eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Dostawa paliw p³ynnych dla Zespo³u Szkó³ Rolniczych w Bia³ymstoku

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-01-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych dla Zespo³u Szkó³ Rolniczych w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ SZKÓ£ ROLNICZYCH W BIA£YMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094946

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stanis³awa Suchowolca 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-567

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 741 10 75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zsrckp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zsrckp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw p³ynnych dla Zespo³u Szkó³ Rolniczych w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-11ebf7e6-9994-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00062047

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00053331/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa paliw p³ynnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11ebf7e6-9994-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje
zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy” na Platformie e-Zamówienia.
2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularzy do komunikacji” wynosi 150
MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji" s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja".
7. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu: (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”
8. Sposób komunikowania siê w postêpowaniu (nie dotyczy sk³adania ofert) – instrukcja pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r.), w skrócie „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem danych jest Dyrektor Zespo³u Szkó³ Rolniczych w Bia³ymstoku, ul. Ks. St. Suchowolca 26, 15-567 Bia³ystok;
2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: e-mail: inspektor@kancelaria-explico.pl;
3. Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (ustawa Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
1) przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy) - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp;
2) przez okres 5 lat liczonych od koñca roku, w którym postêpowanie zostanie zakoñczone
– w przypadku dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia;
3) przez okres 10 lat liczonych od koñca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana
– w przypadku umów zwartych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
4) w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych przez czas trwania projektu;
5. Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;
6. Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
1) prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;
3) prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach okre¶lonych
w art. 17 RODO;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO.
7. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
9. Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SR-I-26.1.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup benzyny bezo³owiowej (PB95) w ilo¶ci 4 000 litrów.
Tankowanie paliwa bêdzie siê odbywa³o na minimum jednej stacji paliw Wykonawcy bezpo¶rednio do pojazdów eksploatowanych przez Zamawiaj±cego oraz do kanistrów (paliwo do sprzêtu).
2) dostawê oleju napêdowego (ON) w ilo¶ci 30 000 litrów.
Dostawa oleju napêdowego bêdzie siê odbywa³a autocystern± do bazy Zespo³u Szkó³ Rolniczych w Bia³ymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 28, z przepompowaniem do zbiornika Zamawiaj±cego o pojemno¶ci 2 500 litrów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Dostawa benzyny bezo³owiowej (PB95) w ilo¶ci 400 litrów
oraz oleju napêdowego (ON) w ilo¶ci 3 000 litrów.
Zamawiaj±cy skorzysta z opcji w zale¿no¶ci od jego potrzeb zwi±zanych z przedmiotem zamówienia oraz od wysoko¶ci posiadanych ¶rodków finansowych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w kryterium cena.
2. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty, ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¶li wynika to z odrêbnych przepisów
w celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca winien wykazaæ, i¿ posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi obejmuj±c± swoim zakresem zezwolenie na obrót benzyn± bezo³owiow± i olejem napêdowym, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 z pó¼n. zm.);
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
w celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca winien wykazaæ, i¿ dysponuje minimum jedn± stacj± paliw zlokalizowan± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 15 km od siedziby Zamawiaj±cego (mierzon± najkrótszym dojazdem drog± publiczn±) czynn± w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku co najmniej od godz. 7.00 do godz. 15.00.
Stacje paliw musz± spe³niaæ wymogi przewidziane w rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadaæ bazy i stacje paliw p³ynnych, ruroci±gi przesy³owe dalekosiê¿ne s³u¿±ce do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1853 z pó¼n. zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane do oferty:
1) wype³niony interaktywny formularz ofertowy (na za³±czniku nr 1 do SWZ),
2) formularz cenowy (na lub wg za³±cznika nr 2 do SWZ),
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy uprawnienie do podpisania oferty (np. uchwa³a zgromadzenia wspólników), je¿eli umocowanie nie wynika z ogólnodostêpnych dokumentów rejestrowych,
4) o¶wiadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII SWZ (na lub wg za³±cznika nr 3 do SWZ),
5) o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1 ppkt 2 SWZ (je¿eli dotyczy).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
- o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 3 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
- o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy - sk³ada Wykonawca do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Sk³adanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spó³ki cywilnej oraz konsorcjum):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty),
2) dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony zgodnie z pkt 18 ppkt 2 SWZ,
3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych – pe³nomocnikiem,
4) wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”
w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
5) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
- o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 3 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
- o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy - sk³ada Wykonawca do oferty.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zgodnie z § 10 projektu umowy (za³. nr 4 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-03 15:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-03 15:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin wykonywania zamówienia: 24 miesi±ce od dnia zawarcia umowy.
2. Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.