eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056903 z dnia 2021-05-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 35 79 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fd602c4-a8e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003313/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja pomieszczeń SP1 na cele oddziału przedszkolnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044197/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250209,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego (działki ewid. nr 19 obręb 0017 m. Białogard). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.2. W ramach robót budowlanych (zgodnie z dokumentacją projektową) przewidziano w szczególności: 1) prace remontowe – wyburzenia ścian i wykucia otworów; remont wskazanych fragmentów elewacji (strefa oddzielenia przeciwpożarowego); montaż nadproży; wywóz gruzu; 2) wykonanie schodów zewnętrznych stalowych; 3) zamurowania z bloczków z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej; 4) wykonanie ścianek szkieletowych z płyt gipsowo-kartonowych na szkielecie metalowym z wypełnieniem wełną mineralną; wykonanie ścianek systemowych (kabiny w pomieszczeniu toalet);5) roboty tynkarskie i malarskie ścian i sufitów; 6) wykonanie posadzek oraz ułożenie wykładzin winylowych i okładzin z płytek ceramicznych;7) montaż stolarki otworowej; 8) prace związane z instalacjami wewnętrznymi branży sanitarnej oraz elektroenergetycznej;9) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego).3. Ogólny zakres robót budowlanych i obowiązki Wykonawcy:1) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe oraz zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geodezyjnej przez osoby uprawnione;2) sporządzenie - najpóźniej do dnia przekazania terenu budowy - planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie robót budowlanych (informacja BiOZ); 3) zorganizowanie zaplecza robót oraz urządzenie i zabezpieczenie na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, itp. podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie ponosić Wykonawca), zapewnienie materiałów, urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia; w przypadku korzystania ze źródeł zlokalizowanych w przebudowywanym obiekcie Wykonawca poniesie koszty eksploatacji mediów na podstawie faktycznego zużycia, potwierdzonego odczytami liczników spisanych w protokole sporządzonym z udziałem przedstawiciela zarządcy nieruchomości – Szkoły Podstawowej nr 1 – w takim przypadku rozliczenie zużycia mediów nastąpi bezpośrednio z zarządcą nieruchomości; utrzymanie terenu wykonywania przedmiotu zamówienia w należytym porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;4) oznakowanie i zabezpieczenie terenu na czas robót oraz oznakowanie tablicami informacyjnymi; 5)ochrona istniejących obiektów naziemnych oraz urządzeń uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem i utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz utrzymanie terenu wykonywania przedmiotu zamówienia w należytym stanie i porządku, wolnym od przeszkód komunikacyjnych;6) wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, ustaleniami z Zamawiającym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz oddania przedmiotu zamówienia w terminie;7) dostarczenie wszelkich niezbędnych fabrycznie nowych, pozbawionych wad materiałów stanowiących przedmiot zamówienia, w uzgodnieniu z Zamawiającym;8) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w tym zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji łącznie z kosztami utylizacji;9) w przypadku demontażu wyposażenia przeznaczonego do oddania do punktu skupu surowców wtórnych (takich jak istniejące grzejniki stalowe) zysk ze sprzedaży złomu należy przekazać zarządcy obiektu, a kopię rachunku załączyć do dokumentacji powykonawczej lub pozostawić materiał w dyspozycji zarządcy;10) stosowanie się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzenia robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych;11) przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i przeszkolenia jednego pracownika Szkoły Podstawowej nr 1 w zakresie obsługi tych urządzeń (cena ofertowa obejmuje koszt szkolenia);12) przeprowadzenie wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów, koniecznych do uzyskania odbioru robót;13) uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego;14) w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót uporządkowanie terenu wykonywanych prac, jego zaplecza, jak również sąsiadujących nieruchomości zajętych lub użytkowanych przez wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenów dróg, nawierzchni lub instalacji; 15) wykonanie dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych; 16) okazanie, na każde żądanie Zamawiającego, certyfikatów zgodności z normami, aprobatami lub specyfikacjami technicznymi, określonymi w SWZ wraz z załącznikami, każdego używanego wyrobu;17) uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji w tym m.in. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z zapisami decyzji o pozwoleniu na budowę nr 069/21 z dnia 26.03.2021 r.18) sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz złożenie wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie; 19) dostarczenie Zamawiającemu, wraz z wnioskiem o dokonanie końcowego odbioru robót: a) dziennika budowy, oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania prac z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami i normami, dokumentów potwierdzających dopuszczenie wbudowanych materiałów do obrotu, a także ich powszechnego stosowania w budownictwie, protokołów z przeprowadzonych przez Wykonawcę prób technologicznych i innych wymaganych badań, świadectw jakości, certyfikatów, atestów, kart gwarancyjnych, planów i schematów wykonanych instalacji - w jednym egzemplarzu, b) kompletu dokumentacji powykonawczej, w szczególności: decyzji, zezwoleń i pozwoleń koniecznych do zrealizowania zamówienia, w tym m.in. ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, oraz projektów powykonawczych (z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu) - w dwóch egzemplarzach; 20) informowanie Zamawiającego w terminie 2 dni od powzięcia wiadomości: a) o terminie zakończenia robót podlegających zakryciu oraz robót zanikających. O ile Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty lub wykonać odpowiednie odkrycia, otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego, b) o konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,c) o dostrzeżonych brakach lub błędach w dokumentacji i związanej z tym konieczności dokonania zmiany i uzupełnień tej dokumentacji,d) o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy; 21) po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu; 22) pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do prac realizowanych przez podwykonawców; 23) usunięcie wszelkich wad i usterek, stwierdzonych w trakcie realizacji umowy oraz w okresie gwarancyjnym; 24) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ: 1) Wielobranżowe projekty budowlane,2) Przedmiar robót (roboty ogólnobudowlane), stanowiący funkcję pomocniczą dla projektu budowlanego,3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,4) Uzupełnienie do opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 17.05.2021 r. o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta, co wyklucza możliwość udzielenia zamówienia publicznego. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1 ) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;(…)”.
2021-05-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.