eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa transportowa polegająca na przewożeniu/przenoszeniu mienia UMWM i innych przedmiotów małogabarytowych i wielkogabarytowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057309 z dnia 2021-05-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa transportowa polegająca na przewożeniu/przenoszeniu mienia UMWM i innych przedmiotów małogabarytowych i wielkogabarytowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportowa polegająca na przewożeniu/przenoszeniu mienia UMWM i innych przedmiotów małogabarytowych i wielkogabarytowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090d3676-b6ec-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003369/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa transportowa polegająca na przewozie mienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, którydostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty elektronicznej – adres e-mail:przetargi@umwm.malopolska.plKontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarcepodmiotu należy wpisać „Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego”).Elektroniczna skrzynkapodawcza: /947ts6aydy/SkrytkaESPOfertę składa się, pod rygorem nieważności, w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO zawierajązałączniki nr 1A i 1 B

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DG-VI.272.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 124362,35 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47640,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewiezienia mienia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego pomiędzy lokalizacjami mieszczącymi się w Krakowie m.in.: przyul. Racławickiej 56, przy ul. Zacisze 5, przy ul. Wielickiej 72 przy ul. Królewskiej 57 oraz przyul. Basztowej 22 przy ul. Radziwiłłowska 1 wraz z wniesieniem na kondygnacje. 2. Zamówienie będzie udzielone w 2 częściach:a) Część I zamówienia: Transport mienia (małogabarytowe, małe ilości mienia tj. poniżej 50 sztuk)3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią odpowiednio załącznik nr 1Ca do swz (zwane są dalej wzorem umowy).4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) z zestawieniem lokalizacji wraz z kondygnacjami stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy odpowiednio dla danej części zamówienia.5. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).6. Oznaczenie wg CPV: 60180000-3 Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą.7. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:część I zamówienia: 20 000,00 zł brutto

4.2.5.) Wartość części: 14040,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:Cena = Najniższa cenaoferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 60 pkt Cena oferty ocenianej Ocena ofert w kryterium „Termin* wykonania zlecenia jednostkowego” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:1) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego do 2 dni roboczych otrzyma 40,00 pkt2) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego od 3 do 5 dni roboczych, otrzyma 30,00 pkt,3) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego od 6 do 7 dni roboczych, otrzyma 20,00 pkt.4) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego od 8 do 9 dni roboczych, otrzyma 10,00 pkt.5) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego 10 dni roboczych, otrzyma 0,00 pkt.Jeżeli wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia powyżej 10 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona.Jeśli wykonawca nie poda żadnego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie 10 dni roboczych i jego oferta otrzyma 0,00 pkt. Jeśli wykonawca zaznaczy więcej niż jedną odpowiedź, Zamawiający przyjemnie krótszy termin i oferta otrzyma odpowiednią dla tego przedziału ilość pkt.Przez dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.*Termin liczony jest w dniach roboczych, od dnia przyjęcia zgłoszenia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zlecenia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert:Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:Cena = Najniższa cenaoferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 60 pkt Cena oferty ocenianej Ocena ofert w kryterium „Termin* wykonania zlecenia jednostkowego” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:1) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego do 2 dni roboczych otrzyma 40,00 pkt2) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego od 3 do 5 dni roboczych, otrzyma 30,00 pkt,3) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego od 6 do 7 dni roboczych, otrzyma 20,00 pkt.4) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego od 8 do 9 dni roboczych, otrzyma 10,00 pkt.5) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego 10 dni roboczych, otrzyma 0,00 pkt.Jeżeli wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia powyżej 10 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona.Jeśli wykonawca nie poda żadnego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie 10 dni roboczych i jego oferta otrzyma 0,00 pkt. Jeśli wykonawca zaznaczy więcej niż jedną odpowiedź, Zamawiający przyjemnie krótszy termin i oferta otrzyma odpowiednią dla tego przedziału ilość pkt.Przez dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.*Termin liczony jest w dniach roboczych, od dnia przyjęcia zgłoszenia

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewiezienia mienia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego pomiędzy lokalizacjami mieszczącymi się w Krakowie m.in.: przyul. Racławickiej 56, przy ul. Zacisze 5, przy ul. Wielickiej 72 przy ul. Królewskiej 57 oraz przyul. Basztowej 22 przy ul. Radziwiłłowska 1 wraz z wniesieniem na kondygnacje. 2. Zamówienie będzie udzielone w 2 częściach:Część II zamówienia: Transport mienia (wielkogabarytowe, duże ilości mienia tj. powyżej 50 sztuk)3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią odpowiednio załącznik nr 1Cb do swz (zwane są dalej wzorem umowy).4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) z zestawieniem lokalizacji wraz z kondygnacjami stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy odpowiednio dla danej części zamówienia.5. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).6. Oznaczenie wg CPV: 60180000-3 Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą.7. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:część II zamówienia: 44 000,00 zł brutto

4.2.5.) Wartość części: 33600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:Cena = Najniższa cenaoferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 60 pkt Cena oferty ocenianej Ocena ofert w kryterium „Termin* wykonania zlecenia jednostkowego” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:1) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego do 2 dni roboczych otrzyma 40,00 pkt2) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego od 3 do 5 dni roboczych, otrzyma 30,00 pkt,3) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego od 6 do 7 dni roboczych, otrzyma 20,00 pkt.4) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego od 8 do 9 dni roboczych, otrzyma 10,00 pkt.5) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego 10 dni roboczych, otrzyma 0,00 pkt.Jeżeli wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia powyżej 10 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona.Jeśli wykonawca nie poda żadnego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie 10 dni roboczych i jego oferta otrzyma 0,00 pkt. Jeśli wykonawca zaznaczy więcej niż jedną odpowiedź, Zamawiający przyjemnie krótszy termin i oferta otrzyma odpowiednią dla tego przedziału ilość pkt.Przez dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.*Termin liczony jest w dniach roboczych, od dnia przyjęcia zgłoszenia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zlecenia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert:Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:Cena = Najniższa cenaoferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 60 pkt Cena oferty ocenianej Ocena ofert w kryterium „Termin* wykonania zlecenia jednostkowego” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:1) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego do 2 dni roboczych otrzyma 40,00 pkt2) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego od 3 do 5 dni roboczych, otrzyma 30,00 pkt,3) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego od 6 do 7 dni roboczych, otrzyma 20,00 pkt.4) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego od 8 do 9 dni roboczych, otrzyma 10,00 pkt.5) jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zlecenia jednostkowego 10 dni roboczych, otrzyma 0,00 pkt.Jeżeli wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia powyżej 10 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona.Jeśli wykonawca nie poda żadnego terminu wykonania zamówienia, Zamawiający przyjmie 10 dni roboczych i jego oferta otrzyma 0,00 pkt. Jeśli wykonawca zaznaczy więcej niż jedną odpowiedź, Zamawiający przyjemnie krótszy termin i oferta otrzyma odpowiednią dla tego przedziału ilość pkt.Przez dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.*Termin liczony jest w dniach roboczych, od dnia przyjęcia zgłoszenia

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:(część II zamówienia) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj.: posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2001 r. nr 125 poz. 1371);b) zdolności technicznej lub zawodowej: warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca:A) (część I i II zamówienia)Wykaże, że należycie wykonał (lub wykonuje – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę* odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę transportową polegającą na zapakowaniu i przewiezieniu i ustawieniu mienia typu: meble biurowe lub/i sprzęt elektroniczny (drukarki, kserokopiarki, komputery, monitory) lub/i dokumentacja (w pojemnikach lub kartonach transportowych); o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto.*Przez usługę Zamawiający rozumie umowę/zamówienie/zlecenie.B) (część I zamówienia)wykaże, że dysponuje minimum jednym sprawnym samochodem ciężarowym, przystosowanym do przewozu mebli, o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 20 m3.(część II zamówienia)wykaże, że dysponuje minimum jednym sprawnym samochodem ciężarowym, przystosowanym do przewozu mebli, o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 26 m3.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie:1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:1) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda: odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj. zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2001 r. nr 125 poz. 1371);2) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz usług wykonanych stanowi załącznik nr 4 do swz.  Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług wykonanych, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz narzędzi, wyposażenia lub urządzeń stanowi odpowiednio załącznik nr 5a i 5b do swz.2. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1) ust. 1 swz, dane umożliwiające dostęp do tych środków.3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3a do swz.2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, potwierdzające brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 ust. 4.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3A do swz.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do swz.7. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 7, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.9. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 7, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.10. Zapis ust. 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.11. Zapis ust. 7 – 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.12. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 540 z późniejszymi zmianami/).13. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2A do swz).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2A do swz).2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy zawarte są odpowiednio w załączniku nr 1Ca i 1Cb do swz.2. Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1Ca i 1Cb do swz.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie w każdej części należy wykonać w terminie do 6 miesięcy od podpisania umowy (nie dłużej niż do 31.12.2021 r.) lub do wyczerpania środków o ile wyczerpanie środków nastąpi przed tym terminem
2021-05-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.