eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Konserwacja i utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń street work-out, skateparków, pumptracków i innych obiektów na terenie miasta Chorzowa" - zadanie podzielone na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń street work-out, skateparków, pumptracków i innych obiektów na terenie miasta Chorzowa” – zadanie podzielone na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Miasto na Prawach Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4165237

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@chorzow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chorzow.eu/#

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umchorzow.zetopzp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń street work-out, skateparków, pumptracków i innych obiektów na terenie miasta Chorzowa” – zadanie podzielone na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b8235a1-6887-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340181/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.744.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 321426,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje konserwacje i utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń street work-out, skateparków, pumptracków i innych obiektów infrastruktury rekreacyjno-sportowej na terenie miasta Chorzowa w podziale na 2 części, zgodnie z załącznikiem nr 6 i 7 do SWZ „Strefy utrzymania”: Strefa I – część I .
Konserwacja i utrzymanie obiektów obejmuje:
1. Prace konserwacyjne i drobne naprawy na placach zabaw, siłowniach plenerowych i innych w/w obiektach zewnętrznych na terenie miasta Chorzowa.
2. Regularne monitorowanie i przeglądy wszystkich „placów” i „urządzeń” pod kątem ich bezpiecznego użytkowania.
3. Reagowanie na zgłoszenia nagłych uszkodzeń i awarii „urządzeń”, szybkie zabezpieczenie urządzeń na miejscu lub naprawa na miejscu, ewentualnie transport urządzeń do miejsca naprawy.
4. Raportowanie wykonanych czynności na wszystkich „placach, obiektach i urządzeniach”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ i dotyczy obu części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 160713,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje konserwacje i utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń street work-out, skateparków, pumptracków i innych obiektów infrastruktury rekreacyjno-sportowej na terenie miasta Chorzowa w podziale na 2 części, zgodnie z załącznikiem nr 6 i 7 do SWZ „Strefy utrzymania”: Strefa II – część II.
Konserwacja i utrzymanie obiektów obejmuje:
1. Prace konserwacyjne i drobne naprawy na placach zabaw, siłowniach plenerowych i innych w/w obiektach zewnętrznych na terenie miasta Chorzowa.
2. Regularne monitorowanie i przeglądy wszystkich „placów” i „urządzeń” pod kątem ich bezpiecznego użytkowania.
3. Reagowanie na zgłoszenia nagłych uszkodzeń i awarii „urządzeń”, szybkie zabezpieczenie urządzeń na miejscu lub naprawa na miejscu, ewentualnie transport urządzeń do miejsca naprawy.
4. Raportowanie wykonanych czynności na wszystkich „placach, obiektach i urządzeniach”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ i dotyczy obu części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 160713,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli w postępowaniu oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W obu częściach zamówienia kwota złożonych ofert przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli w postępowaniu oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W obu częściach zamówienia kwota złożonych ofert przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.