Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00087398/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
- 2023/BZP 00098997/01 - Wynik z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pośrednictwo w sukcesywnej dostawie do Instytutu Chemii Fizycznej PAN materiałów jednorazowych do hodowli komórkowej i bakteryjnej oraz jednorazowych szalek pomiarowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT CHEMII FIZYCZNEJ PAN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marcina Kasprzaka 44/52
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-224
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223433069
1.5.8.) Numer faksu: 223433333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ichf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichf.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie badań naukowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pośrednictwo w sukcesywnej dostawie do Instytutu Chemii Fizycznej PAN materiałów jednorazowych do hodowli komórkowej i bakteryjnej oraz jednorazowych szalek pomiarowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69369725-9e79-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028658/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pośrednictwo w sukcesywnej dostawie materiałów jednorazowych do Instytutu Chemii Fizycznej PAN
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusz Polskiej Nauki - Numer projektu: WIB-1/2020-O11;
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.ichf.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ichf.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest za
pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem ichf.logintrade.net
Instrukcje dotyczące korzystania z Platformy zakupowej dostępne są pod adresem
https://ichf.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
2. Dokumentacja postępowania dostępna jest na Platformie zakupowej ichf.logintrade.net w zakładce „Załączniki”. Podgląd i
pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania na Platformie zakupowej, natomiast przekazywanie wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, ofert oraz innych oświadczeń, dokumentów lub informacji w ramach postępowania wymaga uprzedniego
dokonania rejestracji na Platformie zakupowej (posiadania konta użytkownika) oraz zalogowania się do Systemu i zgłoszenia
się do udziału w danym postępowaniu.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu portalu ichf.logintrade.net
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać zarejestrowane
konto portalu logintrade.net Wykonawca posiadający konto na portalu logintrade.net ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z portalu logintrade.net dostępnym pod adresem https://daas.logintrade.net/
6. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
portalu logintrade.net, określone w Regulaminie portalu logintrade.net oraz zobowiązuje się korzystając z portalu logintrade.net
przestrzegać postanowień tego regulaminu.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150 MB.
8. Pobranie załączników udostępnionych przez Zamawiającego następuje poprzez kliknięcie w wybrany plik, a następnie wybranie
polecenia „Pobierz”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2402.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 325203 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pośrednictwo w sukcesywnej dostawie do Instytutu Chemii Fizycznej PAN materiałów jednorazowych do hodowli komórkowej i bakteryjnej oraz jednorazowych szalek pomiarowych.
2. Przedmiot zamówienia nie jest podzielony części.
3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Instytut Chemii Fizycznej PAN.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Uzyskany rabat od ceny katalogowej producenta netto
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
b) znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie nie mniejszym niż 100 000 zł
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - na kwotę min. 100 000,00 pln;
2. Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia -na kwotę 200 000,00 pln.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:1) zmianę terminu realizacji umowy z powodów leżących po stronie Zamawiającego;
2) Wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewyczerpania przez Zamawiającego środków wskazanych w § 2 ust. 1 umowy.
3) Zmianę ilości szacunkowych zakupów w odniesieniu do producentów asortymentu jednorazowego w stosunku do ilości wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany leży po stronie Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma ichf.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-09 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: 29 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs na Remont ciągów pieszo jezdnych wraz z wymianą podestów wejść do klatek na terenie I ŻSM pomiędzy budynkami Kochanowskiego 23,25,27,29 w Warszawie oraz remont schodów przy budynku Kochanowskiego 25.
- Remont murków oporowych, wymiany nawierzchni ciągów pieszych i jezdnych w obrębie ulic: Bonifraterska 6, Świętojerska 16, Nowiniarska 1, Franciszkańska w Warszawie - etap I
- Dostawa worków foliowych i folii PE dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-35/2023)
- Świadczenie usługi przeglądów, konserwacji i napraw aparatury medycznej , TP-37/23/KK
- Organizacja jednodniowej konferencji pn. "Mazowiecki Sejmik Osób Niepełnosprawnych" w dniu 21.06.2023
- Usługa cateringowa uczestników projektu SPINAKER "Szkoły Letnie geomatyki i inżynierii lotnictwa na Politechnice Warszawskiej" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pośrednictwo w sukcesywnej dostawie do Instytutu Chemii Fizycznej PAN materiałów jednorazowych do hodowli biologicznej oraz jednorazowych szalek pomiarowych
- Sukcesywne dostawy odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych elektrod grafitowych, kubeczków wysokotemperaturowych, podłoża szklanego, płynu czyszczącego i zestawu fiolek FDM.
- Sprzedaż i dostarczenie drenu próbkującego do systemu COSMED K5 oraz termostabilnej polimerazy DNA Taq dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych stosowanych w Laboratoriach Diagnostycznych.
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.