eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Zakup sortów BHP - OiOR (Zestaw bazowy) - ubranie przeciw deszczowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sortów BHP - OiOR (Zestaw bazowy) - ubranie przeciw deszczowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sortów BHP - OiOR (Zestaw bazowy) - ubranie przeciw deszczowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8ba4f0f-930b-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,402093,2022.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,402093,2022.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini Portalu oraz Regulaminie ePUAP.
Wymagania szczegółowo zostały opisane w SWZ oraz załącznikach

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy RODO zostały opisane w SWZ oraz załącznikach

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy RODO zostały opisane w SWZ oraz załącznikach

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/277/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
1.1. KURTKA PRZECIWDESZCZOWA (damska i męska) – ilość 109 (+/- 10 szt.)
Kurtka wykonana z 3- warstwowej membrany wodoodpornej o parametrach wodoszczelności min. 28 000 mm słupa wody. Kurtka o kroju technicznym przeznaczone do użytkowania w warunkach górskich zapewniające ochronę przed deszczem oraz wiatrem. Kurtka z kapturem zintegrowanym z podwyższoną gardą, rozpinana na zamek na całej długości. Kaptur wyposażony w regulację obwodu głowy umożliwiającą założenie na kask i nie krepującą ruchów głowy. Posiadająca minimum 3 kieszenie zewnętrzne w tym jedną na rękawie na wysokości ramienia. Rozmieszczenie kieszeni umożliwiające dostęp do nich również po założeniu uprzęży. Wszystkie zamki zarówno przy kieszeniach jak również zapinające kurtkę wodoszczelne. Kurtka wyposażona w otwory wentylacyjne pod pachami zamykane na wodoszczelne zamki. Rękawy z regulacją obwodu na nadgarstkach przy pomocy rzepa. Wszystkie szwy podklejane. Waga max dla męskiego rozmiaru M max 540g. Kolorystyka: stonowana zieleń tj. oliwka/khaki z dopuszczalnymi wstawkami koloru czarnego, szarego lub innego ciemnego stonowanego.
Wymagany zakres rozmiarów :
damskie min XS – XL
męskie min S - XXL
Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary do weryfikacji:
ROZMIARY DAMSKIE: XS S M L XL 2XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 3 5 18 6 1 33
ROZMIARY MĘSKIE: S M L XL 2XL 3XL 4XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 4 28 18 19 6 1 76

1.2. SPODNIE PRZECIWDESZCZOWE (damskie i męskie) – ilość 109 (+/- 10 szt.)
Spodnie wykonane z 3 – warstwowej membrany o parametrach wodoszczelności min. 28 000 mm słupa wody. Krój spodni techniczny z wyprofilowanymi nogawkami na kolanach typu „ogrodniczki” z podwyższonym stanem na szelkach. Cześć spodni do pasa wykonana z membrany wodoodpornej pozostała część podważająca stan spodni zakrywająca lędźwie i brzuch wykonana z materiału rozciągliwego, wodoodpornego, przepuszczającego parę wodną, ale bez membrany. Wyposażone w regulację obwodu na biodrach przy pomocy rzepów. Wyposażone w min dwie kieszenie na udach w miejscu umożliwiającym dostęp do kieszeni po założeniu uprzęży. Kieszenie na udach zapinane na wodoszczelne zamki. Spodnie wyposażone w otwory wentylacyjne na udach zamykane na wodoszczelne zamki. Dolna część spodni zabezpieczona wzmocnionym materiałem odpornym na uszkodzenia mechaniczne spowodowane np. uszkodzeniem przez raki oraz na ścieranie. Zamek w rozporku dwu kierunkowy umożliwiający obsługę w założonych rękawicach. Waga dla rozmiaru męskie M max 530g. Kolorystyka: stonowana zieleń tj. oliwka/khaki z dopuszczalnymi wstawkami koloru czarnego, szarego lub innego ciemnego stonowanego.
Wymagany zakres rozmiarów :
damskie min XS – XL
męskie min S - XXL
Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary do weryfikacji:

ROZMIARY DAMSKIE: XS S M L XL 2XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 3 8 12 8 1 1 33
ROZMIARY MĘSKIE: S M L XL 2XL 3XL 4XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 7 23 23 18 4 1 76
1.3. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
1.4. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP
1.5. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.
1.6. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ponieważ zakupione sorty muszą być jednolite i spójne. Dostarczenie go przez rożnych wykonawców może spowodować rozbieżności kolorystyczne oraz techniczne (fason)
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu każdego z produktów do 10 szt. w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wartość maksymalna opcji wyniesie 25000 zł netto.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18223200-0 - Kurtki

18234000-8 - Spodnie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu każdego z produktów do 10 szt. w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wartość maksymalna opcji wyniesie 25000 zł netto

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
Zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: skrzynkę ePuap Tatrzańskiego Parku Narodowego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-01 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.