eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłecko › Remont w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko (sala sesyjna, sala konferencyjna, serwerownia, klatka schodowa, wymiana drzwi wewnętrznych, remont korytarzy)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko (sala sesyjna, sala konferencyjna, serwerownia, klatka schodowa, wymiana drzwi wewnętrznych, remont korytarzy)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Kłecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614270125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klecko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.klecko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko (sala sesyjna, sala konferencyjna, serwerownia, klatka schodowa, wymiana drzwi wewnętrznych, remont korytarzy)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e9eee78-78f1-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013445/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024725/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 295861,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
2. Przedmiotem zamówienia jest remont w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko (sala sesyjna, sala konferencyjna, serwerownia, klatka schodowa, wymiana drzwi wewnętrznych, remont korytarzy).
3. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1) Projekt zakłada wykonanie prac remontowych w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko, polegających na powiększeniu i remoncie sali sesyjnej na drugi piętrze w budynku, wykonaniu remontu pomieszczenia serwerowni, remoncie pomieszczenia sali konferencyjnej (sala mała), oraz remoncie klatki schodowej wraz z korytarzami i wymianie drzwi do biur.
2) Szczegółowy zakres prac przedstawia się następująco:
a) Remont sali sesyjnej i sali konferencyjnej na drugim piętrze budynku
• Rozbiórka ścianki działowej, rozkucie i powiększenie otworu drzwiowego, rozbiórka drzwi wewnętrznych.
• Wykonanie ścianek działowych z płyt G-K na rusztach stalowych.
• Dostawa i montaż stolarki drzwiowej aluminiowej (drzwi D4 – 2 szt.) oraz drewnianej (drzwi D1 – 5 szt.)
• Uzupełnienie posadzki z płytek ceramicznych, remont parkietu.
• Wykonanie sufitu podwieszanego na konstrukcji metalowej z płyt rastrowych 60x60 cm.
• Szpachlowanie i malowanie pomieszczeń.
• Wykonanie niezbędnych prac instalacji elektrycznej związanej z wymianą włączników, montażem opraw oświetleniowych, oraz dodatkowych gniazd do przyłączenia urządzeń na obu salach.
• Dostawa i montaż klimatyzatorów ściennych – 3 szt.
• Remont parapetów wewnętrznych wraz z dostawą i montażem wyposażenia szatni.
b) Remont pomieszczenia serwerowni na drugim piętrze budynku
• Rozbiórka parkietu w pomieszczeniu technicznym.
• Wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikami.
• Wymiana drzwi wejściowych.
• Zabudowa drzwi z płyt G-K pomiędzy biurami.
• Szpachlowanie i malowanie pomieszczenia.
c) Wymiana drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych
• Rozbiórka istniejących drzwi.
• Poszerzenie otworu drzwiowego do przejścia w świetle 90 cm.
• Montaż drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych.
• Dostawa i montaż stolarki aluminiowej, na korytarzach budynku.
• Obróbki malarskie po wykonanym montażu drzwi.
d) Remont klatki schodowej i korytarzy
• Skucie istniejącej posadzki.
• Ułożenie nowej posadzki z płytek ceramicznych na schodach i korytarzach budynku.
• Wymiana balustrady schodowej na balustradę ze stali ocynkowanej.
• Malowanie klatki schodowej.
• Wymiana tablicy bezpiecznikowej przy klatce schodowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331236,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504697,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331236,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Mirosław Jarzembowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7840008763

7.3.3) Ulica: Nowa

7.3.4) Miejscowość: Niechanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-220

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331236,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.