eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernica › "Modernizacja budynku SP w Ratowicach w zakresie konstrukcji dachu wraz z więźbą dachową, pokrycia dachu nad starą częścią budynku, częścią dobudowaną i łącznikiem oraz pozostałych elementów dachu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku SP w Ratowicach w zakresie konstrukcji dachu wraz z więźbą dachową, pokrycia dachu nad starą częścią budynku, częścią dobudowaną i łącznikiem oraz pozostałych elementów dachu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Czernica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-003

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@czernica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czernica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynku SP w Ratowicach w zakresie konstrukcji dachu wraz z więźbą dachową, pokrycia dachu nad starą częścią budynku, częścią dobudowaną i łącznikiem oraz pozostałych elementów dachu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b25403f-f44e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003580/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ratowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135437/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MTP.271.2.21.2021.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych robót budowlanych polegających na modernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Ratowicach przy ul. Wrocławskiej 36 w zakresie konstrukcji dachu wraz z więźbą dachową, pokrycia dachu nad starą częścią budynku, częścią dobudowaną i łącznikiem oraz pozostałych elementów dachu, działka nr 258, obręb Ratowice, gmina Czernica.
2) Podstawowy zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) roboty budowlane będą wykonywane na podstawie Decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Powiecie Wrocławskim nr 43/2021 z dnia 24 czerwca 2021r. w zakresie wykonania określonych robót dotyczących elementów więźby dachowej, pokrycia dachowego, wyłazów i okien dachowych, instalacji odgromowej, konstrukcji wieżyczki oraz kominów,
b) przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, w tym ekspertyzą budowlaną z kwietnia/lipca 2020r., przedmiarem (poz. 15-37, 45-110) i Decyzją nr 43/2021 z dnia 24 czerwca 2021r.,
c) Zamawiający pomocniczo udostępnia przedmiary robót. Przedmiary mogą nie uwzględniać pełnego zakresu robót wynikających z dokumentacji technicznej oraz uzgodnień i decyzji,
d) koszty wszystkich niezbędnych czynności związanych z realizacją robót ponosi wykonawca, m.in. uzgodnień, w tym zajęcia pasa drogowego, zapewnienia mediów do obsługi budowy, wywozu odpadów, oznaczenia terenu budowy itd.
e) w trakcie prac remontowych szczególną uwagę należy zwrócić na bezpieczeństwo wokół budynku ze względu na potencjalną obecność dzieci i innych osób na terenie przyszkolnym,
f) do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie terenu objętego pracami do możliwości realizacji prac budowlanych i zabezpieczenie mienia znajdującego się na terenie prowadzenia robót,
g) Wykonawca ma obowiązek zapewnić w czasie trwania prac objętych niniejszą umową bezpieczeństwo i ochronę zdrowia dla pracowników własnych oraz pozostałych osób przebywających na terenie budowy,
h) na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego wygrodzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy ze szczególną starannością,
i) Wykonawca nie będzie miał wyłącznego dostępu do terenu budowy,
j) w przypadku konieczności przeprowadzenia prac remontowych w czasie funkcjonowania szkoły prace te organizuje się w sposób nienarażający osób pozostających pod opieką szkoły na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych prac oraz z zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Miejsca prowadzenia prac należy zabezpieczyć przed dostępem osób nieuprawnionych, w szczególności uczniów,
k) Wykonawca musi umożliwić dojazd i dojście do nieruchomości, w przypadku robót wymagających czasowego ograniczenia przejazdu lub przejścia wykonawca ma obowiązek uzgodnić termin z użytkownikiem i odpowiednio wcześniej poinformować zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE PRAWNE
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W niniejszym postępowaniu, w terminie przewidzianym na składanie ofert tj. do dnia 18 sierpnia 2021 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.