eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Prowadzenie zajęć sportowych na potrzeby realizacji projektu pn. Program Aktywności Lokalnej w Gminie Bytom w ramach Zadania nr 2 - Organizacja zajęć sportowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056746 z dnia 2021-05-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie zajęć sportowych na potrzeby realizacji projektu pn. Program Aktywności Lokalnej w Gminie Bytom w ramach Zadania nr 2 - Organizacja zajęć sportowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 281 27 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir.bytom.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednosta samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć sportowych na potrzeby realizacji projektu pn. Program Aktywności Lokalnej w Gminie Bytom w ramach Zadania nr 2 - Organizacja zajęć sportowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b74608ef-b702-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001974/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Prowadzenie zajęć sportowych na potrzeby realizacji projektu pn. Program Aktywności Lokalnej w Gminie Bytom w ramach Zadania nr 2 - Organizacja zajęć sportowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dla osi priorytetowej IX Włączenie społeczne dla działania 9.1. Aktywna integracja, poddziałanie: 9.1.5. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - konkurs

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) https://miniportal.uzp.gov.pl/ 2)https://epuap.gov.pl/wps/portal 3) monika.sadlak@osir.bytom.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne:1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń raz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu mini Portal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i składania ofert dodatkowych).1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji" dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub numerem postępowania.2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej (monika.sadlak@osir.bytom.pl).3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email: monika.sadlak@osir.bytom.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bytomiu, ul. Parkowa 1, 41-902 Bytom. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: sekretariat@osir.bytom.pl2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacją konkursu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, a także na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, b) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe administratora. 5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeśli czas trwania umowy przekracza cztery lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy. 6. Pani/Pana dane osobowe zawarte w dokumentacji konkursu przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia ustania wyników konkursu w sposób gwarantujący jej nienaruszalność. Zamawiający, na wniosek uczestników konkursu, których prace konkursowe nie zostały wybrane, zwraca złożone przez nich prace konkursowe. 7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych, 8. Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora: a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii. Administrator dostarcza osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych, które podlegają przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane dotyczą, administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeśli wykonanie wyżej wymienionego obowiązku wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, b) do sprostowania swoich nieprawidłowych danych osobowych lub uzupełnienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych. c) do usunięcia danych osobowych wyłącznie na podstawie art. 17 RODO, d) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, e) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeśli nie występują prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych w art. 21 RODO, f) do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P.271.1.2.2021.TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Pakiet nr 1 – Prowadzenie zajęć w zakresie koszykówki: Ilość grup zorganizowanych: 1 grupa Ilość uczestników w grupie: 20 osób Ilość trenerów: min 2 osoby Ilość godzin zajęć: 320 godzin w okresie realizacji, tj.: 8 godzin tygodniowo Rodzaj godziny zajęciowej: sportowa Termin realizacji zajęć: od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r. Zakres zajęć: 1) Zapoznanie z zasadami i przepisami bezpieczeństwa obowiązującymi podczas zajęć sportowych,2) Gry i zabawy organizacyjno - porządkowe.3) Gry i zabawy bieżne. 4) Gry i zabawy skoczne.5) Gry i zabawy rzutne.6) Nauka poruszania się bez piłki.7) Nauka zatrzymania na jedno tempo.8) Nauka zatrzymania na dwa tempa.9) Nauka obrotów.10) Doskonalenie zatrzymań i obrotów.11) Ćwiczenia operowania piłką w miejscu.12) Ćwiczenia operowania piłką w ruchu.13) Nauka kozłowania w miejscu.14) Nauka kozłowania w ruchu.15) Nauka zmiany ręki kozłującej.16) Nauka zmiany kierunku i tempa kozłowania.17) Doskonalenie kozłowania w miejscu.18) Doskonalenie kozłowania w ruchu.19) Doskonalenie kozłowania w grach i zabawach.20) Nauka podań i chwytów w miejscu.21) Nauka podań i chwytów w ruchu.22) Doskonalenie podań i chwytów w miejscu.23) Doskonalenie podań i chwytów w ruchu.24) Doskonalenie podań i chwytów w trójkach.25) Doskonalenie podań i chwytów w czwórkach.26) Doskonalenie podań i chwytów w zespołach 5-cio osobowych.27) Nauka pracy ręki do rzutu.28) Nauka rzutu z miejsca.29) Doskonalenie rzutu z miejsca.30) Nauka rzutu po kozłowaniu.31) Doskonalenie rzutu po kozłowaniu.32) Nauka rzutu z biegu.33) Doskonalenie rzutu z biegu.34) Doskonalenie rzutów w konkursach rzutowych.35) Nauka postawy obronnej i kroku odstawno-dostawnego.36) Doskonalenie postawy i kroku odstawno-dostawnego.37) Gra szkolna „Do pięciu podań”38) Gra szkolna „Żywy kosz”39) Gra szkolna „Piłka do kapitana”40) „Zbijak”41) „Dwa ognie”42) Gra uproszczona w koszykówkę.43) Ćwiczenia gimnastyczne na ścieżce z materacy.44) Ćwiczenia na małych płotkach.45) Ćwiczenia na drabince koordynacyjnej.46) Ćwiczenia z wykorzystaniem ławeczek gimnastycznych.47) Ćwiczenia na drabinkach gimnastycznych.48) Ćwiczenia ze skakankami.49) Tory przeszkód.50) Wdrożenie do przepisów do gry w koszykówkę.Minimalne wymagania wobec prowadzących zajęcia:a) wykształcenie co najmniej średnie,b) posiadanie uprawnień instruktorskich lub trenerskich w dyscyplinie koszykówki i lub ukończone studia na Akademii Wychowania Fizycznego,c) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć trenerskich z dziećmi w w/w dyscyplinie przedmiotu zamówienia, poświadczone za zgodność z oryginałem referencjami, zaświadczeniami, świadectwami pracy itp. i/lub wyciągiem z ewidencji działalności gospodarczej,d) posiadanie zaświadczenia o niekaralności nie starszego niż 6 m-cy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92600000-7 - Usługi sportowe

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 % 2 Doświadczenie zawodowe 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1 Cena 60 % 2 Doświadczenie zawodowe 40 %

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Prowadzenie zajęć w zakresie piłki nożnej Ilość grup zorganizowanych: 1 grupa Ilość uczestników w grupie: 20 osób Ilość trenerów: min 2 osoby Ilość godzin zajęć: 320 godzin w okresie realizacji, tj.: 8 godzin tygodniowo Rodzaj godziny zajęciowej: sportowa Termin realizacji zajęć: od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.Zakres zajęć: 1) Wyjście na pozycję – uwolnienie się od krycia.2) Przyjęcie piłki z przeciwnikiem „na plecach” – w biegu lub z elementem ochrony piłki.3) Podanie zdobywające (krótkie, średnie, długie).4) Podanie otwierające.5) Przechwyt – wyprzedzenie.6) Krycie indywidualne.7) Krycie strefowe. Przekazywanie.8) Pressing niski.9) Zadania defensywne zawodników przy ataku rywala sektorem środkowym.10) Balans w defensywie.11) Finalizacja ataku.12) Zadania ofensywne zawodników przy ataku sektorem środkowym.13) Asekuracja w ofensywie.14) Prowadzenie piłki – ochrona piłki i percepcja.15) Asekuracja w ofensywie. 16) Drybling i zwody – przeciwnik ustawiony „na plecach”.17) Strzał bez przyjęcia. 18) Budowanie gry. 19) Tworzenie przewagi w ofensywie.20) Szerokość i głębia ataku.21) Odbiór – przeciwnik ustawiony plecami do bramki.22) Blokowanie uderzenia.23) Asekuracja (wsparcie w defensywie).24) Podwajanie i potrajanie.25) Pressing średni.26) Tworzenie przewagi w defensywie.27) Skracanie i zawężanie pola gry. 28) Prowadzenie piłki – kontrola piłki, tempo i zmiany kierunku prowadzenia oraz percepcja. 29) Drybling i zwody – przeciwnik ustawiony frontalnie, z boku lub goniący.30) Strzał po prowadzeniu lub przyjęciu.31) Ustawienie zespołu w ofensywie.32) Zadania ofensywne na pozycjach. 33) Geometria ataku (trójkąty i romby).34) Ustawienie zespołu w fazie defensywnej.35) Zadania defensywne na pozycjach.36) Krycie i przesuwanie w defensywie. 37) Małe gry 2 v 2, 3 v 3, 4 v 4. Minimalne wymagania wobec prowadzących zajęcia:a) wykształcenie co najmniej średnie,b) posiadanie uprawnień instruktorskich lub trenerskich w dyscyplinie koszykówki i lub ukończone studia na Akademii Wychowania Fizycznego,c) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć trenerskich z dziećmi w w/w dyscyplinie przedmiotu zamówienia, poświadczone za zgodność z oryginałem referencjami, zaświadczeniami, świadectwami pracy itp. i/lub wyciągiem z ewidencji działalności gospodarczej,d) posiadanie zaświadczenia o niekaralności nie starszego niż 6 m-cy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92600000-7 - Usługi sportowe

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 % 2 Doświadczenie zawodowe 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1 Cena 60 % 2 Doświadczenie zawodowe 40 %

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Prowadzenie zajęć w zakresie boksu Ilość grup zorganizowanych: 1 grupa Ilość uczestników w grupie: 20 osób Ilość trenerów: min 2 osoby Ilość godzin zajęć: 320 godzin w okresie realizacji, tj.: 8 godzin tygodniowo Rodzaj godziny zajęciowej: sportowa Termin realizacji zajęć: od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r. Zakres zajęć: 1) Wprowadzenie do tematyki boksu: pochodzenie boksu, podstawowe techniki bokserskie, zapoznanie ze sprzętem bokserskim, 2) Trening ogólnorozwojowy: kształtowanie charakteru i pożądanych postaw bokserskich – poszanowanie przeciwnika, 3) Kształtowanie cechy motorycznej: harmonijny rozwój organizmu pod kątem siły, 4) Kształtowanie cechy motorycznej: harmonijny rozwój organizmu pod kątem wytrzymałości,5) Kształtowanie cechy motorycznej: harmonijny rozwój organizmu pod kątem szybkości ogólnej, 6) Zapoznanie z pozycją bokserską – kształtowanie koordynacji ruchowej, 7) Opanowanie techniki poruszania się w pozycji bokserskiej – cd. Kształtowania koordynacji ruchowej,8) Doskonalenie techniki poruszania się podczas walki – doskonalenie koordynacji ruchowej, 9) Nauka ciosów prostych w miejscu – zapoznanie z techniką bokserską, 10) Nauka ciosów prostych w ruchu – cd. Zapoznanie z techniką bokserską11) Doskonalenie ciosów prostych w ruchu – poznanie nowych ćwiczeń doskonalących elementy techniki 12) Nauka ciosów sierpowych w miejscu – zapoznanie się z techniką bokserską 13) Nauka ciosów sierpowych w ruchu - cd. Zapoznania się z techniką bokserską14) Doskonalenie ciosów sierpowych - poznanie nowych ćwiczeń doskonalących elementy techniki 15) Nauka haków i ciosów podbródkowych w miejscu – zapoznanie z kolejnymi etapami technik bokserskich 16) Nauka haków i ciosów podbródkowych w ruchu – cd. Techniki 17) Doskonalenie haków i ciosówpodbródkowych - poznanie nowych ćwiczeń doskonalących elementy techniki 18) Nauka obrony rękoma ( bloki, zbicia, parowania) – poznanie nowych technik bokserskich – wprowadzenie elementów obrony - praca w zakresie koordynacji ruchowej 19) Nauka obrony tułowiem (kiwka, odchylenia, balans, rotacja) – cd. Ćwiczeń z elementami obrony - praca w zakresie koordynacji ruchowej 20) Nauka obrony nogami (zejścia, odskoki, uskoki, zaistep) - cd. Ćwiczeń z elementami obrony – praca w zakresie koordynacji ruchowej 21) Doskonalenie technik obrony w ruchu - zakończenie ćwiczeń w zakresie koordynacji ruchowej 22) Nauka przeprowadzania ataku kombi nowanego , nauka bicia seriami – poznanie kolejnych punktów technik bokserskich 23) Nauka walki w zwarciu – cd. Techniki bokserskiej 24) Sparingi w parach (walka kontrolowana) - kształtowanie charakteru, nauka poszanowania przeciwnika.Minimalne wymagania wobec prowadzących zajęcia:a) wykształcenie co najmniej średnie,b) posiadanie uprawnień instruktorskich lub trenerskich w dyscyplinie koszykówki i lub ukończone studia na Akademii Wychowania Fizycznego,c) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć trenerskich z dziećmi w w/w dyscyplinie przedmiotu zamówienia, poświadczone za zgodność z oryginałem referencjami, zaświadczeniami, świadectwami pracy itp. i/lub wyciągiem z ewidencji działalności gospodarczej,d) posiadanie zaświadczenia o niekaralności nie starszego niż 6 m-cy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92600000-7 - Usługi sportowe

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 % 2 Doświadczenie zawodowe 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1 Cena 60 % 2 Doświadczenie zawodowe 40 %

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - Prowadzenie zajęć w zakresie tenisa ziemnegoIlość grup zorganizowanych: 1 grupaIlość uczestników w grupie: 20 osób Ilość trenerów: min 2 osobyIlość godzin zajęć: 320 godzin w okresie realizacji, tj.: 8 godzin tygodniowoRodzaj godziny zajęciowej: sportowaTermin realizacji zajęć: od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.Zakres zajęć:1) nauczanie prawidłowego poruszania się po korcie połączone z elementami ogólnorozwojówki2) Nauka forehandu -kort do mini tenisa [piłka poziom czerwony],3) Nauka backandu -kort do mini tenisa [piłki poziom czerwony] 4) Odbijanie z obu stron -kort do mini tenisa [piłki poziom czerwony] 5) Kształtowanie cech motorycznych poprzez trening ogólnorozwojowy [na korcie] i tenisowy 6) Volej -uderzenie z powietrza -20h 7) Podstawy serwisu w tenisie -20h 8) Przejście na większy kort [poziom pomarańczowy ] powtarzanie wszystkich uderzeń -50h 9) Zasady liczenia w tenisie -10h 10) Serwis ciąg dalszy -20h 11) Kort pełnowymiarowy [piłki -poziom zielony]- 50h 12) Treningi grupowe z grą kontrolną między uczestnikami –30hMinimalne wymagania wobec prowadzących zajęcia:a) wykształcenie co najmniej średnie,b) posiadanie uprawnień instruktorskich lub trenerskich w dyscyplinie koszykówki i lub ukończone studia na Akademii Wychowania Fizycznego,c) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć trenerskich z dziećmi w w/w dyscyplinie przedmiotu zamówienia, poświadczone za zgodność z oryginałem referencjami, zaświadczeniami, świadectwami pracy itp. i/lub wyciągiem z ewidencji działalności gospodarczej,d) posiadanie zaświadczenia o niekaralności nie starszego niż 6 m-cy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92600000-7 - Usługi sportowe

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 % 2 Doświadczenie zawodowe 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1 Cena 60 % 2 Doświadczenie zawodowe 40 %

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - Prowadzenie zajęć w zakresie hokejaIlość grup zorganizowanych: 1 grupaIlość uczestników w grupie: 20 osóbIlość trenerów: min 2 osobyIlość godzin zajęć: 320 godzin w okresie realizacji, tj.: 8 godzin tygodniowoRodzaj godziny zajęciowej: sportowaTermin realizacji zajęć: od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.Zakres zajęć:1) nauka prawidłowej postawy,2) ćwiczenia równoważne na łyżwach,3) nauka odbicia nogą lewą i nogą prawą (hulajnoga),4) JAZDA PRZODEM:- nauka jazdy w przód po prostej,- doskonalenie jazdy w przód po prostej,- gry i zabawy doskonalące jazdę w przód,- nauka jazdy na jednej nodze,- doskonalenie jazdy na jednej nodze (po prostej, po łuku, slalomem),- nauka bezpiecznych upadków na lodzie,- nauka jazdy łukiem na wewnętrznych krawędziach,- doskonalenie jazdy łukiem na wewnętrznych krawędziach,- nauka jazdy łukiem na zewnętrznych krawędziach,- doskonalenie jazdy łukiem na zewnętrznych krawędziach,- nauka jazdy łukami kombinowanymi,- doskonalenie jazdy łukami kombinowanymi,- nauka skrętu tułowia w jeździe przekładanką,- nauka odbicia nogą wykroczną w jeździe przekładanką,- nauka odbicia nogą zakroczną w jeździe przekładanką,- doskonalenie jazdy przekładanką w lewo,- doskonalenie jazdy przekładanką w prawo,- doskonalenie jazdy przekładanką slalomem,5) JAZDA TYŁEM:- nauka odbicia nogą lewą i nogą prawą w jeździe tyłem,- doskonalenie jazdy tyłem po prostej,- nauka łuków tyłem na wewnętrznych krawędziach,- doskonalenie łuków tyłem na wewnętrznych krawędziach,- nauka łuków tyłem na zewnętrznych krawędziach,- doskonalenie łuków tyłem na zewnętrznych krawędziach,- nauka łuków kombinowanych tyłem,- doskonalenie łuków kombinowanych,- nauka odbicia nogą lewą i nogą prawą po kole (przekładanka),- doskonalenie jazdy tyłem w lewo i prawo po kole (przekładanka),6) HAMOWANIE:- nauka hamowania pługiem,- doskonalenie hamowania pługiem,- nauka hamowania bokiem w lewo i prawo,- doskonalenie hamowania bokiem w lewo i prawo,- nauka hamowania z jazdy tyłem,- doskonalenie hamowania z jazdy tyłem,7) STARTY: - nauka startu frontalnego,- nauka startu krzyżowego,- nauka startu tyłem,8) ZMIANY KIERUNKÓW I OBROTY:- nauka przejścia z jazdy przodem do jazdy tyłem,- doskonalimy przejścia z jazdy przodem do jazdy tyłem,- nauka przejścia z jazdy tyłem do jazdy przodem,- doskonalenie przejścia z jazdy tyłem do jazdy przodem,- nauka obrotu w jeździe przodem,- doskonalenie obrotu w jeździe przodem,- nauka obrotu w jeździe tyłem,- doskonalenie obrotu w jeździe tyłem,9) GRY I ZABAWY:- gry i zabawy doskonalące jazdę przodem,- zabawy doskonalące jazdę tyłem,- wyścigi rzędów,- zabawy obniżające środek ciężkości,- zabawy z krążkiem hokejowym.Minimalne wymagania wobec prowadzących zajęcia:a) wykształcenie co najmniej średnie,b) posiadanie uprawnień instruktorskich lub trenerskich w dyscyplinie koszykówki i lub ukończone studia na Akademii Wychowania Fizycznego,c) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć trenerskich z dziećmi w w/w dyscyplinie przedmiotu zamówienia, poświadczone za zgodność z oryginałem referencjami, zaświadczeniami, świadectwami pracy itp. i/lub wyciągiem z ewidencji działalności gospodarczej,d) posiadanie zaświadczenia o niekaralności nie starszego niż 6 m-cy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92600000-7 - Usługi sportowe

92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena 60 % 2 Doświadczenie zawodowe 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1 Cena 60 % 2 Doświadczenie zawodowe 40 %

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną licencję w związku sportowym dotyczącą dyscypliny w Pakiecie na który składa ofertę;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a. ma zapewniony dostęp do obiektu na terenie Gminy Bytom, spełniającego wymagania dyscypliny w Pakiecie na który składa ofertę oraz na czas trwania projektu (01.09.2021 do 30.06.2022), na którym będzie realizował zadanie,b. dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, czyli min. dwoma osobami/trenerami przeznaczonymi do prowadzenia zajęć w danej dyscyplinie sportu, pakiecie na który składana jest oferta, posiadającymi: • wykształcenie co najmniej średnie,• uprawnienia instruktorskie lub trenerskie w danej dyscyplinie i/lub ukończone studia na Akademii Wychowania Fizycznego,• co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć trenerskich z dziećmi w danej dyscyplinie, • zaświadczenie o niekaralności nie starsze niż 6 –m-cy.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załączniki do SWZ.3. Poleganie na zasobach innych podmiotów.1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ww. pkt. 3, winno potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz winien określać w szczególności:a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zgodnie z art. 58 ust 2 5.1. ustawy Pzp, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy.2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia przedstawia dokumenty tego podmiotu.3) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie, a dokument ten winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę składającego ofertę, podmiot, którego dokumenty dotyczą zgodnie z § 13 ust 4 rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.a. Dokumenty o których mowa w pkt 4 powyżej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich złożeniem.b. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ww. pkt–składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty/dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.2. Dokumenty lub oświadczenia o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, sporządza się w języku polskim, w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów o których mowa w § 13 ust 1 ww. Rozporządzenia pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bez płatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.3. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Na potwierdzenie, że usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, niezbędne do przeprowadzenia postępowania Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:• oświadczenia lub innego dokumentu z którego będzie wynikało, że Wykonawca ma zapewniony dostępu do obiektu na terenie Gminy Bytom, spełniającego wymagania dyscypliny w Pakiecie na który składa ofertę oraz na czas trwania projektu (01.09.2021 do 30.06.2022), na którym będzie realizował zadanie,• ważnej licencję w związku sportowym dotyczącą dyscypliny w Pakiecie na który składa ofertę,• wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz załączeniem dowodów potwierdzających w/w kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie przy czym dowodami, o których mowa są:a. referencje,b. zaświadczenia,c. uprawnienia,d. świadectwa pracy,e. bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,f. a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia.2. Zamawiający nie wzywa do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony Formularz ofertowy –wg wzoru Załącznika nr 1 do SWZ,2) Wypełniony Formularz cenowy –wg wzoru Załącznika nr 2 do SWZ,3) Pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - (jeżeli dotyczy),4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego ( jeżeli dotyczy) - wg wzoru Załącznika nr 4 do SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, to wówczas ich oferta: a. musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby upoważnione. Zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego,b.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyćpełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania.Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub kopi poświadczonej notarialnie opatrzone kwalifikowanym podpisemelektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, c. wszelka korespondencjapomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówieniabędzie dokonywana do ustanowionego pełnomocnika (zwanego także liderem) ze skutkiemdla mocodawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty wyłącznie na niżej wymienionych warunkach:1) zmian w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 454 ustawy PZP,2) zmian, w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących:a) zmiany podmiotów, na zasobach których opierał się Wykonawca wykazując na etapie postępowania o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu, za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że odnośnie nowego podmiotu wykazane zostanie spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż wykazane zostało to na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, a podmiot ten złoży pisemne potwierdzenie udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie całości prowadzonej działalności lub innymi kwestiami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy,b) działania siły wyższej w rozumieniu § 10 umowy,c) zmian postanowień umowy korzystnych dla Zamawiającego, a polegających m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżeniu wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy lub na modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownegod) zmiany terminu wykonania zamówienia poprzez jego wydłużenie lub skrócenie i pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnej wartości wynagrodzenia opisanego w § 5 ust. 2 niniejszej umowy w przypadku wydłużenia okresu trwania umowy,e) zwiększenia zakresu umowy w przypadku zgodnej woli Stron i pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnej wartości wynagrodzenia opisanego w § 5 ust. 2 niniejszej umowy w przypadku zwiększenia jej zakresu,f) zmniejszenia zakresu umowy w przypadku zgodnej woli Stron bądź jednostronnie przez Zamawiającego, z tym że w przypadku jednostronnego zmniejszenia zakresu umowy przez Zamawiającego wartość wynagrodzenia nie zostanie pomniejszona o więcej niż 20 % maksymalnej wartości wynagrodzenia opisanego w § 5 ust. 2 niniejszej umowy,g) zmian postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego,h) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,i) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku strony mogą zmienić takie elementy umowy na które powyższe okoliczności mają wpływ,j) wystąpienia zwłoki Zamawiającego w przekazaniu dokumentów niezbędnych do realizacji umowy,k) wystąpienia konieczności pozyskania lub wykonania decyzji administracyjnych, postanowień lub innych aktów organów i uprawnionych instytucji, wydanych z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada.2. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy wystąpi konieczność wprowadzenia zmian innych niż określone w ustępach powyżej, a które są niezbędne do wprowadzenia, aby było możliwe prawidłowe realizowanie umowy lub zakończenie jej wykonywania, i których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku strony mogą zmienić takie elementy umowy, na które powyższe okoliczności mają wpływ, w tym również mogą dokonać zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy. Powyższa zmiana nie może skutkować wykroczeniem poza określenie celu i maksymalnej wartości oraz zakresu przedmiotu zamówienia zawartych w SWZ i w niniejszej umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryterium ceny
2021-05-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.