Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć wspomagania rozwoju dziecka w związku z realizacją zadania wynikającego z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem- Pełnienie funkcji psychoterapeuty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY OŚRODEK ROZWOJU EDUKACJI W GIŻYCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281627741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Smętka 5
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poregizycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poregizycko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a66cc45d-9934-42b8-aedb-36643ddede781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć wspomagania rozwoju dziecka w związku z realizacją zadania wynikającego z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem- Pełnienie funkcji psychoterapeuty2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a66cc45d-9934-42b8-aedb-36643ddede78
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019297/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w związku z realizacją zadania wynikającego z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037339
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
zasadnienie prawne: Art. 305 pkt.1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający planuje udzielić zamówienia z wolnej ręki po przeprowadzeniu negocjacji, o których mowa w art. 217 ust. 1 z
dotychczasowymi Wykonawcami, którzy zostali wybrani do realizacji danej części zamówienia w trybie podstawowym
(Ogłoszenie o zamówieniu nr 2024/BZP 00042477/01).W ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego
podzielonego na 8 części Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7. Pzp.
Szacowana wartość zmówienia podobnego, polegającego na powtórzeniu w roku 2025 w 100% zamówienia podstawowego
została uwzględniania przy szacowaniu zamówienia na usługi podstawowe. Zamawiający udzielił zamówienia
podstawowego w ramach każdej części w dniu 15.02.2024r.
Ciąg dalszy uzasadnienia faktycznego zawarto w polu: "Informacje dodatkowe"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PORE.ZP.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39100 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalistów w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za
życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2025
roku na terenie Powiatu Giżyckiego, polegających na wieloaspektowej i kompleksowej pomocy niepełnosprawnemu dziecku
w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie. Ogłoszenie dotyczy zamówienia udzielanegow częściach tj.
Część. 6 Pełnienie funkcji psychoterapeuty: 400 godzin
1. Zadania:
a) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,
b) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności psychterapeutycznej.
c) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom,
d) realizowanie z zespołem innych specjalistów WOKRO na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe oraz - w zależności od potrzeb dziecka - zajęć psychoterapeutychnych w wymiarze do 5 godzin tygodniowo dla danego dziecka.
e) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze Powiatu Giżyckiego.
f) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,
g) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Koordynatora programu
h) prowadzenie oraz przedkładanie do 5-go dnia każdego miesiąca dokumentacji z wykonania zamówienia, w szczególności: Rejestru godzin realizacji zlecenia, Karta ewidencji prowadzonych zajęć, prowadzenia rejestru przyjętych osób (listy obecności dla każdego dziecka z podpisem rodzica opiekuna prawnego), prowadzenie dziennika zajęć
i) przedłożenie dwa razy do roku oceny funkcjonowania dziecka
j) opracowanie diagnozy funkcjonalnej na początku świadczenia usługi i na jej zakończenie;
k) zapewnienie pomocy dydaktycznych i terapeutycznych niezbędnych dla realizacji usługi
l) wykonywanie obowiązków informacyjnych, promocyjnych wynikających z programu „Za życiem”,
m) zapewnienie bezpieczeństwa dzieci w czasie zajęć.
n) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.
o) W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca jest zobligowany do brania udziału
w spotkaniach i konsultacjach zespołowych organizowanych dla rodziców/opiekunów prawnych ( do 15% godzin).
Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera zaproszenie do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Słomkowski Psychoterapia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471415986
7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grzegorz Słomkowski PSYCHOTERAPIA
jakie przetargi wygrała firma
Grzegorz Słomkowski PSYCHOTERAPIA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiotem zamówienia podstawowego jak i podobnego są usługi społeczne polegające na zapewnieniu wieloaspektowej i
kompleksowej pomocy niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole.
Podstawowym warunkiem uzyskania pozytywnych efektów w/w pomocy jest wczesna diagnoza, określenie kierunków terapii
i rozpoczęcie odpowiednich i co istotne nieprzerywanych działań reagujących na specyficzne potrzeby dziecka (zwłaszcza
będącego w spektrum autyzmu). Biorąc pod uwagę wiek dzieci objętych wsparciem niezaprzeczalnym jest fakt, iż
powodzenie terapii uzależnione jest w szczególności od zachowania jej ciągłości oraz prowadzenia jej z poszanowaniem
najważniejszej potrzeby psychicznej dziecka, jaką jest poczucie bezpieczeństwa. Usługi będące przedmiotem niniejszego
zamówienia przyniosą rzeczywistą pomoc tylko, wówczas gdy terapeuta będzie miał szansę poznać dziecko, zdobyć
zaufanie jego i jego rodziców, podążać za nim, diagnozować jego potrzeby i możliwości rozwoju, we współpracy z
rodzicami, podejmować działania nieustannie dostosowujące się do specyficznych potrzeb dziecka niepełnosprawnego.
Każda zmiana osób pracujących z dzieckiem i jego rodziną wpływają niekorzystnie na stan psychoruchowy dzieci, często
prowadząc do regresu, powodującego niejednokrotnie cofnięcie się do wcześniejszych stadiów rozwoju.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych w celu udzielenia zamówienia na pełnienie
w roku 2025 funkcji specjalistów w ramach Programu „Za życiem” zaprosi do negocjacji dotychczasowych Wykonawców tj.:
W ramach części I -Pełnienie funkcji logopedy
Bartłomiej Rutkowski
ul. Królowej Jadwigi 20/II, 1
1-500 Giżycko
W ramach części II Pełnienie funkcji neurologopedy
Janina Boguszewicz - logopeda,
z siedzibą przy ul. Jasna 1a
11-500 Giżycko
W ramach części III Pełnienie funkcji oligofrenopedagoga
Centrum Terapii i Rozwoju Katarzyna Łatacz,
z siedzibą w Gajewo
ul. Poziomkowa 10,
11-500 Giżycko
W ramach części IV Pełnienie funkcji pedagoga specjalnego -terapeuty SI
Usługi Edukacyjne Anna Szarko
z siedzibą przy ul. Wodociągowa 1H,
11-500 Giżycko
W ramach części V Pełnienie funkcji psychologa
Agnieszka Konc - Kroplewska Psycholog
z siedzibą przy ul. Jagiełły 14,
11-500 Giżycko
W ramach części VI Pełnienie funkcji psychoterapeuty
Grzegorz Słomkowski Psychoterapia
z siedzibą przy ul. Zyndrama 5/17,
19-400 Olecko
W ramach części VII Pełnienie funkcji fizjoterapuety
Gabinet Fizjoterapii Active Marcin Mieronowicz
z siedzibą przy ul. Królowej Jadwigii 20/Ii,
11-500 Giżycko
W ramach części VIII Pełnienie funkcji fizjoterapeuty- terapeuta SI
Aleksandra Marta Werkowska
z siedzibą przy ul. Daszyńskiego 7b
11-500 Giżycko
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Giżycko - III postępowanie"
- Dostawa używanego teleskopowego podnośnika koszowego na samochodzie o masie całkowitej do 3,5t na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku - IV
- Dostawa wyposażenia do pracy metodą Biofeedback wraz ze szkoleniem dla kadry I i II stopnia
- Dostawa zestawu do prowadzenia zajęć metodą Warnkego wraz ze szkoleniem kadry PCPR
- Dostawa wyposażenia do sali Si/gabinetu psychologa
- Dostawa sprzętu na Oddział AiIT Giżyckiej Ochrony Zdrowia Sp. z o.o. w ramach realizacji Narodowego Programu Transplantacyjnego
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia poprzez rozwój usług społecznych: psychologa i logopedy dla mieszkańców Gminy Goleniów - w podziale na części
- Prowadzenie specjalistycznej terapii metodą Tomatis'a w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Kontrola jakości przesiewowych badań cytologicznych oraz mammograficznych w ramach zadania "Poprawa jakości realizowanych w Polsce badań przesiewowych".
- Świadczenie usług indywidualnego wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży zamieszkujących na terenie Gminy Siechnice
- Świadczenie usług na realizację specjalistycznych zajęć w ramach zadań WOKRO zadanie 2.4 Programu:
- prowadzenie indywidualnej terapii pedagogicznej w formie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.