Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00457278/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
- 2022/BZP 00481734/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-07
- 2022/BZP 00490849/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie Gminy Hyżne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HYŻNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 103
1.5.2.) Miejscowość: Hyżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-024
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 0172304564
1.5.8.) Numer faksu: 0172304564
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniap@hyzne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzp.hyzne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzp.hyzne.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie Gminy Hyżne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53768e16-6be3-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021063/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie Gminy Hyżne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457278/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG5.271.11.2022.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na terenie Gminy Hyżne”
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Hyżne.”
Prace do wykonania zostały podzielone na dwa zakresy i obejmują w szczególności:
Zakres I Roboty budowlane dla zagospodarowania na które opracowano dokumentację projektową i uzyskano zgodę na realizację robót zgodnie z załącznikiem nr 1.
Z zakresu robót wyłączono nasadzenia, wykonanie 4 wiat wraz z utwardzeniem i wyposażeniem w ławo-stoły tj. zakres który usunięto z przedmiaru robót.
Szczegółowy zakres prac do wykonania oraz ilość został określony w załączniku oraz w przedmiarze robót.
Zakres II Wykonanie dwóch urządzeń zabawowych w trybie zaprojektuj i wybuduj zgodnie z opracowanym PFU
Zamawiający informuje że wystąpił o wydanie Decyzji Lokalizacji Celu Publicznego (przewidywany czas uzyskania decyzji ostatecznej to styczeń 2023 r)
Zamawiający zakłada wykonanie jedynie części z opracowanego PFU, która dotyczy ujętych w programie urządzeń:
- zestaw zabawowy oznaczony ma zagospodarowaniu nr 24
- ślizg linowy podwójny oznaczony ma zagospodarowaniu nr 25
Szczegółowy opis urządzeń do zaprojektowania ujęto w PFU, z uwagi na wykonanie zgłoszenia i uzyskanie zgody na realizację robót stanowiących zagospodarowanie terenu elementy projektowane muszą zostać wkomponowane w zagospodarowanie dla których Zamawiający przewidział realizację robót w zakresie I.
Z zakresu robót wyłączono część zakresu PFU dotyczącego Oświetlenia, monitoringu, oraz dwóch kładek z dojściami.
Szczegółowy zakres prac do wykonania oraz ilość został określony w załączniku graficznym oraz w PFU.
Przedmiotowy zakres robót zawierać powinien wszelkie koszty wykonania zadania łącznie z przygotowaniem i zabezpieczeniem placu zgodnie z przepisami BHP, zabezpieczeń itp. oraz uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót,
Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskanie na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokonuje na swój koszt. Brak zapoznania się z przedmiotem zamówienia z winy Wykonawcy w przyszłości nie będzie stanowił pretensji do Zlecającego za rozbieżności w ilości oraz zakresie robót z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe,
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót budowlanych, za zgodność ze sztuką budowlaną oraz z wytycznymi i poleceniami Inwestora.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowym, zgłoszenie robót budowlanych oraz projektowane postanowienia umowy wraz załącznikami które stanowią załączniki do SWZ.
4) Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowaniaUzasadnienie prawne:
- art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U z 2022 r. poz.1710 z póż. zm.).
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postepowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3698620,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3994395,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI HYŻNE
więcej: przetargi HYŻNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4141W ul. Kwiatowej w m. Mariew, gm. Stare Babice
- Przebudowa (adaptacja) poddasza w budynku Przychodni Rejonowo Specjalistycznej (DWOMP Oddział OLK we Wrocławiu) wraz z instalacją wentylacji z funkcją klimatyzacji.
- "Przebudowa oddziału XI w Zakładzie Karnym"
- "Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Świercze"
- Utrzymanie funkcjonalności Ośrodka Spotkania Kultur w Dąbrowie Tarnowskiej poprzez wykonanie prac remontowo-modernizacyjnych budynku podziemnego
- Modernizacja pomieszczeń 3 piętra budynku przy ul. Mickiewicza 10-16 w Toruniu na potrzeby nowej siedziby Oddziału Okręgowego Inspektoratu Pracy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.