eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wybór Generalnego Wykonawcy dla zadania pn. Termomodernizacja budynku Zgromadzenia Sióstr Miłosierdzia Św. Wincentego a Paulo w 27-500 Opatów, Lipowa 11 w systemie zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wybór Generalnego Wykonawcy dla zadania pn. Termomodernizacja budynku Zgromadzenia Sióstr Miłosierdzia Św. Wincentego a Paulo w 27-500 Opatów, Lipowa 11 w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego a Paulo Prowincja Warszawska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006227176

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tamka 35

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-355

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekonomat@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szarytki.waw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Kościelna osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór Generalnego Wykonawcy dla zadania pn. Termomodernizacja budynku Zgromadzenia Sióstr Miłosierdzia Św. Wincentego a Paulo w 27-500 Opatów, Lipowa 11 w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad3d2ffb-9585-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: L/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz realizacja robót budowlanych dla budynku Domu Zakonnego Zgromadzenia Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego a Paulo, 27- 500 Opatów, Lipowa 11 :
1. Ocieplenie styropianem stropu nad nieogrzewaną piwnicą. Zakres robót obejmuje również koszt osuszania stropu.
2. Ocieplenie wełną mineralną stropu pod nieogrzewanym poddaszem.
3. Ocieplenie ścian zewnętrznych parteru i piętra o powierzchni 571 m² styropianem. Przeprowadzenie ekspertyzy mykologicznej i zawilgocenia ścian piwnic, stropów oraz ścian parteru i piętra.
4. Ocieplenie styropianem ekstrudowanym ścian piwnic. W ramach prac towarzyszących należy wymienić również 3 sztuki starych jednoszybowych okien w piwnicy;
5. Ocieplenie styropianem stropów zewnętrznych;
6. Wymiana stolarka drzwiowej o powierzchni na drzwi alu-ciepłe. W przypadku usunięcia istniejącej warstwy ocieplenia należy zastosować styropian.
7. Wymiana instalacji c.w.u., i podłączenie do systemu zarządzania energią BEMS, montaż armatury wodooszczędnej, montaż nowego zasobnika c.w.u.
8. Montaż kolektorów słonecznych
9. Modernizacja instalacji c.o. - wymiana 63szt. grzejników z zaworami termostatycznymi zdalnie sterowanych (radiowych) i podłączenie do systemu zarządzania energią BEMS, wymiana przewodów c.o.
10. Montaż nowego kotła gazowego kondensacyjnego, podłączenie do systemu zarządzania energią BEMS.
11. Modernizacja ok. 40 punktów świetlnych i podłączenie do systemu zarządzania energią BEMS.
12. Wykonanie instalacji PV o mocy 3 kW:
13. Dostawa i montaż elektronicznego systemu zarządzania energią w budynku BEMS, zarządzającego wszystkimi instalacjami wewnętrznymi budynku tj. c.o., c.w.u. oświetlenie.
System zapewni kontrolę, regulację, optymalizację i monitorowanie warunków klimatycznych poprzez sterowanie praca poszczególnych instalacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie
następujących kryteriów oceny ofert:
1. Kryterium: Cena 80 %.
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert tylko w kryterium ceny. Oferta z najwyższą ilością punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Punkty w kryterium ceny zostaną przyznane według następującego wzoru:
Pc = (Cmin / Cbo) x 80
Gdzie: Pc – Liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla kryterium – cena
Cmin – najniższa cena zaoferowana w badanych ofertach za całość zamówienia;
Cbo – cena badanej oferty za całość zamówienia.
Kryterium: Gwarancja 20 %
G = (Go/Gmax) x 20
Gdzie:
G - Liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla kryterium – gwarancja
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to 36 miesięcy, maksymalny oceniany przez zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy.
Go – oferowany okres gwarancji wyrażony w miesiącach (np. 36 miesięcy gwarancji Lp=
36)
Gmax – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji
2.1. Punkty za kryterium okres gwarancji w miesiącach (ilość miesięcy gwarancji od daty odbioru) zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego deklarowanego okresu gwarancji zawartego w formularzu oferty. Komisja dokona oceny poszczególnych ofert w kryterium okres gwarancji w miesiącach w zakresie od 36 do 60 miesięcy . Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji w miesiącach dłuższy niż 60 nie będzie dodatkowo punktowany. Brak oświadczenia dotyczącego deklarowanego okresu gwarancji w formularzu oferty lub okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy będzie skutkował odrzuceniem oferty Wykonawcy.
3. Łączna ocena oferty:
P = Pc + G
Gdzie: P – sumaryczna ilość przyznanych punktów;
Pc – ilość punktów przyznana za kryterium – cena;
G – ilość punktów przyznana za kryterium – gwarancja.
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga, aby Oferent przed złożeniem oferty postępowaniu, przeprowadził wizję lokalną miejsc objętych niniejszym zamówieniem w obecności Zamawiającego.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 takie same co do zakresu branżowego zadania jako Generalny Wykonawca, kwota minimalna kontraktu 300 000,- PLN brutto (słownie: trzysta
tysięcy złotych). Potwierdzeniem spełnienia warunku będą referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie wykazanych robót, załączony do oferty. Dokumentami, o których mowa powyżej są dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, bądź oświadczenie Wykonawcy o należytym wykonaniu wykazanych robót ze wskazaniem danych podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane. W przypadku złożenia oświadczenia Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania roboty bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego roboty
były Wykonane.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował najmniej 1 zadanie polegające na termomodernizacji budynku użyteczności publicznej wraz z wykonaniem przynajmniej jednego rodzaju instalacji Odnawialnych Źródeł Energii. Minimalna kwota kontraktu wymagana przez Zamawiającego to
300 000,- PLN PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych).
2. Dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą - posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta branży architektonicznej bez ograniczeń, konstrukcyjnej i instalacji elektrycznej , zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2018 r., poz.1202 ze zm.).
3. Wymagania, o których mowa w podstawie art. 95 ustawy Pzp,
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców urządzeń lub materiałów budowlanych.
2)Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych powyżej zostały określone we wzorze umowy.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Doświadczenie wykonawcy:
a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
• jednej roboty budowlanej polegającej na ociepleniu przegród zewnętrznych oraz modernizacji źródła ciepła w budynku lub budynkach o łącznej powierzchni użytkowej większej niż 300 m2.
• osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia, gwarantującymi właściwą jakość robót budowlanych, o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż określono poniżej,
tj.:
Projektant branży architektonicznej – minimum 1 osoba:
• minimalne kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w branży architektonicznej.
• minimalne doświadczenie zawodowe: 10 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu w danej branży liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania.
Wymienione wyżej osoby winny posiadać uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania) lub posiadać kwalifikacje zgodnie z postanowieniami art.12a tejże ustawy lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do
wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.
5. Warunek dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej tj.:
a) wykaże dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę minimum
500 000,- PLN ł. ( pięćset ysięcy złotych)
b) wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000,- PLN zł. (pięćset tysięcy złotych)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt. 13 -14 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt. 21 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z numeracją SWZ rozdz. VIII Oświadczenia i dokumenty, jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania (dokumenty dołączane do oferty)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca wnosi Wadium w jednej z poniższych form:
• w pieniądzu,
• w gwarancjach bankowych,
• w gwarancji ubezpieczeniowej
• poręczeni udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
Wartość wadium to 7 500,- zł ( słownie: siedem tysięcy pięćset złotych)
Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za skuteczne gdy zasili konto Zamawiającego do dnia poprzedzającego składanie ofert
11.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 nowej ustawy Pzp, wymaga się przekazania Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej podpisanej podpisem kwalifikowanym przez osobę upoważnioną przez gwaranta jako wystawcy tego dokumentu

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt VIII SWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2 W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców. Natomiast spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie.
3 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwośc zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.