Og³oszenie z dnia 2025-01-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00087783/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-04
- 2025/BZP 00092095/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Ma³ym P³ocku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669878
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³y P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-516
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 862791312
1.5.8.) Numer faksu: 862791250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmplock@malyplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malyplock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Ma³ym P³ocku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8a7b2cae-e0d4-4c53-9cc8-d78251ff23f9
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00054968
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00054453/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Ma³ym P³ocku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Osobami uprawnionymi do kontaktu
z Wykonawcami s±: w sprawach merytorycznych i proceduralnych – Rados³aw Borawski – rborawski@malyplock.pl.
2. W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji
elektronicznej.
3. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link:
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl.Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
4. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl.
5. Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± zamawiaj±cego,
opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców która jest udostêpniana na platformie zakupowej zamawiaj±cego.
6. Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy
wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w postaci
elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym
pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie
do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom
uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji
„przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu prowadzonym drog±
elektroniczn± w systemie zak³ada konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie
powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma
mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
7. Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów
elektronicznych, dotycz±ce systemu dostêpnego pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
• wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge,
• pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje
w zakresie wymogów technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w rozdziale X Specyfikacji
Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ma³y P³ock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock, tel. 86 279 13 12, e-mail: ugmplock@malyplock.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w Ma³ym P³ocku jest mo¿liwy pod adresem:
• Urz±d Gminy w Ma³ym P³ocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock
• email: iod@malyplock.pl
Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi zwi±zane z obs³ug± systemów i oprogramowania informatycznego administratora;
Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ publicznych jest to okres 5 lat. Natomiast umowy wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu;
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ***, ****
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
* Wyja¶nienie: skorzystanie przez osobê, której dane dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
** Wyja¶nienie: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
**** Wyja¶nienie: Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust 1 Rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OGP¦.271.1.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniej±cego kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Ma³ym P³ocku, z siedzib± przy ul. Jana Kochanowskiego 25, 18-516 Ma³y P³ock, na dzia³kach 177/2, 176/2, 175/7, w sk³ad którego wchodz± i s± objête zakresem prac modernizacyjnych: boisko pi³karskie o nawierzchni z trawy sztucznej, boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej, Zakresem zamówienia objêta jest tak¿e modernizacja wyposa¿enia: pi³kochwyty za bramkami na boisku pi³karskim, bramki aluminiowe, zestaw do siatkówki tj. m.in. s³upki, siatka, tuleje, kosz do koszykówki z siatk± z ³añcucha stalowego, ogrodzenie pomiêdzy boiskami.
2) Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje co najmniej:
a) Wymianê nawierzchni z trawy sztucznej boiska pi³karskiego;
b) Wymianê bramek pi³karskich – 2 kpl.;
c) Modernizacje pi³kochwytów – 2 kpl.;
d) Renowacjê nawierzchni poliuretanowej typu natrysk na boisku wielofunkcyjnym;
e) Wymianê zestawu do siatkówki (s³upki, siatka, tuleje, antenki);
f) Modernizacjê istniej±cego ogrodzenia pomiêdzy boiskami – 1 kpl.
g) Wymianê kosza do koszykówki z siatk± z ³añcucha stalowego – 2 kpl.
h) Uporz±dkowanie terenu po prowadzonych robotach i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawa z dnia 14.12.2012 r. o odpadach.
3) Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia jest okre¶lony w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz w projekcie umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena (C) - obejmuje cenê wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym okre¶lonym w niniejszej SWZ oraz za³±cznikach.
Punktacja za to kryterium zostanie obliczona na podstawie nastêpuj±cego wzoru :
C = [Cmin /Ci] x 60.
gdzie:
C - Liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Cena "
Cmin - Najni¿sza zaoferowana cena (brutto) - na podstawie danych zawartych w FORMULARZU OFERTY (za³±cznik numer 1 do SWZ )
Ci - cena z oferty rozpatrywanej (brutto) - na podstawie danych zawartych w FORMULARZU OFERTY (za³±cznik numer 1 do SWZ),
Zamawiaj±cy okre¶la maksymaln± liczbê punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca za to kryterium – 60 punktów
b) Okres gwarancji (G) – waga 40 punktów
- za 36 miesiêcy gwarancji - 0 punktów,
- za ka¿dy dodatkowy miesi±c gwarancji powy¿ej 36 miesiêcy – 1,25 punktu, przy czym maksymalna ilo¶æ punktów – 40.
W przypadku nie podania w formularzu ofertowym okresu gwarancji Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca sk³adaj±cy ofertê oferuje minimalny okres gwarancji.
c) Ca³kowita ocena badanej oferty bêdzie liczona zgodnie z wzorem:
Ca³kowita ocena oferty: OCENA= (C)+(G) = (O)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³:
- co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie i/lub modernizacji boiska sportowego z nawierzchni± ze sztucznej trawy o warto¶ci minimum 300 000,00 z³ brutto,
oraz
- co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie i/lub modernizacji boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o warto¶ci minimum 100 000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca sk³ada wraz z ofert± nastêpuj±ce ¶rodki dowodowe:1) W zakresie boiska pi³karskiego o nawierzchni z trawy sztucznej:
a) Raport z badañ testu Lisport na min. 500.000 cykli dla w³ókna prostego oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezale¿ne laboratorium zgodnie z norm± EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – nara¿enie trawy na oddzia³ywania”. Dopuszcza siê badania dla innego modelu trawy wykonanej z dok³adnie tego samego rodzaju w³ókna co oferowana nawierzchnia;
b) Raport z badañ specjalistycznego laboratorium na zgodno¶æ z norm± PN-EN 15330-1 potwierdzaj±cy wszystkie parametry oferowanego systemu nawierzchni (trawa+podk³ad) wymagane w dokumentacji;
c) Badanie reakcji na ogieñ dla oferowanej trawy syntetycznej wg normy EN 13501-1 wykonane przez akredytowane laboratorium potwierdzaj±ce trudnozapalno¶æ dla klasy, min. Bfl-s1 dla oferowanego systemu nawierzchni;
d) Aktualny Atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub dokument równowa¿ny;
e) karta techniczna oferowanej trawy syntetycznej oraz podk³adu potwierdzona przez jej producenta, potwierdzaj±ca pozosta³e parametry, nie bêd±ce przedmiotem badania w raporcie na zgodno¶æ z norm±.
f) Autoryzacjê producenta nawierzchni wystawion± na wykonawcê z okre¶leniem nazwy inwestycji i gwarancji producenta na oferowan± nawierzchniê;
2) W zakresie boiska wielofunkcyjnego:
a) Aktualny kompletny raport z badañ na zgodno¶æ z norm± PN EN 14877:2014;
b) Aktualny Atest PZH dla oferowanej nawierzchni lub dokument równowa¿ny.
c) Kartê techniczn± nawierzchni po¶wiadczon± przez producenta,
d) Autoryzacjê producenta nawierzchni wystawion± na wykonawcê z okre¶leniem nazwy inwestycji i gwarancji producenta na oferowan± nawierzchniê;
e) Badania na bezpieczeñstwo ekologicznie nawierzchni potwierdzaj±ce wymagan± zawarto¶æ zwi±zków chemicznych zgodnie z norm± DIN 18035-6:2014;
f) Certyfikat IAAF dla oferowanej nawierzchni;
g) Badania zawarto¶ci WWA.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w terminie wyznaczonym w wezwaniu.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jestzobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale XIX ust. 19 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 2A do SWZ (je¶li dotyczy);
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa w Rozdziale XIX ust. 16 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy);
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy – je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych,
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¶li dotyczy),
5) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do
reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp – je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¶li dotyczy),
6) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdziale XIX ust. 11 i
12 - zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ (je¶li dotyczy).
7) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w art.
125 ust 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Przed³u¿enie terminu realizacji umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminów ich zakoñczenia, nast±piæ mo¿e wy³±cznie odpowiednio w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ nie ponosi Wykonawca, w szczególno¶ci: w przypadku opó¼nienia w przekazaniu placu budowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego b±d¼ wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, b±d¼ wyst±pienie kolizji z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem terenu, wyst±pienia kolizji z innymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,
2) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót zgodnie ze sztuk± budowlan± i wiedz± techniczn±, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
3) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej lub udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy lub wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
4) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji
publicznej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
5) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
6) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
7) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
8) wyst±pienia przerw w realizacji robót budowlanych, powsta³ych z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego,
9) je¿eli w trakcie realizacji robót wyst±pi± warunki geologiczne, geotechniczne lub hydrologiczne odbiegaj±ce w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, wymagaj±ce dostosowania technologii wykonania tych robót do istniej±cych warunków,
10) w przypadku wyst±pienia katastrofy budowlanej,
11) w przypadku wyst±pienia obiektywnie uzasadnionych i udokumentowanych braków dostaw materia³ów niezbêdnych do
realizacji robót z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. niedostêpno¶æ materia³ów na rynku, strajki przewo¼ników, niewydolno¶æ infrastruktury kolejowej ), o ile okoliczno¶ci te uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót,
Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje w zakresie zmian umowy, ich rodzaju i zakresu oraz warunki wprowadzenia szczegó³owo okre¶lono w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-06 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-06 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-07
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK przy ul. Szarych Szeregów w Skierniewicach".
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" wraz z budow± skateparku oraz bullodromu w Mieroszowie
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budow± sprawno¶ciowego placu zabaw przy ul. Jaskó³czej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
- Bie¿±ce utrzymanie ulic i chodników oraz dróg pozamiejskich
- Modernizacja kompleksu sportowego "ORLIK" w Klukowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Mircu przy ul. Jadwigi Prendowskiej"
wiêcej: Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.