eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybczewice Drugie › Kształtowanie przestrzeni publicznej w gminie Rybczewice poprzez wykonanie tężni solankowej oraz placu na zajęcia artystyczne.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kształtowanie przestrzeni publicznej w gminie Rybczewice poprzez wykonanie tężni solankowej oraz placu na zajęcia artystyczne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYBCZEWICE

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Rybczewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 119

1.5.2.) Miejscowość: Rybczewice Drugie

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-065

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 815844461

1.5.8.) Numer faksu: 815844474

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rybczewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rybczewice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.rybczewice.pl/index.php?id=144

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kształtowanie przestrzeni publicznej w gminie Rybczewice poprzez wykonanie tężni solankowej oraz placu na zajęcia artystyczne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29f4c83a-7899-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000813/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Kształtowanie przestrzeni publicznej w gminie Rybczewice poprzez wykonanie tężni solankowej oraz placu na zajęcia artystyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 – 2020. „Kształtowanie przestrzeni publicznej” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego PROW na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia Kształtowanie przestrzeni publicznej w gminie Rybczewice poprzez wykonanie tężni solankowej oraz placu na zajęcia artystyczne”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 – 2020. „Kształtowanie przestrzeni publicznej” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego PROW na lata 2014-2020.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”. kompleksowe wykonanie dokumentacji projektowej (oraz przeprowadzenia na jej podstawie realizacji inwestycji) tężni solankowej z utwardzonym placem przeznaczonym na zajęcia artystyczne zlokalizowanej w m. Rybczewice Drugie, gm. Rybczewice, dz. Nr ewid. 786/10, 786/11 obręb 00009 Rybczewice. Dokumentacja obejmuję budowę tężni solankowej z utwardzonym placem przeznaczonym na zajęcia plastyczne w skład którego wchodzi budowa:
• Tężni solankowej o wymiarach (rozpiętość):
- wysokość od 3 do 4 m, długość co najmniej 5 m, szerokość co najmniej 5 m. Ściana tężni dwustronna o szerokości 130-140 cm i długości 3 m oraz wysokości 3 m.
• Zbiornika na solankę o poj. do 5000l,
• Zbiornika retencyjnego dopasowanego do wielkości tężni,
• Utwardzenia terenu kostką brukową lub kostką granitową po uzgodnieniu z Lubelskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków - 380 m2,
• Elementów małej architektury (ławeczki 10 szt., stoliki 4 szt. , kosze na śmieci 4 szt.),
• OZE (montaż instalacji odnawialnych źródeł energii: lampy solarne umieszczone w podłożu do oświetlenia terenu utwardzonego)
• Przyłącza lub zewnętrzne instalacje sanitarne, energetyczne.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy Załącznik Nr 1 do SWZ,.
Niniejszy program funkcjonalno-użytkowy opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane przedmiotowej inwestycji.
Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami stanowi podstawę do sporządzenia oferowanej kalkulacji na kompleksową realizację zadania obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz wszelkie prace budowlano-montażowe, przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie obsługi instalacji tężni.
W dokumentacji projektowej należy uwzględnić wszelkie uzgodnienia wymagane przepisami prawa budowlanego (zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2013r. – Dz.U.poz.1409, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity – Dz.U. z 2015r. Poz. 1422)
Dokumentację techniczną należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 462)
Projektant niezbędne materiały do projektowania pozyskuje od Zamawiającego.
Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie nie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Przy projektowaniu należy uwzględnić treść i zalecenia Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydane przez Wójta Gminy Rybczewice z dnia 07.09.2018r. znak. BGP.6733.7.3.2018.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonuje podziału na części z następujących powodów:
Zamówienie jest realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”, co predysponuje zamówienie bez dokonywania podziału na części. Ponadto, podział zamówienia na części spowodowałby poniesienie nadmiernych kosztów wykonania zamówienia. Dwie odrębne umowy spowodowałyby trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców wraz z ewentualnymi podwykonawcami realizujących poszczególne części zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) Opracowanie dokumentacji technicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (wraz
z dokumentacją kosztorysową). W ramach zamówienia należy wykonać wszelkie opracowania niezbędne do kompletności dokumentacji. Przygotowana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana i kompletna z punktu widzenia, któremu ma służyć. Dokumentacja stanowi podstawę wykonania robót budowlanych i zawierać będzie wymagane potwierdzenia, sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym
z przepisów, oraz wymagane opinie, uzgodnienia (ZUD- jeżeli dotyczy), zgody
i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów.
2) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna:
a) Zostać przekazana w formie papierowej w języku polskim, oraz w wersji elektronicznej na nośniku USB,
b) Rysunki powinny być zapisane w formacie *.pdf lub*.dwg,
c) Specyfikacje techniczne powinny być zapisane w powszechnie używanym edytorze tekstowym w formacie *.doc lub *.pdf,
d) Kosztorysy mają być zapisane w arkuszu kalkulacyjnym w formacie *.xls lub *.pdf,
e) Wszystkie dokumenty uzgadniające, decyzje, opinie itd. Mają być zeskanowane
i załączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku USB, zapisane w formacie *.pdf.
3) Do dokumentacji Wykonawca dołączy oświadczenie, że została ona wykonana zgodnie
z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi, oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia, któremu ma służyć.
4) Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia budowy.
5) Roboty budowlane.
6) Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi.
7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
8) Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
9) Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi.
10) Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi.
5. Dokumentacja projektowa musi zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Dokumentację należy opracować przez projektantów posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w wymaganych specjalnościach.
7. Rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu
o konkretnych parametrach, Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
10. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim musza odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zmawiającego. Materiały i urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami produktów/producentów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt w opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach użytkowych i cechach jakościowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
11. W każdym przypadku gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. W każdym przypadku użycia w SWZ lub załącznikach określonej etykiety lub certyfikatu określonych w art. 104 i 105 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że roboty budowlane, dostawy spełniają wymagania równorzędne.
13. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub certyfikatu potwierdzającego, że ofertowane przez niego roboty budowlane, dostawy czy usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519921 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519921 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519921 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wapienno – Piaskowy „Bełżec” Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9210002636

7.3.3) Ulica: ul. Wąska 121

7.3.4) Miejscowość: Bełzec

7.3.5) Kod pocztowy: 22-670

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519921 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.