eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Konserwacja oraz obsługa sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego



Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054734 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja oraz obsługa sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363103799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 119

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdium-oferty@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdum-tomaszowmaz.bip.eur.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oraz obsługa sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-740e721e-b47c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004229/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Konserwacja oświetlenia ulicznego (2 lata)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zdum-tomaszowmaz.bip.eur.pl/public/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji (wyjaśnienia i zmiana treści SWZ,zawiadomienia, wnioski) oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający rekomenduje wykonawcom, aby komunikowali się z zamawiającym (np. zwrócenie się do zamawiającego o wyjaśnienie SWZ) za pomocą poczty elektronicznej na adres: zdium-oferty@tomaszow-maz.pl. Dopuszczalna jest także komunikacja przez: url.https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający, udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679". 2. Zamawiający realizuje obowiązki, o których mowa w art. 13 ust. 1 – 2 rozporządzenia 2016/679, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SIWZ, zgodnie z poniższym. 3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, w imieniu którego działa Dyrektor Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Warszawska 119, 97-200 Tomaszów Maz., NIP 773-24-77-426, REGON 363103799. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w ZDiUM jest Pan Paweł Bociąga, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 4. Zamawiający informuje, iż wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZP.271.1.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja oraz obsługa sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego 2. W ramach ryczałtu wykonywane będą prace polegające na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania oświetlenia na 6 640 szt. oprawach sodowych, a w szczególności na:- kompleksowych oględzinach i ocenie stanu technicznego widocznych elementów oświetlenia ulicznego,- prowadzeniu okresowych przeglądów oświetlenia ulicznego,- wymianie uszkodzonych sodowych źródeł światła, - wymianie kondensatorów w sodowych oprawach oświetleniowych,- wymianie przewodów w słupach,- wymianie tabliczek słupowych,- wymianie oprawek,- wymianie uszkodzonych wkładek topikowych i główek bezpiecznikowych w słupach i gniazdach bezpiecznikowych typu BNu,- wymianie podstaw bezpiecznikowych,- wymianie listew zaciskowych,- wymianie układów zapłonowych,- wymianie dławików w sodowych oprawach oświetleniowych,- wymianie styczników na tablicach oświetleniowych,- myciu raz w roku kloszy sodowych opraw oświetleniowych na słupach parkowych w parkach i wzdłuż ulic Św. Antoniego, Mościckiego oraz w pasażu ul. Piłsudskiego,- prostowaniu przekrzywionych opraw oświetleniowych i wysięgników,- wykonywaniu opisów obwodów na tablicach oświetleniowych,- czyszczeniu wnęk słupowych oświetleniowych,- przestawianiu stref czasowych na cyfrowych sterownikach oświetlenia ulicznego dwukrotnie w ciągu roku kalendarzowego,- wymianie przewodów na tablicach oświetleniowych, - unieszkodliwianiu uszkodzonych źródeł światła,- wymianie wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych oraz podstaw bezpiecznikowych w stacjach,- wymianie zamknięć (drzwiczek słupowych) i opasek zabezpieczających,- konserwacji i naprawie tablic sterowania oświetleniem ulicznym. 3. W ramach prac zleconych, wykonywane będą roboty wymienione poniżej:Wyszczególnienie robót/ prognozowane ilości1.Montaż kompletnego słupa ocynkowanego do wys. 6 m (wraz z fundamentem, okablowaniem, bezpiecznikami, wysięgnikiem, bez oprawy wraz z demontażem uszkodzonego istniejącego słupa)/ 302.Montaż kompletnego słupa ocynkowanego do wys. 8 m (wraz z fundamentem, okablowaniem, bezpiecznikami, wysięgnikiem, bez oprawy wraz z demontażem uszkodzonego istniejącego słupa)/203.Montaż kompletnego słupa ocynkowanego do wys. 12 m (wraz z fundamentem, okablowaniem, bezpiecznikami, wysięgnikiem, bez oprawy wraz z demontażem uszkodzonego istniejącego słupa)/154.Montaż kompletnego słupa parkowego pokrytego tworzywem sztucznym do wys. 6 m (wraz z fundamentem, okablowaniem, bezpiecznikami, wysięgnikiem, bez oprawy wraz z demontażem uszkodzonego istniejącego słupa)/105.Montaż kompletnego słupa betonowego typu EPV do 12 m (wraz z fundamentem i osprzętem sieciowym)/26.Montaż kompletnego słupa betonowego typu ŻN do 12 m (wraz z fundamentem i osprzętem sieciowym wraz z demontażem uszkodzonego istniejącego słupa)/207.Lokalizacja uszkodzeń linii napowietrznej sieci oświetleniowej/108.Lokalizacja uszkodzeń linii kablowej sieci oświetleniowej również z użyciem specjalistycznego pojazdu pomiarowego do lokalizacji uszkodzenia/19.Wymiana odcinków linek napowietrznej sieci oświetleniowej /20010.Wymiana odcinków kabli sieci oświetleniowej /40011.Wykonanie naprawy uszkodzenia linii kablowej oświetlenia z wykonaniem mufy kablowej/512.Montaż opraw sodowych wraz z wysięgnikiem i gniazdem bezpiecznikowym wraz z zakupem oprawy/2013.Montaż opraw sodowych z wysięgnikiem i gniazdem bezpiecznikowym bez zakupu oprawy/1014.Montaż opraw typu LED wraz z wysięgnikiem i gniazdem bezpiecznikowym wraz z zakupem oprawy/2015.Naprawa uszkodzonej oprawy typu LED tj. zasilacz lub stabilizator/216.Pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej /10017.Pomiar napięć i obciążeń/1518.Przestawianie stref czasowych na cyfrowych sterownikach oświetlenia ulicznego -100 szt. poza usługą wskazaną wycenie ryczałtu/119.Zabezpieczenie antykorozyjne przyziemia słupa (malowanie antyfekaliowe lub rękaw foliowy)/1020.Malowanie słupów stalowych /1021.Pionowanie słupów oświetleniowych/522.Demontaż uszkodzonych słupów oświetlenia ulicznego /2023.Malowanie wysięgnika/1024. Malowanie zamknięć (drzwiczek słupowych) i szafek oświetleniowych/1025.Wyniesienie układów pomiarowych ze stacji transformatorowych własność PGE Dystrybucja S.A./226.Opłata za dopuszczenie do prac przez służy PGE Dystrybucja – przygotowanie miejsca pracy/227.Montaż zegara sterującego /328.Uzupełnienie klosza/1529.Mycie kloszy istniejących opraw sodowych oświetlenia ulicznego- poza usługą wskazaną w pkt 1. /5030.Włączenie lub wyłączenie oświetlenia świątecznego. Przez czynność, za którą należy wskazać cenę jednostkową rozumie się: włączenie lub wyłączenie całego oświetlenia świątecznego ( 91 szt.)/ 431.Elementy świetlne świąteczne::- dwie choinki świetlne (10 i 12 m),- sanie o wym. 120 cm wys. x 150 cm szer. 250 cm dł., wraz z reniferem o wym. 180 cm wys. x 190 cm dł. x 80 cm- fontanny 2 szt. o wym. 300 cm wys. 85 cm dł. x 85 cm szer.- bombka świetlna wysokość 4 m, średnica podstawy min. 3,5 m- napis „TOMASZÓW” - wysokość : ok 155 cm Szerokość 720 cm Głębokość 100 cm Przez czynność, za którą należy wskazać cenę jednostkową rozumie się: montaż lub demontaż w tym każdorazowy transport ok. 5 km oraz podłączenie do sieci lub odłączenie od sieci.- wzór 2 D, 12 szt. o wys 1,2 mPrzez czynność, za którą należy wskazać cenę jednostkową rozumie się: montaż lub demontaż ze słupa w tym każdorazowy transport ok. 5 km oraz podłączenie do sieci lub odłączenie od sieci. 4Zaleca się aby każdy z wykonawców zapoznał się z miejscem świadczenia usługi celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi w oparciu o zapisy SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie dot. żarówki

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji od przyjęcia zgłoszenia do ustalenia zakresu robót niezbędnych do usunięcia awarii linii napowietrznej lub kablowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane, należycie.W celu potwierdzenia spełniania wyżej wymienionego warunku wykonawca przedłoży dokumenty (referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzające należyte wykonanie usług. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Przez usługę odpowiadającą rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie co najmniej 2 usługi, których przedmiotem jest konserwacja oświetlenia ulicznego w ilości nie mniejszej niż 6 000 szt. opraw oświetleniowych każda. 2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje: a) środkiem transportu materiałów – 2 szt. o ładowności min. 3,5 t, b) podnośnikiem samochodowym wyposażonym w pełni izolowany kosz do prac pod napięciem – 2 szt., przy czym jeden podnośnik powinien być o wysięgu min. 18 m. c) dźwigiem samojezdnym lub HDS do transportu i montażu słupów– 1 szt.3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje/będzie dysponował osobami posiadającymi następujące kwalifikacje:a) KIEROWNIK ROBÓT powinien: - posiadać świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru „E” i „D” do 20 kV;- posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.b) PRACOWNICY WYZNACZENI DO WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA: • co najmniej 4 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji „E” do 20 kV oraz przeszkolonych w technologii prac pod napięciem do 1 kV potwierdzone świadectwem ukończenia kursu. • co najmniej 4 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru „D” do 20kV. Jeżeli wykonawca wskaże w wykazie osób, że będzie dysponował osobą/osobami, która/które będzie/będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby/osób zdolnej/zdolnych do wykonania zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje/będzie dysponował osobami posiadającymi następujące kwalifikacje:a) KIEROWNIK ROBÓT powinien: - posiadać świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru „E” i „D” do 20 kV;- posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.b) PRACOWNICY WYZNACZENI DO WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA: • co najmniej 4 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji „E” do 20 kV oraz przeszkolonych w technologii prac pod napięciem do 1 kV potwierdzone świadectwem ukończenia kursu. • co najmniej 4 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru „D” do 20kV. Jeżeli wykonawca wskaże w wykazie osób, że będzie dysponował osobą/osobami, która/które będzie/będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby/osób zdolnej/zdolnych do wykonania zamówienia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga przedłożenia dokumentów na potwierdzenie niepodlegania wykluczenia.Jedynym elementem,który składa wykonawca jest oświadczenie wstępne- zgodnie z zapisami SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane, należycie.W celu potwierdzenia spełniania wyżej wymienionego warunku wykonawca przedłoży dokumenty (referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzające należyte wykonanie usług. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Przez usługę odpowiadającą rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie co najmniej 2 usługi, których przedmiotem jest konserwacja oświetlenia ulicznego w ilości nie mniejszej niż 6 000 szt. opraw oświetleniowych każda. 2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje: a) środkiem transportu materiałów – 2 szt. o ładowności min. 3,5 t, b) podnośnikiem samochodowym wyposażonym w pełni izolowany kosz do prac pod napięciem – 2 szt., przy czym jeden podnośnik powinien być o wysięgu min. 18 m. c) dźwigiem samojezdnym lub HDS do transportu i montażu słupów– 1 szt.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Formularz oferty,- Załącznik nr 1Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (składane przez wykonawcę i wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) składane na podst. art. 125 ust. 1 lub 4 pzp,- Załącznik nr 2Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (składane przez podmioty udostępniające zasoby) składane na podst. art. 125 ust. 5 pzp,- Załącznik nr 3Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy,- Załącznik nr 4Wykaz usług,- Załącznik nr 5Wykaz osób,- Załącznik nr 6Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych- Załącznik nr 7Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia składane na podst. art. 118 ust. 3 pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego (02 1050 1461 1000 0024 2678 6048). Na przelewie należy umieścić informację identyfikującą postępowanie np. jego nazwę: Konserwacja oraz obsługa sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców.Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o zamówienie składają także: Oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Poprzez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy rozumieć konsorcjantów a także przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572) ‒ jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 8. W przypadku powyższych zmian wykonawca zobowiązany jest przedstawić odpowiednio uzasadniony wniosek, w którym wykaże faktyczny wpływ ww. zmian, wynikających ze zmiany prawa, na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku, gdy wykonawca wykaże wpływ zmian przepisów prawa na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, zamawiający dokona stosownej zmiany umowy. 10. Dopuszcza się zmiany umowy zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Na oficjalną Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) Zamawiającegona ePUAP wpływają oferty składane w danym postępowaniu przez Wykonawców. Każda oferta musibyć zaszyfrowana. Zaszyfrowane oferty stanowią załącznik do przesłanego na ESP wniosku.Wykonawca posiadający konto na portalu ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie nieuregulowane kwestie niniejszego ogłoszenia można odnaleźć w SWZ - na stronie prowadzonego postępowania tj. na BIP i MINIPORTAL
2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.