eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu ekoMałopolska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-31


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069257 z dnia 2021-05-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu ekoMałopolska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu ekoMałopolska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ea0d2b4-bf7d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003369/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych (gadżetów)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który
dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty elektronicznej – adres e-mail:
przetargi@umwm.malopolska.plKontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce
podmiotu należy wpisać „Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego”).Elektroniczna skrzynka
podawcza: /947ts6aydy/SkrytkaESP Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Szczegółowe informacje zawiera pkt 7 i 8 swz.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują się
w zał. 1A i 1B do swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SR-IV.272.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 756382,13 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 43809 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – obejmuje dostawę materiałów promocyjnych dla Województwa Małopolskiego, obejmująca:
- Gra zręcznościowa typu jenga – 250 szt.
- Gra zręcznościowa typu bierki – 250 szt
- Bambusowy kubek do kawy – 250 szt.
- Notes z korkową okładką – 250 szt.
- Zestaw słomek do picia – 250 szt.
- Głośnik Bluetooth 5,0 – 250 szt.
- Bambusowy powerbank – 250 szt.
- Eko torba – 250 szt.
- Eko torba z juty – 250 szt.
- Długopis z recyklingu – 300 szt.
- Koszulki T-shirt – 50 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik: nr 1E do swz dla części 1 zamówienia, będzie on wprowadzony jako załączniki do umowy w sprawie zamówienia publicznego
Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy, stanowi załącznik: nr 1C do swz dla części 1 zamówienia

4.2.5.) Wartość części: 40820,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:
Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia @spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 60 pkt
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana według następujących zasad:
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy do 18 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 30 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy od 19 do 22 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy od 23 do 29 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy do 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy powyżej 30 dni od dnia podpisania umowy, jego oferta zostanie odrzucona,
W przypadku braku wskazania terminu zamawiający uzna, że oferowany jest termin 30 dni od dnia podpisania umowy i oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
W przypadku wskazania niejednoznacznego terminu dostawy (np. wskazania przedziału czasowego) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin z danego przedziału i oferta w tym kryterium otrzyma odpowiednią liczbę pkt dla tego przedziału.
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 7 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 10 pkt.
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji od 8 dni do 13 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 5 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 14 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 0 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji powyżej 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji - jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku braku wskazania terminu wymiany zamawiający uzna, że oferowany jest termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji i oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
W przypadku wskazania niejednoznacznego terminu wymiany (np. wskazania przedziału czasowego) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin z danego przedziału i oferta w tym kryterium otrzyma odpowiednią liczbę pkt dla tego przedziału.

Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – obejmuje dostawę materiałów promocyjnych dla Województwa Małopolskiego, obejmująca:
- Naturalne ręcznie wyrabiane mydło – 150 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik: nr 1F do swz dla części 2 zamówienia, będzie on wprowadzony jako załączniki do umowy w sprawie zamówienia publicznego
Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy, stanowi załącznik: nr 1D do swz dla części 2 zamówienia

4.2.5.) Wartość części: 2988,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:
Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia @spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 60 pkt
Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana według następujących zasad:
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy do 18 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 30 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy od 19 do 22 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 20 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy od 23 do 29 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 10 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy do 30 dni od dnia podpisania umowy - otrzyma 0 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin dostawy powyżej 30 dni od dnia podpisania umowy, jego oferta zostanie odrzucona,
W przypadku braku wskazania terminu zamawiający uzna, że oferowany jest termin 30 dni od dnia podpisania umowy i oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
W przypadku wskazania niejednoznacznego terminu dostawy (np. wskazania przedziału czasowego) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin z danego przedziału i oferta w tym kryterium otrzyma odpowiednią liczbę pkt dla tego przedziału.
Ocena ofert w kryterium „Termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 7 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 10 pkt.
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji od 8 dni do 13 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 5 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 14 dni, od dnia przyjęcia reklamacji - otrzyma 0 pkt,
jeśli wykonawca zaoferuje termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji powyżej 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji - jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku braku wskazania terminu wymiany zamawiający uzna, że oferowany jest termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji do 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji i oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
W przypadku wskazania niejednoznacznego terminu wymiany (np. wskazania przedziału czasowego) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny termin z danego przedziału i oferta w tym kryterium otrzyma odpowiednią liczbę pkt dla tego przedziału.

Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad po przyjęciu reklamacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do swz.
Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 3, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
Zapis ust. 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1192 z późniejszymi zmianami/).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy zawiera załącznik nr 1C (dla części 1) i 1D (dla części 2) do swz.
Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorach umowy stanowiących załączniki nr 1C (dla części 1) i 1D (dla części 2) do swz.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Szczegółowy sposób złożenia oferty jest podany w pkt 8.2) swz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-07

2021-05-31 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.