eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz Dolny › "Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 100819C na łącznej długości od 0+0,000 do 0+206,16 - ul. Piaskowa w Lubiczu Górnym wraz z pętlą autobusową",

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055142 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 100819C na łącznej długości od 0+0,000 do 0+206,16 – ul. Piaskowa w Lubiczu Górnym wraz z pętlą autobusową”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21

1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@lubicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 100819C na łącznej długości od 0+0,000 do 0+206,16 – ul. Piaskowa w Lubiczu Górnym wraz z pętlą autobusową”,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2de8792b-b49c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007465/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa ul. Piaskowej w LG wraz z budową zatoki autobusowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.lubicz.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.lubicz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja Zamawiającego z wykonawcami będzie odbywała się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z. 2020 r. poz. 344).2. Minimalne wymagania sprzętowe: komputer z systemem operacyjnym Windows XP/ 7 i nowszy, dostępu do internetu.3. Zamawiający korzysta z ogólnodostępnych i bezpłatnych aplikacji do ogłaszania postępowań, szyfrowania i składania ofert oraz komunikacji elektronicznej.4. Składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, stanowiących uzupełnienie oferty między Zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu aplikacji do szyfrowania ofertna adres Zamawiającego określony w rozdziale 12 ust. 1 SWZ, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Gmina Lubicz, adres: ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz. Z administratorem możesz się skontaktować: tradycyjną pocztą pod adresem: Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz;  przez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej dostępną na stronie: https://epuap.gov.pl; poprzez e-mail: info@lubicz.pl; telefonicznie: 56 621 21 00.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ORG.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 100819C na łącznej długości od 0+0,000 do 0+206,16 – ul. Piaskowa w Lubiczu Górnym wraz z pętlą autobusową”, 2) odcinek drogi poddany przebudowie wynosi 206 mbi jest zlokalizowanym od ul. Zdrojowej do ul. Polnej,3) nawierzchnia zostanie wykonana z kostki betonowej,4) od strony ul. Polnej na długości 71mb zostanie wykonany odcinek jezdni z jednostronnym chodnikiem w dalszej części na odcinku około 135mb (do ul. Zdrojowej) będzie wykonana pieszo-jezdnia. Na połączeniu odcinków pieszo-jezdni i jezdni jest zaprojektowany próg zwalniający,5) przy ul. Polnej powstanie pętla autobusowa o nawierzchni z kostki betonowej i łącznej długości około 79mb. Wzdłuż części pętli jest zaprojektowany chodnik.6) w ramach realizacji robót konieczna będzie częściowa wycinka istniejących drzew i krzewów oraz dokonanie nowych nasadzeń w zamian wyciętych.7) szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej (art.116 Pzp) Zamawiający określa warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:a)Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo ukończyłco najmniej 2 zamówienia polegające na budowie lub przebudowie 2 dróg o długości min 100 mb klasy min. D, L, Z lub G, w technologii z kostki betonowej na podbudowie z kamienia |o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda.Przez zadanie wykonane, Zamawiający rozumie zadania doprowadzone do końca (zakończone protokołem odbioru końcowego).b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami i doświadczeniem odpowiednim dla funkcji, jakie zostaną im powierzone, lub zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, dla osoby proponowanej na funkcję kierownika budowy, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - która posiada doświadczenie przy realizacji minimum dwóch dróg klasy min. D, L, Z lub G (pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót). Osoby wskazane przez wykonawcę w wykazie, o którym mowa wyżej muszą posiadać stosowne uprawnienia wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 220 zez m.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy (art. 116 Pzp):a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem nr 5do SWZ,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują się możliwość dokonania zmian umowy, o których mowa w poniższych ustępach.2. Termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przedłużony o okres opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:1) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy, 2) opóźnienia będącego wynikiem wstrzymania robót budowlanych przez Zamawiającego, wystąpienia okoliczności spowodowanych lub dających się przypisać Zamawiającemu, które skutkowały koniecznością wstrzymania prac robót, 3) opóźnienia będącego wynikiem wystąpienia okoliczności niezależnych od stron niniejszej Umowy, w szczególności:a) wystąpienia klęsk żywiołowych, b) zawieszenie (wstrzymanie) wykonywania robót budowlanych przez organy nadzoru budowlanego, organy ochrony środowiska z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,c) konieczność usunięcia niewypałów i niewybuchów,d) konieczność przeprowadzenia wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych, lub wykopalisk archeologicznych,e) konieczności wykonania robót dodatkowych,f) konieczności wykonania ewentualnych robót zamiennych,g) konieczności uszczegółowienia przedmiotu umowy np. wielkości, rozmieszczenia, zastępujących rozwiązań itp.,h) działania organów administracji z przekroczeniem przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa,i) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałe opady atmosferyczne, ujemne temperatury powietrza co najmniej minus 5 Stopni mierzone dla miasta Torunia jako najniższa temperatura dobowa przez kolejne 3 dni bądź dodatnie temperatury powietrza co najmniej plus 35 Stopni mierzone dla miasta Torunia jako najwyższa temperatura dobowa przez kolejne 14 dni – według danych publikowanych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej), uniemożliwiających wykonanie aktualnie realizowanego elementu robót lub powodujących, iż wykonanie tego elementu może być zagrożone pogorszeniem jakości wykonywanego elementu robót, przy czym termin realizacji może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jedynie o okres trwania tych okoliczności, j) istotnego ograniczenia możliwości wykonania przedmiotu umowy lub niemożliwości wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn powstałych w czasie stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19, związanych z wprowadzeniem nowych, bardziej restrykcyjnych zakazów, nakazów, ograniczeń w aktach normatywnych w stosunku do stanu istniejącego na dzień składania ofert dotyczących epidemii COVID-19 lub wydania po terminie składania ofert decyzji administracyjnych lub poleceń dotyczących Zamawiającego/Wykonawcy związanych z przeciwdziałaniem COVID-19 przez właściwe organy administracji, o ile Wykonawca/Zamawiający nie mógł racjonalnie przewidzieć, uniknąć lub zabezpieczyć się przed istotnym ograniczeniem możliwości wykonania przedmiotu umowy lub niemożliwością wykonania przedmiotu umowy.3. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Wykonawcy. 4. Dopuszczalna jest zmiana Umowy, zarówno co do przedmiotu, terminu jej realizacji jak i wynagrodzenia jeżeli powstanie konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w dokumentacji udostępnionej w postępowaniu przetargowym, ,5. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,2) uzasadnienie zmiany,3) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.6. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę zaszyfrowaną, wg zasad określonych w rozdziale 11 ust. 2 SWZ należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pomocą Platformy ePUAP na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Zamawiającego pod adresem: /5f5cvll25v/ESP w terminie do dnia 1 czerwca 2021 r do godziny 10:00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.