Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00453778/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż oraz rozmieszczenie mebli
w budynkach Politechniki Lubelskiej. Postępowanie z podziałem na części”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA LUBELSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadbystrzycka 38D
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-618
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 538 46 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@pollub.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pollub1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż oraz rozmieszczenie mebliw budynkach Politechniki Lubelskiej. Postępowanie z podziałem na części”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb10ee7b-6981-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00276440/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa mebli biurowych, krzeseł i foteli dla jednostek Politechniki Lubelskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453778/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP-272-PNK-94/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 391371,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126982,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż oraz rozmieszczenie mebli w budynku Wydziału Inżynierii Środowiskaw pomieszczeniach nr 110, 404, 405 Politechniki Lubelskiej
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39112000-0 - Krzesła
39121100-7 - Biurka
39141300-5 - Szafy
39157000-7 - Części mebli
39151000-5 - Meble różne
4.5.5.) Wartość części: 110170 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż oraz rozmieszczenie mebli w pomieszczeniach Centralnego Monitoringu CCTV Politechniki Lubelskiej4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39112000-0 - Krzesła
39121100-7 - Biurka
39141300-5 - Szafy
39157000-7 - Części mebli
39151000-5 - Meble różne
4.5.5.) Wartość części: 10762,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szafy metalowej do przechowywania aparatury badawczej w celu utrzymania porządku i dla bezpieczeństwa.4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 1921,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa regałów magazynowych dla potrzeb Wydziału Elektrotechniki i Informatyki.4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 881,31 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pięciu sztuk fotela obrotowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 3247,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający: Politechnika Lubelska na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.- dalej ustawa) zawiadamia, iż unieważnia, na podstawie art. 255 pkt 2 i 3 ustawy, postępowanie prowadzone w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy pn. „Dostawa, montaż oraz rozmieszczenie mebli w budynkach Politechniki Lubelskiej. Postępowanie z podziałem na części” w części:
- pierwszej pt. „Dostawa, montaż oraz rozmieszczenie mebli w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska
w pomieszczeniach nr 110, 404, 405 Politechniki Lubelskiej” z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający: Politechnika Lubelska na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.- dalej ustawa) zawiadamia, iż unieważnia, na podstawie art. 255 pkt 2 i 3 ustawy, postępowanie prowadzone w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy pn. „Dostawa, montaż oraz rozmieszczenie mebli w budynkach Politechniki Lubelskiej. Postępowanie z podziałem na części” w części:- drugiej pt. „Dostawa, montaż oraz rozmieszczenie mebli w pomieszczeniach Centralnego Monitoringu CCTV Politechniki Lubelskiej” z uwagi na fakt iż, cenna najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający: Politechnika Lubelska na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.- dalej ustawa) zawiadamia, iż unieważnia, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, postępowanie prowadzone w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy pn. „Dostawa, montaż oraz rozmieszczenie mebli
w budynkach Politechniki Lubelskiej. Postępowanie z podziałem na części” w częściach nr:
- trzecia: dostawa szafy metalowej do przechowywania aparatury badawczej w celu utrzymania porządku i dla bezpieczeństwa,
z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający: Politechnika Lubelska na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.- dalej ustawa) zawiadamia, iż unieważnia, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, postępowanie prowadzone w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy pn. „Dostawa, montaż oraz rozmieszczenie mebli
w budynkach Politechniki Lubelskiej. Postępowanie z podziałem na części” w częściach nr:
- czwarta: dostawa regałów magazynowych dla potrzeb Wydziału Elektrotechniki i Informatyki,
z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający: Politechnika Lubelska na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.- dalej ustawa) zawiadamia, iż unieważnia, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, postępowanie prowadzone w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy pn. „Dostawa, montaż oraz rozmieszczenie mebli
w budynkach Politechniki Lubelskiej. Postępowanie z podziałem na części” w częściach nr:
- piąta: dostawa pięciu sztuk fotela obrotowego,
z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- 32/23. Postępowanie o udzielenie zanówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy sprzętu medycznego dla Działu Diagnostyki Genetycznej.
- "Sporządzenie podziałów nieruchomości - Zalesie"
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego
- Dostawa artykułów biurowych, niszczarek, klawiatur oraz rolek termicznych
- Usługa zaplanowania, przygotowania oraz zrealizowania internetowej kampanii otwierającej - informującej o uruchomieniu programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem oraz urządzeniami medycznymi dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Domu Kultury w Radwanicach.
- Zakup i dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Raciążu oraz pomieszczeń przeznaczonych na pracownie tematyczne
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Działu Informacji i Promocji PWr
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Wydziału Spraw Cudzoziemców. (FAMI)
- Dostawa mebli przeznaczonych na wyposażenie Urzędu Miasta Bydgoszczy i Bydgoskiego Centrum Seniora
- Dostawa mebli oraz niezbędnego wyposażenia do budynku przy ul. Wyszyńskiego w Świeciu w ramach proj. zagospodarowanie istniejącej przestrzeni miejskiej wraz z zagospodarowaniem przyległego otoczenia
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.