eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na dwie sale klasowe w Szkole Podstawowej w m. Zelgno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na dwie sale klasowe w Szkole Podstawowej w m. Zelgno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wodna 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 60 75 do 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gminachelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na dwie sale klasowe w Szkole Podstawowej w m. Zelgno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e12c1eb2-689a-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000292/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na dwie sale klasowe w Szkole Podstawowej w m. Zelgno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336087/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 356763,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na dwie sale klasowe w Szkole Podstawowej w m. Zelgno w ramach zadania „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na dwie sale klasowe w Szkole Podstawowej im. Wł. Broniewskiego w m. Zelgno”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i zmianę sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na dwie sale klasowe.
3. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
1) roboty ogólnobudowlane obejmujące:
a) zamurowanie istniejących otworów drzwiowych i okiennych,
b) wykonanie otworów i nadproży w ścianach nośnych,
c) wykonanie nowej ściany nośnej,
d) wykonanie nowej posadzki,
e) usunięcie pochylni i wyrównanie powierzchni korytarza,
f) wykonanie sufitu podwieszanego na konstrukcji stalowej,
g) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
h) odnowienie ścian wewnętrznych i zewnętrznych;
2) roboty sanitarne obejmujące:
a) przebudowę instalacji grzewczej,
b) instalację wodociągową,
c) instalację kanalizacji sanitarnej,
d) instalację wentylacji mechanicznej;
3) roboty elektryczne obejmujące:
a) instalację elektryczną (oświetlenia, zasilania, gniazd, teleinformatyczna).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia (zwaną również „SWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz:
1) projektem budowlanym (w tym projektem zagospodarowania terenu, projektem architektoniczno-budowlanym i projektami technicznymi) opracowanym przez Krzysztofa Lisewskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą PRO – KOR Krzysztof Lisewski Pracownia Projektowa z siedzibą w Toruniu, ul. Polna 7B lok.17, 87-100 Toruń, uwzględniającym rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez osoby niepełnosprawne;
2) decyzją zatwierdzają projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Powiatu Toruńskiego o nr ABA.6740.2.105.2021.KMY z dnia 04 listopada 2021 r.;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
1) wykonanie dokumentacji techniczno – ruchową z instrukcjami BHP – zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla użytkownika;
2) przeprowadzenie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenie użytkownika w zakresie użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń;
3) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej, w tym natężenia oświetlenia;
4) wykonanie badania wody w zakresie bakteriologicznym i fizykochemicznym;
5) sprawdzenie skuteczności wentylacji mechanicznej i wykonanie badań kominiarskich;
6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach;
7) inne prace związane z procesem budowy między innymi: szczelne wygrodzenie komunikacji budowy i zaplecza od funkcjonującego budynku szkoły .
6. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w ust. 3 oraz ust. 5, przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402700,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402700,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KP Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387201371

7.3.3) Ulica: Św. Andrzeja Boboli 8

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 402700,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.