Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00078691/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz sprzątanie terenów zewnętrznych wokół budynków Bydgoskiego TBS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091510523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka, 64
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-239
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: (052) 320 14 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@btbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka komunalna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz sprzątanie terenów zewnętrznych wokół budynków Bydgoskiego TBS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cd864ce-9c79-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.btbs.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: dokumenty składane są w formie papierowej z załączonymi próbkami opisanymi w SWZ
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części I zamówienia jest kompleksowe sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych wokół budynków oraz biur Bydgoskiego TBS w Bydgoszczy, przez 17 kolejnych miesięcy.
Część I zamówienia to Zadanie I „FORDON” , która obejmuje :
o nieruchomość przy ul. gen. W. Bortnowskiego 3B,
o nieruchomość przy ul. gen. W. Bortnowskiego 3C
o nieruchomość przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 22,
o nieruchomość przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 24,
o nieruchomość przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 49,
o nieruchomość przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 51,
o nieruchomość przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 53,
o nieruchomość przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 57,
o nieruchomość przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 61,
o nieruchomość przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 63,
o nieruchomość przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 59,
o nieruchomość przy ul. gen. T. Bora-Komorowskiego 65,
o nieruchomość przy ul. Narcyza Gieryna 1,
o nieruchomość przy ul. Wyzwolenia 69,
o biuro Administracji BTBS w budynku przy ul. Narcyza Gieryna 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części II zamówienia jest kompleksowe sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych wokół budynków oraz biur Bydgoskiego TBS w Bydgoszczy, przez 17 kolejnych miesięcy
Część II zamówienia to zadanie II MIASTO, które obejmuje :
o nieruchomość przy ul. Sowiej 1,
o nieruchomość przy ul. Sowiej 3,
o nieruchomość przy ul. Grunwaldzkiej 64,
o nieruchomość przy ul. Grunwaldzkiej 66,
o nieruchomość przy Placu Chełmińskim 7,
o nieruchomość przy ul. Jasnej 33,
o sprzątanie i zimowe utrzymanie chodnika wzdłuż nieruchomości przy ul. Jasnej 33,
o biura BTBS w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 64 i biuro przy Placu Chełmińskim
o nieruchomość przy ul. Młyńskiej 2A,
o nieruchomość przy ul. Teofila Gackowskiego 1A,
o nieruchomość przy ul. Teofila Gackowskiego 1B,
o nieruchomość przy ul. Teofila Gackowskiego 1C,
o nieruchomość przy ul. Teofila Gackowskiego 3A,
o nieruchomość przy ul. Huzarskiej 1,
o nieruchomość przy ul. Huzarskiej 3,
o nieruchomość przy ul. Huzarskiej 7,
o nieruchomość przy ul. Bartosza Głowackiego 18,
o nieruchomość przy ul. Swarzewskiej/Sobieszewskiej 6 w Bydgoszczy
o zimowe utrzymanie chodników wzdłuż nieruchomości „Rycerska 11 i 13 oraz Zygmunta Augusta 30-36
4.2.6.) Główny kod CPV: 90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
I. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada zdolność kredytową lub środki finansowe nie mniejsze niż :a) w przypadku składania oferty na Zadanie I - 100.000,00 PLN
b) w przypadku składania oferty na Zadanie II - 100.000,00 PLN
c) w przypadku składania oferty na Zadanie I i Zadanie II 200.000,00 PLN,
II. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie:
a) w przypadku składania oferty na Zadanie I - co najmniej 1 zamówienie polegające na sprzątaniu budynków wielorodzinnych o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN brutto,
b) w przypadku składania oferty na Zadanie II I - co najmniej 1 zamówienie polegające na sprzątaniu budynków wielorodzinnych o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN brutto,
c) w przypadku składania oferty na Zadanie I i Zadanie II - co najmniej jedno zamówienie polegające na sprzątaniu budynków wielorodzinnych o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 PLN brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku w postępowaniu dotyczących :
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda wykazania, że posiada określoną zdolność kredytową lub środki finansowe, w formie informacji banku lub SKOK potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż w okresie nie wcześniejszym
niż 3 miesiące przed jej złożeniem
2) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz
z wezwaniem do jego złożenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek : ręczniki papierowe : wymagane ręczniki dwuwarstwowe, białe,
papier toaletowy : wymagany papier trzywarstwowy, podzielony na listki,
płyn do mycia posadzek klatek schodowych : próbka w pojemniku o pojemności co najmniej 100 ml; wymagany płyn skuteczny o miłym zapachu
środek do czyszczenia wind : próbka w pojemniku o pojemności co najmniej 100 ml, uwzględniając materiał z którego wykonane są windy; wymagany środek skuteczny, bezzapachowy lub o miłym zapachu,
środek do czyszczenia okien i luster : próbka w pojemniku o pojemności co najmniej 100 ml; wymagany środek skuteczny, bezzapachowy lub o miłym zapachu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy bez przeprowadzenia nowego postępowaniao udzielenie zamówienia, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 UPZP, w oparciu o następujące okoliczności i w zakresie :
1) ceny Umowy, która może ulec zmianie w przypadkach :
a) wykonania mniejszego zakresu prac wynikającego z ich zaniechania,
b) wykonania prac zamiennych,
c) Strony dokonają zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy,
także w przypadku zmian:
stawki podatku od towarów i usług,
wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
2) zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku :
a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
b) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań
3) zmiany w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, a także zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wypożyczenie projektorów na XXIX Bydgoski Festiwal Operowy 2023 r. wraz z obsługą na potrzeby Opery Nova w Bydgoszczy
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK67 w m. Popowo oraz A1 przy węźle drogowym Włocławek Zachód
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego z oprogramowaniem
- SZPiFP-16-23 Świadczenie usług gastronomicznych i hotelarskich dla funkcjonariuszy Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Dostawa systemów do monitorowania zaburzeń oddychania w czasie snu
- Dostawa środków kontrastowych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu obsługi kwatery myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin
- Utrzymanie porządku i czystości w budynkach oraz na terenach jednostki zarządzanej przez GDDKiA w Józefowie, Al. Drogowców 1, 05-420 Józefów (woj. mazowieckie)
- Obsługa leśnego pensjonatu w Ośrodku Hodowli Zwierzyny Nadleśnictwa Trzebielino w miejscowości Wiatrołom 9 wraz z przygotowaniem i podawaniem posiłków w sezonie łowieckim 2023/24.
więcej: Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.