eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonowo Pomorskie › "Dostawa i rozładunek mieszanki kruszywa naturalnego kamiennego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060283 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i rozładunek mieszanki kruszywa naturalnego kamiennego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA JABŁONOWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 28

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonowo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-330

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566976800

1.5.8.) Numer faksu: 566979001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jablonowopomorskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonowopomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i rozładunek mieszanki kruszywa naturalnego kamiennego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41ea2149-8e76-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002057/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i rozładunek mieszanki kruszywa naturalnego kamiennego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023985/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IIPP.271.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 188670,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanki kruszywa naturalnego kamiennego łamanego w łącznej szacunkowej ilości 1800 ton w proporcjach 50/50, o uziarnieniu frakcji 0-31,5 mm w ilości szacunkowej 600 ton i frakcji 31,5-63 mm w ilości szacunkowej 1200 ton.
2. Dostarczone kruszywo będzie przeznaczone do remontów gruntowych dróg gminnych zamawiającego w sołectwach: Budziszewo, Buk Góralski, Buk Pomorski, Bukowiec, Gorzechówko, Górale, Jabłonowo Zamek, Kamień, Konojady, Lembarg, Mileszewy, Nowa Wieś, Piecewo, Płowęż, Płowężek, Szczepanki.
3. Wykonawca będzie realizował dostawy mieszanki kruszywa w celu wypełniania ubytków nawierzchni dróg gruntowych bezpośrednio na drogach w ww. sołectwach według potrzeb zamawiającego.
4. Wykonawca będzie dokonywał rozładunku kruszywa punktowo, tj. we wskazanym przez zamawiającego miejscu lub ciągle tj. na całej długości wskazanego przez Zamawiającego odcinka drogi.
5. Przez pojęcie „dostawy” każdorazowo należy rozumieć: zakup, załadunek, ważenie, transport, rozładunek, równomierne rozgarnięcie kruszywa równiarką lub spycharką oraz zagęszczenie nawiezionego kruszywa za pomocą walca, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na drodze gminnej.
6. Dostarczane kruszywo musi spełniać wymagania i parametry określone w normach:
1) PN-S-06102:1997 Drogi samochodowe – Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie co najmniej dla frakcji 0-31,5 mm oraz
2) PN-EN 13242 Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym dla frakcji 0-31,5 mm oraz 31,5-63 mm. Preferowana wersja normy PN-EN 13242+A1:2010.
7. Kruszywo musi być dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie i obrotu handlowego na terenie UE.
8. Dostarczane kruszywo nie może posiadać oznak zwietrzenia, ani żadnych zanieczyszczeń fizycznych, w szczególności wskazujących na domieszkę odpadów rozbiórkowych lub budowlanych.
9. Zamawiający nie dopuszcza kruszyw alternatywnych, takich jak kruszywa: sztuczne, wtórne (odpadowe), z recyklingu.
10. Dostawa kruszywa musi się odbywać samochodami samowyładowczymi o ładowności co najmniej 25 ton. Minimalna dopuszczalna masa kruszywa dostarczonego podczas jednego transportu to 25 ton. Maksymalną ilość dzienną dostarczanego kruszywa będą ustalały Strony umowy w trakcie realizacji zamówienia, według potrzeb Zamawiającego.
11. Zamawiający informuje, że ilości kruszywa określone w niniejszym rozdziale SWZ nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczanego kruszywa o 30% w stosunku do określonej ilości szacunkowej, bez ponoszenia dodatkowych opłat oraz bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, z zastrzeżeniem że zachowane zostaną ceny jednostkowe podane w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150552

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150552

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150555

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport-Handel-Usługi Krzysztof Wasielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891000878

7.3.4) Miejscowość: Czołpin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150552,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający otrzymał trzy oferty - dwie w postaci elektronicznej, a jedną w postaci papierowej dostarczonej do siedziby Zamawiającego. W związku z powyższym w sumie otrzymano 3 oferty, ale tylko 2 zostały złożone zgodnie z art. 63 ust. 2 PZP i art. 73 KC.
2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.