyfikację na placu budowy.
7) Wykonawca zobowiązany jest do odpowiednio wcześniejszego poinformowania mieszkańców i inwestora o wszelkich zmianach w organizacji ruchu, czasowych zamknięciach odcinków drogi, wyznaczonych objazdach oraz przygotowaniu w czytelny i właściwy i zamontowaniu stosownego oznakowania każdą zmianę organizacji ruchu itp.
8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za wszelkie szkody powstałe w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi...
9) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w radach budowy oraz innych spotkaniach związanych z realizacją inwestycji.
10) Wykonawca w ramach zamówienia wystąpi na swój koszt o prolongatę/aktualizację warunków i decyzji, które utraciły ważność.
11) Wszystkie elementy i materiały pochodzące z rozbiórek które nie nadają się do ponownego wmontowania stają się własnością Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy w sposób i w terminie niekolidującym z wykonaniem innych robót...
12) Materiały nadające się do ponownego wykorzystania (destrukt asfaltowy – materiał z frezowania) zostaną odtransportowane na wskazane przez Zamawiającego miejsce.
13) Wykonawca we własnym zakresie zapozna się z przyszłym terenem budowy, miejscami składowania materiałów i utylizacji odpadów.
14) Roboty, których szczegółowe warunki wykonania i zastosowania materiałów nie zostały określone w projekcie budowlanym, dokumentacjach branżowych lub przedmiarach winny być wykonane zgodnie z STWiORB.

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ zawierającej:
-Projekt budowlany oraz projekty branżowe dla części 1 i 2,
- Errata do projektu budowlanego w zakresie wykonania tłoczni ścieków i studni kanalizacyjnych dla części 1,
- Errata do projektu budowlanego w zakresie wykonania studni kanalizacyjnych dla części 2,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części 1 i 2,
- Dokumentacja formalno-prawna,
- Dokumentacja geotechniczna.
b) Przedmiary robót dla części 1 i 2, które stanowią załączniki do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień powtarzających
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót/usług podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót/usług stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót/usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą to prace z zakresu:
Część 1:
− Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków;
− Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne;
− Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków;
− Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków;
Część nr 2:
− Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków;
− Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne;
− Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków;
− Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków;
Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót/usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót/usług, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym na obiekcie objętym przedmiotem zamówienia lub podobnym będącym w posiadaniu Zamawiającego.
5) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót/usług wskazanych w pkt. 2.
6) Do wyceny zakresu robót będą stosowane czynniki cenotwórcze z wyceny przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania, a ceny materiałów i robocizny będą odpowiadały średnim cenom z ostatniego kwartału przed udzieleniem zamówienia dla rynku województwa realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o udokumentowane cenniki branżowe np.; SEKOCENBUD lub udokumentowane ceny z trzech hurtowni branżowych zaakceptowanych przez Zamawiającego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych robót.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Dla części 1 i 2 :
jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji kanalizacji sanitarnej lub sieci wodociągowej lub sieci wodno-kanalizacyjnej zrealizowaną w ramach jednej umowy/kontraktu o wartości nie mniejszej niż:
część nr 1: 2 000 000,00 zł brutto
część nr 2: 1 200 000,00 zł brutto

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca może wykazać się jedną robotą na części, na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla części, na które składa ofertę, np. dla CZĘŚCI 1 i 2 minimum 3 200 000,00 zł brutto.

UWAGA!
Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
Część 1:
 Kierownik budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadający doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy/robót na min. jednej zakończonej inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową lub modernizacją kanalizacji sanitarnej lub sieci wodociągowej lub sieci wodno-kanalizacyjnej o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto.
 Kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.


Część 2:
 Kierownik budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadający doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy/robót na min. jednej zakończonej inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową lub modernizacją kanalizacji sanitarnej lub sieci wodociągowej lub sieci wodno-kanalizacyjnej o wartości min. 1 200 000,00 zł brutto;


 Kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;



Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga przedstawienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót.
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczenie o posiadanych uprawnieniach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium w wysokości:
dla części 1: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
dla części 2: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie
w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres robót.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami rozdziału XXII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.