eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa rękawic i środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu z podziałem na dwa zadania . Nr postępowania: ZP-4/WZŻ/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa rękawic i środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu z podziałem na dwa zadania .
Nr postępowania: ZP-4/WZŻ/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 717186276

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka nad dziećmi do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa rękawic i środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu z podziałem na dwa zadania .
Nr postępowania: ZP-4/WZŻ/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73277ca6-8268-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001845/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 ZP-54/WZŻ/2021 Dostawa rękawic i środków dezynfekcyjnych do Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu z podziałem na 2 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041021/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr postępowania: ZP-4/WZŻ/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 16129,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
2. Dostawa rękawic i środków dezynfekcyjnych dla potrzeb żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu z podziałem na dwa zadania .
Zadanie 1: Dostawa rękawic.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zawarte zostały w Formularzu asortymentowo cenowym załączniku nr 1A do SWZ- zadanie 1
Zamawiający umieszcza na stronie także wersję edytowalną Załącznika 1A do SWZ . W przypadku , gdy Wykonawca samodzielnie wprowadzi zmiany w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik 1 A

do SWZ) jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Pzp jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 4.1

do SWZ Projekty ( wzory umowy) odpowiednio dla każdego zadania
2.Miejsce realizacji: Żłobek Nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław
Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z zapisami umowy. Termin wykonania zamówienia dla zadania 1 ,2 wynosi 6 miesięcy od daty podpisania umowy jednak nie dłużej niż do końca trwania Projektu Unijnego to jest do 31.08.2022.
Termin poszczególnych dostaw w dniach roboczych będzie jednym z kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 5625,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
2. Dostawa rękawic i środków dezynfekcyjnych dla potrzeb żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu z podziałem na dwa zadania .
Zadanie 2: Dostawa środków dezynfekcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zawarte zostały w Formularzu asortymentowo cenowym załączniku do SWZ1B – zadanie 2Zamawiający umieszcza na stronie także wersję edytowalną Załącznika 1B do SWZ . W przypadku , gdy Wykonawca samodzielnie wprowadzi zmiany w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik 1B do SWZ) jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Pzp jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 4.2 do SWZ Projekty ( wzory umowy) odpowiednio dla każdego zadania
2.Miejsce realizacji: Żłobek Nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław
Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z zapisami umowy. Termin wykonania zamówienia dla zadania 1 ,2 wynosi 6 miesięcy od daty podpisania umowy jednak nie dłużej niż do końca trwania Projektu Unijnego to jest do 31.08.2022.
Termin poszczególnych dostaw w dniach roboczych będzie jednym z kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33741300-9 - Środek odkażający do rąk

4.5.5.) Wartość części: 10504,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5844,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5844,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5844,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Benita Grażyna Błasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110005871

7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 12

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5844,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11079,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11079,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11079,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Benita Grażyna Błasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110005871

7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 12

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11079,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

umowa 6 miesięcy jednak nie dłużej niż do 31.08.2022 do końca Projektu Unijnego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.